וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: די מריה חגג והזהיר: "ברצלונה תוכל בקלות לכבוש רביעייה בגומלין"

פריס סן ז'רמן באקסטזה אחרי ה-0:4 הגדול על ברצלונה, אבל יודעת שזה לא גמור. התקשורת חוגגת, די מירה יודע ש"שימחתי הרבה חברים במדריד", אמרי כבר חושב על הגומלין, קבאני: "זה ניצחון בטעם אחר". וגם: מספרי הערב המטורף

אימג'בנק GettyImages

חגיגה בפריס: משחקי שמינית גמר ליגת האלופות יצאו הערב (שלישי) לדרך, עם הניצחון הענק של פריס סן ז'רמן 0:4 על ברצלונה בצרפת במשחק הראשון מבין שניים.

התקשורת הצרפתית התמוגגה מהתצוגה של האלופה המקומית, שעשויה להיות הראשונה שמדיחה את ברצלונה כבר בשמינית גמר ליגת האלופות מאז ליברפול ב-2007. 'ל'אקיפ' יצא עם שער שעליו תתנוסס הכותרת הפשוטה והמדויקת: "מופלא".

עוד בנושא

פ.ס.ז' רמסה 0:4 את ברצלונה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות
לואיס אנריקה התעמת עם עיתונואי, אינייסטה: "זה לא עניין של גישה, זה כדורגל"
המשחק החלש בקריירה של אינייסטה: מיכאל יוכין מנתח את התבוסה
"בוסקטס ירה בלואיס אנריקה": התגובות בתקשורת וברחבי הרשת להצגה

שחקן פריס סן ז'רמן אנחל די מריה. GettyImages
הצגה. די מריה/GettyImages

אנחל די מריה (29) ואדינסון קבאני (30) חוגגים את יום ההולדת המשותף שלהם בסטייל

מספרי הערב

* הפעם האחרונה שברצלונה לא עברה את שלב שמינית גמר ליגת האלופות הייתה ב-2007, אז הודחה על ידי ליברפול.

* אף קבוצה לא חזרה מפיגור של ארבעה שערים בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. בגביע אירופה נרשמו שלושה מהפכים מפיגור שכזה.

* ליאונל מסי לא נגע בכדור ברחבת פ.ס.ז' אפילו פעם אחת כל המשחק, זו הפעם הראשונה שזה קרה לו העונה בליגת האלופות.

* פריס סן ז'רמן רשמה שבע בעיטות למסגרת של ברצלונה במהלך המחצית הראשונה - מספר הבעיטות הגבוה ביותר בליגת האלופות מאז שבעטה שמונה פעמים במחצית אחת מול דינמו זאגרב באוקטובר 2012.

* ברצלונה ספגה שני שערים כבר במחצית הראשונה של משחק נוקאאוט בליגת האלופות לראשונה מ-2008 (מול סלטיק).

ליאונל מסי/רויטרס

* אנחל די מריה מצא את הרשת בשני המפגשים האחרונים מול ברצלונה (הקודם במדי ריאל מדריד בגמר הגביע הספרדי).

* אנחל די מריה הבקיע בפעם הראשונה בבעיטה חופשית ישירה בליגת האלופות.

* יוליאן דראקסלר אוהב הופעות בכורה. הגרמני כבש בבכורה שלו בליגה הצרפתית, בבכורה בגביע הצרפתי ועכשיו גם בבכורה במדי פריס סן ז'רמן בליגת האלופות.

* אדינסון קבאני כבש את שערו ה-34 ב-37 הופעות העונה (שבעה בליגת האלופות).

* זהו הניצחון השני בלבד של אונאי אמרי על ברצלונה ב-24 משחקים.

התגובות

מאמן פ.ס.ז' אונאי אמרי: "המטרה שלנו הייתה לנצח וכמובן לא לספוג, בבית מול הקהל הביתי שלנו. רצינו גם לסיים את המשחק עם 11 שחקנים למרות הצהוב המוקדם. אני שמח שסיפקנו הצגה לאוהדים שלנו באצטדיון ובבית. אני חושב שזה היה משחק טוב, אבל זה עוד לא גמור. בקאמפ נואו ברצלונה חזקה מאוד. אנחנו חייבים להתכונן לסבל של 90 דקות שם. נתחיל את המשחק הזה ב-0:0".

אדינסון קבאני אמר: "אני נמצא בפריס כבר ארבעה שנים והיו לנו משחקים נהדרים, אבל הניצחון הזה הוא בטעם אחר בגלל החשיבות של היום עבורי. אנחנו מאושרים, עשינו עבודה גדולה, אבל מחר אנחנו כבר צריכים להתאושש. אנחנו כבר חושבים על משחק הגומלין, על הליגה ועל הגביע, שהם גם חשובים מאוד. אנחנו נצטרך להתכונן כמו שצריך לגומלין בברצלונה כי היופי בכדורגל הוא שהכול יכול לקרות".

אנחל די מריה, שכבש צמד ביום הולדתו, אמר: "לא יכולנו לחלום על ערב מוצלח יותר. לנצח את ברצלונה 0:4 ביום ההולדת שלי זה מדהים. זה היה משחק מושלם. כדי לנצח, היינו חייבים לשחק כמו ששיחקנו היום. אבל זה עדיין לא גמור, הם יכולים גם לכבוש ארבעה שערים בקלות בגומלין". די מריה, שחקן ריאל מדריד בעבר, גם ציין ש"אני יודע ששימחתי הערב הרבה חברים במדריד". די מריה גם נזכר ש"הייתי בהפסד של ריאל 5:0 בברצלונה, וסיימתי את המשחק באותה התחושה שיש להם עכשיו".


בעלי פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי הוסיף: "זה נהדר בשבילנו, בשביל המועדון, בשביל השחקנים, בשביל המאמן, בשביל כל הצוות, היה משחק נהדר. הייתה לי הרגשה טובה לפני המשחק. חסרו לנו כמה שחקנים, אבל ראיתי שהמחליפים היו מוכנים. הסתכלתי להם בעיניים וראיתי את זה. זה נהדר בשביל כולנו, אבל זו רק מחצית ראשונה, המחצית השנייה אפילו לא התחילה. אבל כל הערב הזה לא יהיה שווה כלום אם לא נשלים את העבודה בעוד שלושה שבועות. אני גאה מאוד בכולם".

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
השפלה. לואיס אנריקה/רויטרס

עוד מספרים

* די מריה הוא השחקן הראשון שכובש שני שערים מחוץ לרחבה לרשת של ברצלונה בליגת האלופות מאז עונת 2003/04.

* די מריה הוא השחקן השביעי שכובש צמד בליגת האלופות ביום הולדתו. קדמו לו: גאורגי דמיטרדזה, אולה גונאר סולשיאר, דדו פרשו, ז'ליו באפטיסטה וראחים סטרלינג.

* פריס סן ז'רמן מעולם לא הפסידה במשחק רשמי שבו די מריה כבש.

* ברצלונה חטפה שני שערים מבעיטות חופשיות העונה - מול פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה בעונת 2008/09.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully