וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של כוכב המכללות לונזו בול: "הוא יותר טוב מסטף קרי"

לוואר בול, אביו של כוכב מכללת UCLA, סיפק את הראיון הביזארי התורן באולסטאר: "שים את בני בגולדן סטייט, והתוצאות יהיו זהות". לברון: "אין לי שום יריבות עם סטף", ומה דעתו על קיירי אירווינג?

צילום מסך

בווידאו: הביצועים של האח הצעיר לבית משפחת בול, לאמלו

אולסטאר 2017 עומד עד כה בסימן הציטוטים המעט ביזאריים שמפיקים שלל השחקנים והדמויות מרחבי ה-NBA שהגיעו לאירוע המסורתי. זה החל עם האמירה המשונה של קיירי אירווינג לפיה "כדור הארץ שטוח", נמשך עם התגובות מנותקות ההקשר של ראסל ווסטברוק לשאלות על קווין דוראנט, וכעת מגיע לשיא חדש עם ראיון הזוי של לוואר בול, אביו של כוכב מכללת UCLA לונזו בול. בול האב כבר נחשב לדמות מוכרת בנוף הכדורסל האמריקאי: שלושת בניו - לונזו, לאמלו וליאנג'לו - נחשבים לכישרונות גדולים - ואביו, שאימן (ועדיין מאמן) אותם בתיכון צ'ינו הילס, החליט שהם ימתחו את הגבולות של הכדורסל המודרני ואימן אותם לזרוק שלשות מהחצי ומטווחים גדולים במיוחד כחלק אינטגרלי מהמשחק.

בול האב הגיע אמש לניו אורלינס כדי לצפות מקרוב באולסטאר על תחרויותיו השונות, וסיפק ראיון הזוי משלו שכותרתו: הבן שלי יותר טוב מסטף קרי, אפילו היום. "אני אומר דבר כזה - תחליף בין לונזו לבין סטף ושים את הבן שלי בגולדן סטייט במקומו. אני בטוח שהתוצאות יהיו לא פחות מרשימות. מצד שני, אם תשים את סטף ב-UCLA עכשיו, אני לא משוכנע שהם יגיעו לאותם הישגים", אמר בול.

לונזו בול, UCLA. AP
"תזמינו אותו לאחד על אחד עם סטף". לונזו בול/AP

הוא הוסיף ש"אם לא הייתי יודע מה הבן שלי שווה, לא הייתי אומר דבר כזה. שוב, אני בטוח שהבן שלי היה עושה לסטף חיים קשים מאוד, ומזמין אותו לשחק מול אחד על אחד".

לונזו בול (19, 1.98) הוא אחד השחקנים הבולטים במכללות העונה, ומועמד מרכזי להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, שצפוי להיות איכותי ועמוק במיוחד. הוא מעמיד ממוצעים של 15.6 נקודות, 7.6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ומושווה לעתים תכופות לג'ייסון קיד. אחיו הצעיר, לאמלו בן ה-16, גם נחשב לכישרון גדול במיוחד. לפני שבועיים הוא הפך לשיחת היום בארצות הברית לאחר שקלע 92 נקודות במשחק אחד, ועוד לפני כן תפס כותרות בזכות שלל סלים מתריסים ומיוחדים, כולל שלשות מהחצי. האח האמצעי ליאנג'לו, בן 18, נחשב לכישרון הפחות מוצלח במשפחה.

צפו באחיו הצעיר של לונזו, לאמלו, מפציץ 92 נקודות במשחק

לברון מתעקש: "אין לי יריבות על סטף קרי"

קליבלנד וגולדן סטייט נפגשו בשני הגמרים האחרונים, ועל פי כל התחזיות הן אמורות להיפגש גם בגמר ה-NBA הקרוב. כולם יסכימו כי מדובר ביריבות של ממש, אולם לפי לברון ג'יימס, היריבות בינו ובין סטפן קרי לא קיימת.

"אין לי שום יריבות עם סטף", אמר קינג ג'יימס במהלך סוף שבוע האולסטאר בניו אורלינס. "כשמדברים על יריבויות מדברים על בירד ומג'יק. קרוליינה ודיוק. אוהיו סטייט ומישיגן, ואז אתם אומרים לברון וסטף. זה חוסר כבוד כלפי היריבויות שמניתי. עוד לא היו לנו מספיק קרבות, ומי יודע עוד לא יהיו. כרגע בלתי אפשרי לשים אותנו בקטגוריה הזאת".

נכון לפגרת האולסטאר, לברון מדורג שני בליגה בדקות למשחק עם 37.5. כשנשאל האם יהיה לו כוח לפלייאוף המתקרב, אמר: "יהיה לי כוח למה שלא יהיה. הייתי מוכן לשחק את משחק 7 של הגמר בעונה שעברה. תנו לי יום או יומיים של מנוחה ואהיה מוכן שוב".

על דבריו המוזרים של קיירי אירווינג בנוגע לכדור הארץ, אמר קינג ג'יימס: "הוא אחי הקטן. הוא אולסטאר ורכז סופרסטאר ואם הוא רוצה להחליט שכדור הארץ שטוח, שיהיה. הוא בחור מעניין והוא מאמין בזה".

עוד בנושא:

דיווח: אורלנדו סירבה לטרייד על דמרכוס קאזינס, רג'י ג'קסון בדרך?

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
יהיה מוכן למה שיבוא. לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully