וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "אני מנצח בכל מקום, כמו אינדיאנה ג'ונס"

השבדי של מנצ'סטר יונייטד כבש שלושער ראשון במדי השדים האדומים, והיה יצירתי כהרגלו בהתבטאויות אחרי המשחק. דז'קו שכבש שלושער משלו מול ויאריאל: "מפתיע? תמיד כבשתי שערים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שלב 32 האחרונות בליגה האירופית יצא לדרך אמש (חמישי), ומלבד הפסדה של הפועל באר שבע לבשיקטאש, מספר מועדונים מפוארים באירופה שיחקו גם כן. מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את סנט אטיין, כשזלאטן איברהימוביץ' כיכב כרגיל, הפעם עם שלושער ראשון במדי השדים האדומים. שחקן נוסף שבלט היה אדין דז'קו מרומא, שכבש שלושער משלו ב-0:4 על ויאריאל.

איברהימוביץ' התראיין אחרי המשחק, וגם הפעם הוא לא איכזב ונתן הופעה: "אני תמיד עושה את הטוב ביותר שלי. ניצחתי בכל מקום שהגעתי, אני כמו אינדיאנה ג'ונס". לגבי המשחק עצמו אמר הפנומן: "יצרנו הרבה מצבים, היה חשוב לנצח בבית ולהגיע עם תוצאה טובה לגומלין. זה היה משחק טוב ושיחקנו קבוצתי, אני חושב שיכולנו להבקיע יותר אבל הניצחון זה הדבר הכי חשוב. 14 שערים מול סנט אטיין? זה נחמד אבל זה לא משהו שאני מתמקד בו".

"אני מקווה שאעשה את זה גם בשבוע הבא ונתקדם במפעל. חשוב לעבוד קשה ולצבור ביטחון. כרגע אנחנו מרוצים ומשחקים טוב, אבל החלק השני של העונה יקבע מה יקרה. אנחנו משחקים בכל המפעלים וגם אם לא נזכה בפרמיירליג, יש לנו הזדמנויות לזכות בתארים נוספים, גם זה יהיה טוב".

עוד בנושא:

ליגה אירופית: שלושער לזלאטן ב-0:3 של יונייטד, שלושער לדז'קו ב-0:4 של רומא
הפסד עם כוכבית: אורן יוסיפוביץ על המשחק הראשון של באר שבע מול בשיקטאש

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
73 שערים מתחילת העונה הקודמת. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

השבדי בן ה-35 העלה את מאזנו מול סנט אטיין ל-14 שערים, הקבוצה מולה כבש הכי הרבה שערים עד כה. מול פאלרמו הוא כבש 12 שערים, ומול מארסיי 11. העונה המאזן שלו עומד על 20 שערים ב-34 הופעות ומתחילת עונת 2015/16 הוא הספיק לכבוש 73 (!) שערים, היחיד שכבש יותר ממנו בחמש הליגות הבכירות הוא לואיס סוארס מברצלונה.

קבוצה נוספת שרשמה ניצחון מרשים אמש היא רומא, שהביסה באל מדריגאל את ויאריאל 0:4. אמרסון פתח את החגיגה, אך מי שכיכב היה אדין דז'קו שחגג שלושער. הבוסני חווה עונה מצוינת כאשר בליגה האיטלקית הוא מוביל בטבלת כיבושי השערים עם 18, וגם במפעל האירופי הוא לא עצר. אחרי המשחק הוא אמר כי הכושר שלו לא מפתיע אותו: "תמיד כבשתי שערים, זו לא הפתעה בשבילי. בעונה שעברה זה היה מעט שונה. כרגע אני נמצא במקום טוב ואני רוצה להמשיך לדחוף קדימה ולהוכיח שאני יכול להשתפר. שיחקנו אתמול מצוין מול יריבה חזקה כמו ויאריאל. כל משחק הוא שונה, לפעמים אנחנו מתקשים מול קבוצות שמסתגרות בליגה האיטלקית, אך אתמול הוכחנו כמה טובים אנחנו יכולים להיות".

דז'קו כבש 10 שערים בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ויש לו 28 מפתיחת העונה. עד כה ב-2017, הוא לא כבש בשני משחקים בלבד, והוא זקוק לשני שערים בלבד עד סיום העונה כדי להשוות את שיא הכיבושים שלו מעונת 2008/09, אז כבש 30 במדי וולפסבורג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדין דז'קו רומא. AP
"הוכחנו כמה טובים אנחנו יכולים להיות". אדין דז'קו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully