וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אורלנדו סירבה לטרייד על דמרכוס קאזינס, רג'י ג'קסון בדרך?

בארצות הברית טוענים שהמג'יק היו יכולים לוותר על ווצ'ביץ' או פורנייה בצירוף בחירת סיבוב ראשון תמורת כוכב סקרמנטו, אך ויתרו. רכז דטרויט עשוי להגיע תמורת ג'ף גרין ואוגוסטין

שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. AP
בינתיים הוא בסקרמנטו. קאזינס/AP

פחות משבוע נותר עד סגירת חלון הטריידים ב-NBA, ובארצות הברית מדווחים היום (שבת) על טרייד גדול שלא יצא לפועל. על כתב "בליצ'ר ריפורט" ריק ביוקר, אורלנדו סירבה מוקדם יותר העונה לקבל את דמרכוס קאזינס בתמורה לניקולה ווצ'ביץ' או אוון פורנייה, בצירוף בחירת סיבוב ראשון.

הסיבה? הג'נרל מנג'ר של המג'יק רוב הניגן חשש מהאפשרות להחתים את קאזינס על חוזה חדש בקיץ הקרוב, כמו גם מאופיו המפוקפק. "קאזינס, בינתיים, הבהיר לכולם שהוא רוצה להישאר בסקרמנטו, אבל מקור בליגה טען שוויווק רנאדיבה, הבעלים, מעריץ גדול של בוגי, עדיין לא בטוח האם ברצונו להציע לו חוזה מקסימום של 200 מיליון דולר".

* אורלנדו מנהלת שיחות גם עם דטרויט, כך על פי מארק שטיין. עיתונאי ESPN טוען כי הקבוצות דיברו על טרייד במסגרתו רג'י ג'קסון יעבור למג'יק בתמורה לדי ג'יי אוגוסטין וג'ף גרין. אורלנדו היא הקבוצה השנייה שפונה לפיסטונס בנוגע לגארד, כשהראשונה היתה מינסוטה.

* אינדיאנה מוכנה לוותר על בחירת הסיבוב הראשון שלה על מנת לחזק את הסגל ולהבטיח את הישארותו של פול ג'ורג', שיוכל להפוך שחקן חופשי בקיץ של 2018.

פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס. AP
רוצה עזרה. פול ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully