וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה: "כשקיבלתי 6 מהבילד, כל עיתון בישראל דיווח על כך בהתרגשות"

אחרי שער הבכורה ורגע לפני המפגש מול אלמוג כהן בשבת, בגרמניה שוחחו עם מגן איינטרכט פרנקפורט: "בפעם הראשונה שפתחתי בהרכב התרגשתי נורא". "הגרמנית שלי עדיין לא משהו, אבל אני מאושר פה". "אלמוג? הוא מייעץ ועוזר לי"

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט (מימין) מול סטפן לקס שחקן אינגולשטאדט. רויטרס
מרוצה בגרמניה. טואטחה/רויטרס

בגרמניה החליטו לערוך ראיון עם מגן איינטרכט פרנקפורט, טאלב טואטחה, משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא כמובן שער הבכורה שלו בגרמניה, שהגיע אחרי שמונה חודשים בקבוצה ב-1:2 על האנובר במסגרת הגביע לפני כשבוע. השנייה: המפגש מול אלמוג כהן ואינגולשטאדט בשבת הקרובה.

שמונה חודשים נמצא טואטחה בגרמניה. הקדנציה הראשונה שלו מעבר לים החלה ברגל שמאל, לאחר שנפצע כבר בקדם העונה ונאלץ לעבור ניתוח. לאחר שחזר לכשירות, נפצע שוב בברכו ושוב נעדר לתקופה ממושכת. אלא שכעת חזר המגן לכשירות, בתקווה לזכות לדקות נוספות מעבר לדקות המועטות שצבר עד עתה בבונדסליגה (18 בלבד).

עוד בנושא

שער לטאלב טואטחה, דורטמונד עברה שלב בפנדלים
טואטחה מגבה את אבו עביד: "הקומץ הזה הורס את השם של מכבי חיפה"

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט מעל טוביאס לבלס שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
"אתגר גדול עבורי". טואטחה/GettyImages

"בפעם הראשונה שפתחתי בהרכב (מול אינגולשטאדט במסגרת הגביע בסוף אוקטובר) התרגשתי נורא. אפילו יותר מדי. למרות זאת, קיבלתי את הציון 6 בבילד ובישראל התרגשו מאוד. כל עיתון אפשרי דיווח על כך בהתרגשות. אני מקווה שאקבל עוד הזדמנויות לקבל 6, כדי שיוכלו להמשיך לכתוב עליי דברים טובים".

"היו לי הצעות מקבוצות אחרות באירופה עוד לפני שהגעתי לכאן, כולל מקבוצה בליגה האירופית", הוסיף המגן. "אבל אני יודע שבפרנקפורט עקבו אחריי במשך שנתיים. אני מאושר פה. אני אוהב את העיר, את הסביבה, את האוהדים הנפלאים ואת המסורת של המועדון. מדובר באתגר גדול עבורי".

על ההסתגלות לגרמניה: "אשתי הגיעה עם בני בן השנתיים בנובמבר, ומאז הוא הולך לגן ילדים מקומי. ישראלי שמתגורר בעיר עזר לנו למצוא דירה. בנוסף, שחקני הקבוצה עוזרים לי להתאקלם. לצערי הגרמנית שלי עדיין לא משהו, אבל אני מבין את הדברים שהמאמן אומר. אם אני לא מבין, אני שואל את חבריי לקבוצה והם מסבירים לי באנגלית. בסך הכול, אני מרוצה מהמעבר".

על אלמוג כהן: "אנחנו מכירים מנבחרת ישראל. הוא נותן לי טיפים ומייעץ לי. כשהגעתי, הוא הסביר לי שבגרמניה יש שני סוגים של קבוצות: יש את אלו שמשחקות ואת אלו שעובדות. פרנקפורט שייכת לאלו שעובדות. צריך לתת 100 אחוז בכל אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully