וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נפגשה עם אלו ודוס סנטוס, שסירבו להארכת חוזה

25.2.2017 / 22:25

לוואלה! ספורט נודע כי השניים הגיעו למשרדו של שינו זוארץ, הברזילאי סיפר שהוא מחזיק בהצעות מאוסטריה, קפריסין ומכבי חיפה. קאניוק, שגם הוא הגיע לפגישה, צפוי לחתום לשנתיים

שחקני מכבי פתח תקוה, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, מול שחקן מכבי חיפה, נטע לביא. ברני ארדוב
עונה אחרונה בכחול? אלו ודוס סנטוס/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה נפגשה עם המגן דור אלו והבלם אליסון דוס סנטוס והציעה להם לחתום מיידית על הארכת חוזה בקבוצה. הפגישה התקיימה במשרדו של שינו זוארץ, ואליה הצטרף מאוחר יותר גם הקשר גידי קאניוק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלו ודוס סנטוס מבוקשים במכבי חיפה שכבר פנתה אליהם והציעה להם להגיע בעונה הבאה. השניים, יש לציין, סירבו במהלך הפגישה לחתום על חוזה חדש במכבי פתח תקוה.

אלו, שמסיים חוזה בעונה הבאה, יימכר ככל הנראה בקיץ הקרוב כששתי הקבוצות העיקריות שמעוניינות בו הן חיפה והפועל באר שבע, שעשויה לקלוט אותו בשל ההערכה שבן ביטון יעזוב לבלגיה. דוס סנטוס, שיפתח הערב בהרכב, סיפר לחבריו באימון אתמול כי הוא מחזיק בהצעות משתי הקבוצות של וינה (אוסטריה וראפיד) ושתי הקבוצות של ניקוסיה (אומוניה ואפואל). גורם במכבי פתח תקוה אמר הערב: "אין לנו ספק שדוס סנטוס יחתום על חוזה חדש, זה רק עניין של זמן".

לגבי קאניוק, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, הוגשה הצעה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. ההערכה היא שיחתום בקרוב על חוזה חדש לשנתיים הבאות. לקאניוק אין הצעה בשלב זה אך הוא נמצא במעקב של הקבוצות הגדולות. לקראת המשחק מחר, המאמן קובי רפואה שוחח עם שחקניו באימון המסכם היום והזהיר אותם מההתקפה של הפועל חיפה. מוקדם יותר פרסמנו כי לירן רוטמן הגיע לאימון באיחור וטען כי לא ידע מתי נפתח. השחקן לא ייכלל בסגל למשחק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully