וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ז'וזה מוריניו פנה לניימאר בניסיון לצרפו למנצ'סטר יונייטד

ההעברה הגדולה של 2017/18? ב"ספורט" הקטלאני טוענים שהפורטוגלי יצר קשר עם כוכב ברצלונה וניסה לשכנעו להצטרף לשדים האדומים. יונייטד תסכים לשלם את סעיף השחרור שלו - 200 מיליון יורו

one

העונה עוד לא הסתיימה, אך קבוצות הצמרת של אירופה כבר חושבות במרץ רב על 2017/18. בתקשורת הספרדית מדווחים הבוקר (שבת) שז'וזה מוריניו מתכנן את ההעברה הגדולה ביותר של העונה, כשהחל לשכנע את ניימאר לעבור מברצלונה למנצ'סטר יונייטד.

ב"ספורט" טוענים שמנג'ר השדים האדומים פנה לכוכב הקטלאנים והמקרובים אליו בבקשה להצטרף אליו ביונייטד. המאמן הפורטוגלי, שנוהג לפנות באופן ישיר לשחקנים אותם הוא רוצה לצרף, סיפר למקורביו כי ניימאר יתאים באופן מושלם למנצ'סטר יונייטד, ויכסה בדיוק על הבור שלטענתו קיים בקבוצה - שחקן נוסף שמסוגל להבקיע שערים לצד זלאטן איברהימוביץ'.

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו לקראת גמר גביע הליגה: "אין ספק שוויין רוני ישחק"
הניצוד: לואיס אנריקה מרגיש רדוף ושחוק בתפקיד מאמן ברצלונה

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
זו לא הפעם הראשונה שהוא מבוקש ביונייטד. ניימאר/AP

בעיתון הקטלאני נטען שמוריניו ניסה לצרף את ניימאר גם כשאימן את ריאל מדריד, אך העילוי הברזילאי בחר בסופו של דבר את ההצעה מברצלונה. כמו כן, דווח כי "המיוחד" ינסה להסביר לכוכב הקטלאנים שכל עוד יישאר בברצלונה יהיה בצל של מסי, ובמנצ'סטר יונייטד יוכל להפוך לכוכב מספר של המועדון, ולמועמד וודאי לזכיה בתואר כדור הזהב.

מנצ'סטר יונייטד פחות או יותר תעניק למוריניו צ'ק פתוח לקראת הקיץ הקרוב, כך טוענים ב"ספורט", ולשדים האדומים לא תהיה בעיה לשלם את סעיף השחרור המפלצתי של הכוכב, שעומד על 200 מיליון יורו, ולהציע לו חוזה גבוה יותר מחוזהו הנוכחי בברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
חושב בגדול. מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully