וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: שער לטאלב טואטחה, דורטמונד עברה שלב בפנדלים

המגן הישראלי נכנס כמחליף, נגח מקרוב (63) וסייע לפרנקפורט לנצח 1:2 את האנובר. החבורה של טוכל ניצחה 2:4 את הרטה אחרי 1:1 ב-120 דקות. שאלקה הביסה 1:4 את זנדהאוזן

שלב שמינית גמר הגביע הגרמני ננעל הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ניצחה דורטמונד את הרטה ברלין בתום דו-קרב מהנקודה הלבנה. טאלב טואטחה כבש שער בכורה בגרמניה ב-1:2 של פרנקפורט על האנובר, שאלקה הביסה 1:4 בחוץ את זנדהאוזן, לוטה הפתיעה את מינכן 1860 עם 0:2.

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 2:4 (בפנדלים)

בסיבוב הקודם נאלצה דורטמונד לשרוד דו-קרב פנדלים עם אוניון ברלין, והערב היא שוב נגררה לבעיטות הכרעה מול נציגת העיר, ושוב עברה שלב בקושי. לאחר שסלומון קאלו כבש ראשון (27) דאג מרקו רויס לאזן (47), ואחרי 1:1 בתום 120 דקות, הלכו הקבוצות לנקודה הלבנה. שם, פביאן לוסטנברגר בעט למשקוף, רומן בורקי הדף את הבעיטה של ולדימיר דארידה וקאלו הפציץ מעל השער. גם ההחמצה של כריסטיאן פוליסיץ' בצד השני לא שינתה דבר, והמארחת נחלצה בעור שיניה.

אוהדי בורוסיה דורטמונד עם שלטים נגד האלימות. רויטרס
אוהדי דורטמונד מניפים שלטים נגד האלימות/רויטרס

זנדהאוזן - שאלקה 4:1

הרויאל בלוז ממש לא התקשו לעבור את השישית מהליגה השנייה ועשתה את זה עם הרבה סטייל. אלכסנדר שופף כבש את הראשון בדקה ה-38 אחרי בישול של דניאל קאליג'ורי, שבעצמו כבש את השני כעבור חמש דקות אחרי בישול של נביל בנטאלב. נאלדו, שכבש ב-1:1 מול באיירן מינכן בשבת, כבש את השלישי בדקה ה-45. המארחת צימקה ל-3:1 בדקה ה-64 עם שער של אנדרו ווטן האמריקאי, אבל יבגני קונופליאנקה קבע את תוצאת המשחק, 1:4, עם דחיקה מקרוב אחרי בישול של בנדיקט הובדס. קלאס יאן הונטלאר נכנס כמחליף בדקה ה-86 וחזר למגרשים אחרי כמה חודשים.

האנובר - איינטרכט פרנקפורט 2:1

הנשרים חזרו מפיגור לניצחון בדרך לרבע הגמר כשטאלב טואטחה אפילו כובש את שער הבכורה שלו בקבוצה אליה עבר בקיץ. המגן הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-46 מול האנובר מצמרת הליגה השנייה וכבש בדקה ה-63. טימותי צ'נדלר האמריקאי פרץ מימין והגביה יפה למרכז, טואטחה הגיע מול שער ריק ונגח משלושה מטר פנימה את ה-1:1 אחרי שמרטין הארניק העלה את האנובר ליתרון (57). האריס ספרוביץ' השוויצרי העניק לפרנקפורט את הכרטיס לשמונה הגדולות עם שער בדקה ה-66.

משחקים נוספים:
לוטה - מינכן 1860 0:2

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טאלב טואטחה (שני משמאל) חוגג עם שחקני פרנקפורט. GettyImages
ברכות לטואטחה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully