וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בהלם: לואיס אנריקה התעמת עם עיתונאי, אינייסטה: "יום אומלל"

מאמן ברצלונה התפרץ על עיתונאי לעיני המצלמות אחרי התבוסה של ברצלונה, "שלושה נדרשו לרסן אותו". אינייסטה: "לא עניין של גישה". דיווח: הקלאסיקו יתקיים ב-23 באפריל, ערב יום השואה

אימג'בנק GettyImages

הלם, תסכול וייאוש נרשמו בברצלונה אחרי שאלופת ספרד הובסה אתמול 4:0 מול אלופת צרפת פריס סן ז'רמן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. צמד של די מריה ועוד שערים של דרקסלר וקבאני הותירו את בארסה המומה ומושפלת, וגם מאמן הקבוצה לואיס אנריקה איבד את קור הרוח בראיון טלוויזיוני והתעמת עם המראיין מרשת tv3.

"אני חוזר שוב, אני אחראי, בסדר?", אמר המאמן העצבני לעיני המצלמות, "אל תדאג, אני לוקח את כל האחריות, אבל, גם כשאני מנצח אני רוצה את אותו יחס, את אותו יחס אישי שאני מקבל בראיונות, את אותו טון שאני מקבל כאן ועכשיו אני רוצה לשמוע גם אחרי ניצחונות". על פי עדים במקום, מאמן ברצלונה זרק לעברו עוד כמה מילים לאחר מכן. והמשיך איתו את הוויכוח, ו"שלושה אנשים נדרשו כדי לרסן אותו".

עוד בנושא

פ.ס.ז' רמסה 0:4 את ברצלונה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות
די מריה חגג אך הזהיר: "ברצלונה תוכל בקלות לכבוש רביעייה בגומלין"
המשחק החלש בקריירה של אינייסטה: מיכאל יוכין מנתח את התבוסה
"בוסקטס ירה בלואיס אנריקה": התגובות בתקשורת וברחבי הרשת להצגה

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
נקודת אור בערב חשוך. ניימאר/רויטרס

המראיין הקטלאני, ג'ורדי גראו, אמר אחרי ההתפרצות ש"לואיס אנריקה נראה מאוד מתוסכל, אבל אנחנו לא מצליחים להבין למה הוא מתכוון כשהוא מדבר על היחס שלנו בניצחונות, כי גם בניצחונות, שזה כמעט תמיד, היחס שלנו עקבי".

על פי דיווחים בספרד, לואיס אנריקה "כבר יודע שהוא לא ממשיך בעונה הבאה", ובאתרי האוהדים של בארסה כבר מנסים לקדם את חורחה סמפאולי כמחליפו. ברדיו 'קופה' הספרדי אף דיווחו הבוקר שלא מעט משחקני ברצלונה מאוכזבים מלואיס אנריקה, בלי קשר לתבוסה בפריס. על פי הדיווח, שחקני מפתח בקבוצה מתוסכלים מיכולות מציאת הפתרונות של המאמן, לא מאמינים בו וחושבים שהוא עומד לעזוב בתום העונה.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
איבד את קור הרוח. המאמן/רויטרס

צפו בראיון המדובר של לואיס אנריקה

ברצלונה מעולם לא חזרה מפיגור של ארבעה שערים בגומלין. שלוש הקבוצות שעשו את זה הן לשוס הפורטוגלית בשנות ה-60, פרטיזן בלגרד (מול ק.פ.ר ב-1984) וריאל מדריד (מול מנשנגלאדבך ב-1985).

"היה ערב אסון", אמר לואיס אנריקה, "פ.ס.ז' הייתה טובה מאיתנו עם ובלי הכדור. התוצאה משקפת בצורה ברורה את מה שקרה ולא צריך אותי בשביל להגיד את זה. זה ספורט מלא תשוקה ותמיד יש סיבוכים. המשחק היה באחריותי, ואם צריך להפנות אצבע מאשימה כלפי מישהו, אז זה אני, כי אני המאמן.

"אלה אותם שחקנים שניצחו הרבה משחקים אחרים. שיניתי מערך כדי שמסי יוכל לקבל יותר כדורים, אך זה לא עזר". עם זאת, המאמן לא מאבד אמונה לקראת הגומלין ב-8 במארס. "עדיין נותרה עוד מחצית להתמודדות הזאת", אמר, אני לא מאבד תקווה, למרות שיידרש מאיתנו קאמבק הרואי. למה לא לחלום?".

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן: די מריה חגג והזהיר: "ברצלונה תוכל בקלות לכבוש רביעייה בגומלין"

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה אחרי התבוסה בפריס. GettyImages
יש סיכוי לגומלין? בארסה/GettyImages

סרג'יו בוסקטס נאלץ להודות בסיום: "הם היו יותר טובים מאיתנו. הם שיחקו יותר טוב, היו טובים יותר מבחינה טקטית וגברו עלינו לחלוטין מבחינה פיזית". אתרי הסטטיסטיקה מעניקים לברצלונה 7 אחוז בלבד לסיכויים להפוך את התוצאה בגומלין (כשלפני המשחק העניקו לה 83 אחוזים לעלות). בוסקטס טוען ש"זה לא היה עניין של גישה, זה היה עניין של כדורגל, פ.ס.ז' היו יותר טובים מבחינה טקטית. יהיה קשה מאוד בקאמפ נואו, אבל ננסה, כמו תמיד".

גם אנדרס אינייטסה דחה את הטענה לפיה ברצלונה הגיעה לא מוכנה. "אף פעם לא אהבתי את המילה הזאת, גישה, והיא לא מתאימה לקבוצה הזאת. זה עניין של כדורגל, של להיות ממוקם נכון על המגרש, של לא להפסיד. הם ניצחו אותנו בכדורגל.

"היה לנו יום אומלל בטורניר שלא מאפשר לך למעוד. אין שום דבר חיובי לקחת מהערב הזה, הם היו טובים יותר בכל אשפקט של המשחק, אין הסברים. לפעמים זה קורה, וזה כואב. יש ימים כאלה, וצריך להרים את עצמך".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
איפה הוא היה? מסי/רויטרס

בתוך כך, בתקשורת הספרדית מדווחים כי התאריך לקלאסיקו הודלף. על פי הדיווח המפגש בסנטיאגו ברנבאו יתקיים ב-23 באפריל (21:45), ערב יום השואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully