וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וליאו מסי חוזרים לעצמם. אנדרס אינייסטה: "כולנו עם המאמן"

ברצלונה המעודדת חוגגת ניצחון חשוב על אתלטיקו מדריד, מלך שערי הליגה ליאו מסי הפך לראשון אי פעם שכובש 20 שערים ומעלה 9 עונות רצוף, אינייסטה מכחיש בעיות בחדר ההלבשה, לואיס סוארס שולח מסר לריאל

one

ברצלונה חוזרת לעצמה. אתמול (ראשון) האלופה גברה 1:2 על אתלטיקו במדריד באצטדיון ויסנטה קלדרון, ואחרי שנדמה היה שבארסה מקרטעת ומדוכדכת אחרי התבוסה בפריס, הגיעו שני ניצחונות קשים וחשובים, בדקות האחרונות, שהזכירו שהיא לא מתכוונת לוותר על התואר.

ליאו מסי, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-87, עלה לראש טבלת הכובשים בספרד עם 20 שערים, לפני לואיס סוארס (18), רונאלדו (16) ואספאס מסלטה ויגו (13). מסי הפך לשחקן הראשון בתולדות הלה ליגה שכובש 20 שערים לפחות במשך תשע עונות רצופות.

עוד בנושא

ליאו מסי דחק שער ניצחון מתוק, ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את אתלטיקו מדריד
עדיין בפסגה: ריאל מדריד חזרה לפסגה בזכות 2:3 משוגע מול ויאריאל
ריאל מדריד והפנדל המפוקפק: פיקה וברצלונה תוקפים את הצביעות, ראמוס מגיב
זלאטן אפילו לא מתקרב לקאנטונה: ההשוואה בין תרומתם למנצ'סטר יונייטד מגוחכת

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
אין כמוהו. מסי/רויטרס

לואיס סוארס אמר אחרי הניצחון ש"יש עוד הרבה מחזורים עד לסיום הליגה, אבל הניצחון הזה נותן לנו דחיפה גדולה לביטחון. הכי חשוב מבחינתנו היה לקחת את שלוש הנקודות. כל השחקנים היו בכושר שיא, הראינו שיש לנו עדיין את השאיפה להילחם על התואר. ידענו שזו הזדמנות מצוינת עבורנו להפוך את המצב בליגה".

ניימאר מתעקש שבארסה לא מסתכלת על ריאל, ואמר ש"בין אם היריבות שלנו יצליחו או ייכשלו, אנחנו חייבים לחשוב רק על עצמנו". אנדרס אינייסטה הכחיש את הדיווחים על בעיות בחדר ההלבשה וחוסר אמון במאמן לואיס אנריקה, ואמר: "כולנו באותה סירה, לכולנו יש אותו אינטרס, המאמן איתנו, ואנחנו איתו. כשאנחנו מנצחים, כולנו מנצחים, וכשאנחנו מפסידים זו אחריות של כולם. כשאתה בפיגור בטבלה, אתה חייב לצבור נקודות ולהראות לכל מי שלפניך שאתה עדיין בתמונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

המאזן של מסי

מספרי המשחק

* ליאונל מסי הבקיע יותר שערי ליגה מול אתלטיקו מדריד (22) מאשר מול כל קבוצה אחרת (הבאה בתור - סביליה, 21).

* בכל המסגרות, כבש הפרעוש 27 שערים לרשת של הקולצ'ונרוס (כמו מול סביליה) ב-34 הופעות.

* בסך הכל, עבור ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, כבש מסי 37 שערים ובישל 12 שערים ב-38 הופעות העונה.

* כוכב ברצלונה ספג כרטיס צהוב שביעי מול אתלטיקו מדריד - מול אף קבוצה אחרת לא ספג יותר צהובים.

* הארגנטינאי העניק העונה לברצלונה 12 נקודות עם שערי ניצחון - יותר מכל שחקן אחר בליגה (שני - אריץ אדוריץ עם 11).

* ב-15 המשחקים שסמואל אומטיטי פתח העונה, ברצלונה לא הפסידה.

* נקודות במאה משחקי הליגה הראשונים שלהם: פפ גווארדיולה 251, לואיס אנריקה 239, יוהאן קרויף 212.

* ראפיניה כבש העונה שישה שערים משמונה בעיטות למסגרת.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם חבריו. רויטרס
אוהדים לשחק מול אתלטיקו. שחקני ברצלונה/רויטרס

"זה היה משחק מאוד קשה, נלחמנו כדי להשיג את הניצחון הזה ותנאי המשטח הקשו עלינו כדי להפעיל עליהם את משחק הלחץ שלנו אבל בדיעבר זה רק עזר לנו להבקיע את שני השערים. זה ניצחון שייתן דחיפה מוראלית גדולה לשחקנים", כך אמר לואיס אנריקה לאחר המשחק, והוסיף: "השתפרנו מאוד במחצית השנייה, החזקנו בכדור וניצחנו. הגישה של השחקנים הייתה טובה מאוד, כולם שיחקו ביחד והיינו ראויים לניצחון".

המאמן הוסיף: "זה היה חשוב מאוד לנצח יריבה ישירה שלנו ולשמור אותם במרחק מאיתנו, כשנותרו 42 נקודות בקופה. הניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון".

ראפיניה, שכבש את השער הראשון של ברצלונה אמר: "האמנו עד הסוף שנחזור מהקלדרון עם שלוש נקודות, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך ככה. אתלטיקו לחצה עלינו טוב מאוד, כך שהיינו צריכים לשחק בשיטה אחרת. אני חושב ששיחקנו טוב מאוד מאוד. זה מאוד קשה לשחק ולהבקיע פה".

המאמן המפסיד דייגו סימאונה סיכם: "זה קרה לנו ביותר מדי משחקים, התוצאה 2:1 הפכה לשגרה אצלנו, לצערנו, במיוחד בליגה. הם פגעו בנו כפי שעשו בפעמים אחרות. בכל המשחקים יש את התחושה שאנחנו יכולים לנצח, אבל הם הראו את האיכויות שלהם באזורים החשובים, באזור הרחבה, וזה מה שמכריע".

* סרחיו ראמוס הגיב לביקורת שהשמיע נגדו דני אלבס. הברזילאי, שעזב בקיץ את ברצלונה ליובנטוס, אמר שראמוס "לא ראוי לכבוד" מאוהדי סביליה, אחרי שהאחרון התלונן על היחס שקיבל מהקהל בביקורו האחרון באצטדיון. "כשהמילים האלה מגיעות משחקו ששנה אחת אוהב את ברזיל, שנה אחרי זה אוהב את סביליה ואת ספרד, שנה אחרי זה את ברצלונה ואז את איטליה... אין לי מה להגיד", אמר ראמוס.

עדכון ראשון: 26.2, 19:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully