וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו לקראת גמר גביע הליגה: "אין ספק שוויין רוני ישחק"

קפטן מנצ'סטר יונייטד שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה יחזור בדיוק בזמן, מאמנו חולם על תואר ראשון בתפקיד. קאסרס עשוי לערוך בכורה בסאות'המפטון (ראשון, 18:30, ספורט1)

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
בדרך לתואר ראשון ביונייטד? מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו יחפש מחר (ראשון, 18:30, ספורט1) תואר ראשון כמאמן מנצ'סטר יונייטד, כשיפגוש בוומבלי את סאות'המפטון בגמר גביע הליגה. השדים האדומים זכו במפעל ארבע פעמים (האחרונה ב-2010) והפסידו בגמר ארבע פעמים נוספות, בעוד הקדושים חולמים על תואר ראשון מאז 1976, אז ניצחו את יונייטד בגמר הגביע האנגלי.

מוריניו, שמעולם לא הפסיד בגמר גביע או גביע הליגה באנגליה, יקבל בחזרה את ויין רוני. הקפטן בן ה-31 שהצהיר חגיגית כי הוא מתכוון להישאר באולד טראפורד בצל השמועות על מעבר לסין החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה בשוק. "אין ספק שהוא ישחק", אמר המנג'ר, "הוא לא היה בסגל מול סנט אטיין כי לא היה מוכן. הוא רוצה לעזור למועדון לזכות בגביעים וכבר אמרתי שאהיה מאושר אם הוא יחליט להישאר".

מי שיחמיץ את ההתמודדות הוא הנריך מחיטיריאן, שפצוע בשריר הירך האחורי. "אם נרצה לשחק עם מספר 10 זה יהיה ויין", אמר מוריניו, "זו העמדה שלו, זו העמדה בה שיחק משחקים רבים עבורנו, אז זו אופציה".

מנגד, סאות'המפטון הגיעה פעם אחת לגמר גביע הליגה, ב-1979, והפסידה לנוטינגהאם פורסט. שלוש שנים קודם לכן, כאמור, ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע האנגלי. "זה היה רגע ענק עבור האוהדים ואני מקווה שניתן להם הנאה גם הפעם", אמר קלוד פואל. מרטין קאסרס שהצטרף לפני מספר שבועות עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו.

שחקני סאות'המפטון חוגגים. רויטרס
סאות'המפטון חולמת על תואר ראשון בכל הזמנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully