וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: שלושער לזלאטן ב-0:3 של יונייטד, שלושער לדז'קו ב-0:4 של רומא

השבדי חגג עם לא מעט מזל בניצחון הביתי מול סנט אטיין, הבוסני הפציץ מול ויאריאל באל מדריגאל. שאלקה הביסה 0:3 את פאוק סלוניקי. רק 2:3 ביתי לבילבאו. 90 דקות לסייף ב-0:1 של גנט

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אוהב לשחק נגד סנט אטיין/רויטרס

פרט למשחק של הפועל באר שבע מול בשיקטאש, נערכים הערב (חמישי) כל 15 המשחקים הנוספים בסיבוב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

בורוסיה מנשנגלדבאך - פיורנטינה 1:0

למרות שליטה מוחלטת והרבה הזדמנויות של הסייחים, דווקא הוויולה כבשו. פדריקו ברננדסקי בעט כדור חופשי נהדר בדקה ה-44 ולא הותיר ליאן זומר שום סיכוי, 0:1. פיורנטינה עם יתרון משמעותי לקראת הגומלין באיטליה.

סלטה ויגו - שחטאר דונייצק 1:0

האוקראינים, שהיו היחידים שסיימו את שלב הבתים בליגה האירופית עם 18 נקודות מ-18 אפשריות, עשו צעד משמעותי מאוד לשמינית הגמר. שחטאר דונייצק השיגה ניצחון חוץ מרשים מאוד בבלאיידוס בזכות שער מוקדם של גוסטסבו בלאנקו (27).

קני סייף שחקן גנט (מימין) מול הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
סייף מול קיין/GettyImages

גנט - טוטנהאם 0:1

התרנוגלים עם הפסד שני בחמישה ימים. אחרי שנוצחה 2:0 באנפילד מול ליברפול במחזור הליגה האחרון, הפסידה טוטנהאם לקבוצה הבלגית, שם שיחק קני סייף 90 דקות. ז'רמי פרבה כבש את השער בדקה ה-59 אחרי פריצה יפה של דניאל מיליצ'יביץ' וכדור רוחב לפרבה, שבעט פעם אחת ונבלם, אבל בעט את הכדור השני פנימה.

מנצ'סטר יונייטד - סט. אטיין 0:3

זלאטן, זלאטן, זלאטן. כמה שהוא אוהב לשחק נגד סנט אטיין. החלוץ השבדי חגג שלושער מול הירוקים, הגיע ל-17 שערים מולם בקריירה והוביל את השדים האדומים לניצחון שהופך את הגומלין כמעט למיותר. הראשון הגיע בדקה ה-15 והיה בבעיטה חופשית דרדל'ה במיוחד ועם הרבה מזל. השני הגיע בדקה ה-75 אחרי בישול של מרכוס ראשפורד והשלישי בפנדל בדקה ה-88 אחרי שמעט צלל ברחבה. אבל מי יזכור את זה מחר?

פאוק סלוניקי - שאלקה 3:0

הקבוצה מגלנזקירשן המשיכה במומנטום החיובי שלה והשיגה ניצחון גדול שהופך את הגומלין לגארבג' טיים ארוך. גידו בורגשטאלר את השער ה-15 שלו ב-19 ההופעות האחרונות שלו בכל המפעלים בדקה ה-27 אחרי שהגיע ראשון לכדור חוזר ודחק פנימה. מקס מאייר כבש את השני בדקה ה-82 עם נגיחה מקרוב אחרי שנותר לא מכוסה. השלישי הגיע בדקה ה-90 כשלא אחר מאשר קלאס יאן הונטלאר, שחוזר מפציעה שהשביתה אותו למשך זמן רב ומצא את הרשת לראשונה מאז אוקטובר. הונטלאר, אגב, הגיע ל-50 שערים אירופים ב-81 משחקים. איזה חלוץ גדול.

ויאריאל - רומא 4:0

הצוללת הצהובה ממשיכה לצלול וספגה הפסד מביך במיוחד באל מדריגאל אחרי שהגיעה אל המשחק עם ניצחון אחד בששת משחקי הליגה האחרונים. אמרסון כבש ראשון עם שער גדול לחיבורים בדקה ה-32. מכאן החלה החגיגה של אדין דז'קו. החלוץ הבוסני הרשית שלוש פעמים (65, 79 ו-86), חגג שלושער, לקח איתו הביתה את הכדור ואלא אם יקרה משהו מדהים במיוחד, גם את הקבוצה שלו לשמינית גמר הליגה האירופית. ויאריאל חטפה רביעייה ביתית ראשונה בכל המפעלים האפשריים מאז מאי 2010, אז הובסה 4:1 בבית על ידי ברצלונה. איזו התרסקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אדין דז'קו שחקן רומא. רויטרס
קונצרט של דז'קו, שלקח את הכדור הביתה/רויטרס

קרסנודאר - פנרבחצ'ה 0:1

איזו בכורה מושלמת לרכש השבדי ויקטור קלאסון, שבנגיעה הראשונה שלו בבכורה הרשמית במדי קרסנודאר, העניק לרוסים יתרון קל לקראת הגומלין בטורקיה. הקשר השבדי שנרכש תמורת 2 מיליון יורו מאלפסבורג, זינק קדימה כדי לנגוח מתשעה מטרים אל הרשת כבר בדקה הרביעית, אחרי הרמה של וונדרסון. וולקן דמירל מנע ספיגה נוספת לקראת סיום המחצית הראשונה, בעוד מוסא סו התקשה ללא רובין ואן פרסי ופנר סיכנה ברצינות את השער רק בדקה ה-89, אך אלפר פוטוק נעצר אצל סטניסלב קריציוק.

אנדרלכט - זניט סנט פטרסבורג 0:2

הרוסים, שעלו בקלות מהבית של מכבי תל אביב, חוזרים לשחק כדורגל אחרי שלא עשו את זה מאז תחילת דצמבר. הם ייצאו למשחק חוץ מול אנדרלכט, שנמצאת בכושר מצוין ובמקום השני בליגה.

משחקים נוספים:

אסטרה - גנק 2:2
לאסטרה: קונסטנטין בודסקו (43), טקאיוקי סטו (90) לגנק: טימותי קסטאנייה (25), לאנדרו טרוסאר (83)

אלקמאר - ליון 4:1
לאלקמאר: אלירזה ג'הנבאחש (68), לליון: לוקה טוזאר (26), אלכסנדר לקאזט (45+2 ו-57), חוסם עוואר (95)

רוסטוב - ספרטה פראג 0:4
לרוסטוב: מיחה מבליה (15), דימיטרי פולוז (38), כריסטיאן נובואה (40), סרדאר אזמון (68), לספרטה: טיימוקו קונאטה (הורחק, 32)

לודוגורץ - פ.צ. קופנהאגן 2:1
ללודוגורץ: קלאודיו קסרו (81), לקופנהאגן: אניסה (2), יוסף טאוטוח (53)

אולימפיאקוס - אוסמניליספור 0:0
לאולימפיאקוס: ברונו ויאנה (הורחק, 74)

אתלטיק בילבאו - אפואל ניקוסיה 2:3
לבילבאו: יורגוס אפרם (עצמי, 38), אריץ אדוריץ (61), איניאקי וויליאמס (72), לאפואל: יורגוס אפרם (36), יאניס יניוטאס (89)

לגיה ורשה - אייאקס 0:0
לאייאקס: קני טטה (הורחק, 84)

ויקטור קלאסון שחקן קרסנודאר. רויטרס
בינגו בנגיעה הראשונה. ויקטור קלאסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully