וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט הגישה הצעה על מנור סולומון, מכבי פתח תקוה סירבה

27.2.2017 / 7:00

הרוסים ביקשו להגיע לארץ כדי לנהל מו"מ על הכישרון הצעיר, במועדון הבהירו כי הוא לא למכירה. לוזון הציע לדוס סנטוס 180 אלף דולר לעונה, הבלם מחכה. במועדון מבהירים: "כרגע, לא מכוונים לאליפות"

שחקן מכבי פתח תקוה רומאריו פירס חוגג עם לירוי צעירי, מנור סלומון. יוסי ציפקיס
מבוקש ברוסיה. מנור סולומון, מימין, עם לירוי צעירי ורומאריו פירס/יוסי ציפקיס

זניט סנט פטרסבורג, סגנית מוליכת הליגה הרוסית (סיימה שלישית בעונה שעברה), הגישה הצעה לרכישת קשר מכבי פתח תקוה, מנור סולומון בן ה-17 וחצי. בהצעה הכתובה שהוגשה למועדון, נמסר כי הרוסים מעוניינים להגיע לארץ לצורך ניהול משא ומתן סופי לרכישת השחקן. פתח תקוה הודיעה לקבוצה הרוסית כי כרגע השחקן, שרשם העונה בישול ושער במדי הקבוצה הבוגרת, לא משוחרר, מה גם שהוא מתכוון להתגייס לצה"ל.

בזניט עשויים להגיע לארץ בקרוב כדי להמשיך ולעקוב אחר השחקן. ההצעה, שהוגשה באמצעות סוכן השחקנים שלומי בן עזרא ושותפו גלעד קצב, לא הפתיעה את ראשי המועדון. "פס הייצור שלנו מקדם כל עונה שניים עד שלושה שחקנים לפחות. חצי ליגה עוקבת אחר דור אלו וגידי קאניוק, סולומון הוא הדבר הבא. סירבנו להצעה של הרוסים משום שאנחנו רוצים ליהנות מפס הייצור, אנחנו לא מכונה שרק מוכרת שחקנים".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל חיפה
באיזה נתון היסטורי התגאה קובי רפואה בסיום?

שחקן מכבי פתח תקוה, אליסון דוס סנטוס. אדריאן הרבשטיין
הבטיח לשחק במכבי פתח תקוה אם יישאר בארץ. אליסון דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

שלשום פורסם בוואלה! ספורט כי מכבי פתח תקוה נפגשה עם שלושה שחקנים והציעה להם חוזים חדשים. במועדון אישרו את הידיעה וסיפרו כי שינו זוארץ נפגש במשרדו עם דור אלו וגידי קאניוק, בעוד שאבי לוזון נועד בנפרד עם אליסון דוס סנטוס. לברזילאי הוצע חוזה של 180 אלף דולר לעונה, כשפתח תקוה מוכנה להחתים אותו לשלוש שנים. דוס סנטוס טען בפגישה כי הוא מעדיף להמתין לסוף עונה. במועדון טוענים כי הברזילאי הבטיח שאם יישאר בישראל הוא ישחק רק במכבי פתח תקוה, זאת לאור המעקב מצד מכבי חיפה. לגבי קבוצות בחו"ל, השחקן סיפר לחבריו לקבוצה כי שתי הקבוצות מווינה (אוסטריה וראפיד) רוצות אותו, כשהוא מחזיק גם בהצעה מקפריסין.

לגבי קאניוק, לשחקן הוצע להאריך את חוזהו ונראה כי הוא יחתום לשנתיים נוספות. קאניוק עצמו לא פוסל את האפשרות הזאת. בפתח תקוה מתכוונים לרכוש את מיחאי רומן. הקבוצה תצטרך לשלם כ-200 אלף דולר לניימיכן ההולנדית. הפגישה עם קרלוס קוויאר תתקיים רק לקראת סיום העונה, אבל כבר עתה ברור שבפתח תקוה ירצו להשאירו. חוזה חדש יוצע גם לנאור פסר.

בפתח תקוה מרוצים מאוד, כמובן, גם מקובי רפואה. כזכור, חוזהו של המאמן הוארך בשנתיים נוספות ובו מופיע גם מענק נוסף אם יגיע לאירופה. "קובי מכיר את מכבי פתח תקוה יותר טוב מכל מאמן אחר שהיה כאן. זאת רק אחת הסיבות שהוא מוביל אותנו לעונה מיוחדת", אמרו במועדון והבהירו: "אנחנו רוצים לחזור לאירופה, כרגע אף אחד כאן לא מדבר על יותר מהמקום השלישי או על אליפות, בטח לא בכושר שבו נמצאת מכבי תל אביב והסגל של הפועל באר שבע. פערי האיכות בסגל באים לידי ביטוי במשחקי הפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קשר מכבי פתח תקוה גידי קאניוק. יוסי ציפקיס
"רצינו להחזיר על משחק הירידה לפני ארבע שנים". גידי קאניוק/יוסי ציפקיס

גידי קאניוק סיכם: "הגיע לנו לנצח, למרות המחצית השנייה הלא טובה. אנחנו שמחים מהמקום השלישי ושהשגנו יותר נקודות מהסיבוב הקודם. זה כבר מראה על התקדמות. רק שנמשיך ככה". על מאבק האליפות אמר: "מכבי תל אביב ובאר שבע מעל הליגה, אבל אם נמשיך לדגדג אותם ונהיה קרובים לא נתבייש להגיד שאנחנו נלחמים מולן עד הסוף. גם בגביע אנחנו באים כדי לנסות לעבור ולא נבוא להתבטל בפני מכבי תל אביב. אני מקווה שניראה טוב וננצל את המצבים שלנו, לא כמו במשחק הקודם מולם בליגה".

על הפועל חיפה אמר: "יש יריבות ויש קצת דם רע בין המועדונים. רצינו לנצח גם בשביל הקהל, להחזיר על משחק הירידה לפני ארבע שנים". על עתידו בקבוצה הוסיף: "רק ימים יגידו מה יקרה איתי. דווקא היום לא היה לי משחק גדול, אבל אני שמח שגם במשחקים כאלו, כשאני לא בולט, אני מצליח לשים את הכדור ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully