וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד והפנדל המפוקפק: פיקה וברצלונה תוקפים את הצביעות, ראמוס מגיב

ריאל מדריד נעזרה בפנדל שנוי במחלוקת במהפך הגדול מול ויאריאל, פיקה מפרט 8 נקודות שניתנו לבלאנקוס בהשוואה לברצלונה, ראמוס ענה: "אצלו הכל קנוניה". נשיא ויאריאל: "השופט יצא עם תיקים של ריאל". עיתוני ברצלונה: "סקנדל, שוד". באנגליה טוענים: אגוארו רוצה את ריאל

one

למשך דקות ארוכות היה נדמה אמש (ראשון) שריאל מדריד תאבד את הפסגה, את המומנטום, אולי גם את האמונה שהעונה הזו שייכת לה. הבלאנקוס פיגרו 2:0 במדריגל מול ויאריאל עמוק אל תוך המחצית השנייה, עד שגארת' בייל (64), כריסטיאנו רונאלדו (74, פנדל) ואלברו מוראטה (83) השלימו מהפך ענק, העניקו לזינדין זידאן 2:3 דרמטי, והשיבו את הלבנים לפסגת הטבלה על חשבון ברצלונה.

זה היה ניצחון חשוב מאוד לריאל, אחרי ההפסד לוולנסיה ביום רביעי, ובקבוצה כבר הרגישו את המשבר שמאיים עליהם אחרי שנדמה היה שהם מובילים בבטחה את הטבלה. אבל כצפוי, המשחק לווה בהחלטה שנויה במחלוקת, כשבפיגור 2:1 ריאל קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד מפוקפקת ברחבה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד חזרה לפסגה בזכות 2:3 משוגע מול ויאריאל
ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את אתלטיקו מדריד
לואיס אנריקה: "תנאי המגרש הרעים עזרו לנו". ראפיניה: "הגיע לנו"

הציוץ של פיקה שמפרט את הטעויות בעד ריאל ונגד ברצלונה

מי שהגיב במהרה להחלטה היה ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה, שנזכר באותה נגיעת יד דומה של אותו שחקן (ברונו), שלא הביא לפנדל לטובת ברצלונה. פיקה טוען לצביעות מצד השופטים, ולאפליה לטובת ריאל. פיקה אף הזכיר טעויות נוספות לרעת ברצלונה, מול מלאגה, ושער של ראמוס שנכבש מנבדל מול אותה קבוצה - כך שבסופו של דבר במצטבר מדובר בשמונה נקודות שנתנו השופטים שיצרו פער בין ריאל מדריד לברצלונה.

מי שהגיב לטענות של פיקה היה סרחיו ראמוס, ואמר ש"הייתי מופתע אם מסי היה כותב את זה, אבל כולנו כבר מכירים את העולם של פיקה, שחושב שהכל קנוניה נגדו. לשופטים יש עבודה קשה, לפעמים נותנים לך ולפעמים לוקחים לך. אנחנו לא מתכוונים להיכנס לדיונים האלה, כי זה לא ישנה כלום. שלוש הנקודות האלה הן מה שחשוב, ששומרות אותנו בפסגה".

בעוד שבברצלונה התלוננו על הפנדל שקיבלה ריאל מדריד, פרננדו רויג הנשיא של ויאריאל זעם ותקף את השופטים כשאמר לאחר המשחק: "השופט ועוזריו עזבו את האצטדיו עם תיקים של ריאל מדריד, זה לא נראה לי בסדר. הפנדל לא היה הוגן, אבל קל יותר לשרוק נגדנו. הפנדל הזה הרג את המשחק, כדאי להבהיר אם כדור חוזר שנוגע ביד זה פנדל או לא, אני לא חושב שהיה פנדל".

הכותרת ב"ספורט" הקטלאני על המשחק של ריאל הייתה "קאמבק עם שוד" (ולניצחון של ברצלונה "הם חזרו"), וב"מונדו דפורטיבו" הכתירו את המשחק של ריאל כ"מהפך שהוא סקנדל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני ויאריאל מוחים נגד השופט אחרי הפנדל של ריאל מדריד. AP
שחקני ויאריאל/AP
סרחיו ראמוס ריאל מדריד אחרי הניצחון על ויאריאל. AP
שוב חוגג קאמבק/AP

המספרים

* ריאל כבשה ב-35 משחקי הליגה האחרונים שלה - שווה ערך לשיא המועדון מעונת 1951/52.

* הבלאנקוס כבשו ב-44 המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות - שווה ערך לשיא של ברצלונה.

* זו הפעם הראשונה מאז 1965 שריאל מדריד חוזרת מפיגור 2:0 לניצחון, חצי שעה לסיום.

* ובכלל, זו הפעם השלישית בלבד בשבע העונות האחרונות שקבוצה סוגרת פיגור של שני שערים או יותר בשלושים הדקות האחרונות.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את הפנדל ה-57 שלו בלה ליגה - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה (להוגו סאנצ'ס היו 56).

* הפורטוגלי כבש 12 שערים ב-17 משחקיו מול ויאריאל.

* רונאלדו כבש בפעם החמישית ברציפות מחוץ לברנבאו.

* שחקנים עם 26 שערי ליגה או יותר בחמש הליגות הבכירות במאה הנוכחית: כריסטיאנו רונאלדו 8, ליאונל מסי 7, זלאטן איברהימוביץ' 4.

* ריאל כבשה העונה 17 שערים בנגיחה - יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות.

* אלברו מוראטה כבש העונה בכל המסגרות שישה שערים כמחליף - יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית.

* בסך הכל, כבש החלוץ הספרדי שמונה שערים העונה ב-746 דקות, שהיו שווים לריאל שמונה נקודות. קארים בנזמה, למען ההשוואה, כבש חמישה שערים ב-1,201 דקות, שהיו שווים שלוש נקודות לבלאנקוס.

שחקני ריאל מדריד עם אלברו מוראטה (במרכז). רויטרס
בלי השערים שלו, ריאל הייתה עם שמונה נקודות פחות. אלברו מוראטה, במרכז/רויטרס

התגובות

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד, אמר בסיום: "איסקו ואלברו מוראטה ראויים ליותר דקות, הם שינו את המשחק. נזדקק לכל השחקנים שלנו עד סיום העונה. הפנדל? השחקנים שלי אמרו שהשופט החליט נכון, אני לא הצלחתי לראות מהנקודה בה עמדתי. השופט שרק וזה מה שקובע".

מרסלו: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת. אין משחקים קלים כרגע, אבל לרגע לא היה לנו ספק שאנחנו מסוגלים לעשות מהפך. הודות לחבריי לקבוצה, הצלחנו להשיג את התוצאה הנדרשת וכולם ראויים לשבח על המאמץ, לא רק איסקו. ברצלונה? אנחנו לא מושפעים מהלחץ שלה ולא מסתכלים על תוצאות של קבוצות אחרות".

ברונו סוריאנו, הקפטן של ויאריאל, זעם על החלטת השופט להעניק פנדל לריאל מדריד: "בטלוויזיה רואים בבירור שאני לא יכול לעשות כלום כדי להימנע מנגיעה, ברור שזה לא פנדל. אמרתי לשופט שאני לא יכול לחתוך את היד שלי, הוא טען שזה מקרה ברור. הפנדל פגע בנו והעניק להם הזדמנות לחזור. למרות זאת, הוכחנו שיש לנו קבוצה חזקה ושלטנו במשחק לאורך זמן".

* "סאן" מדווח כי חלוץ ריאל מדריד סרחיו אגוארו "לוטש עיניים" לכיוון ריאל מדריד ו"רוצה להצטרף לבלאנקוס", אחרי שהארגנטינאי "איבד את מקומו" בקבוצה לטובת גבריאל ז'סוס ולאור העובדה ש"עתידו בסיטי אינו בטוח". סיטי תדרוש על החלוץ בן ה-28 כ-70 מיליון יורו.

זינאדין זידאן מאמן ריאל מדריד. AP
רגעים קשים. זיזו/AP

הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully