וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש: "בסוף נגמר לנו האוויר", דריון אטקינס: "מאוד מאוכזבים"

14.2.2017 / 9:00

הדרך של הפועל חולון בגביע נעצרה בחצי הגמר נגד הפועל ירושלים ובקבוצה מודים כי לסגל הקצר והפצוע הייתה השפעה. שחקן על האש באוטובוס בדרך למשחק בארנה: "גרם לנו לעלות חמים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חולון סיימה את דרכה בגביע המדינה אמש (שני) עם הפסד להפועל ירושלים 68:59 בחצי הגמר שנערך בארנה. הסגולים, שהגיעו למשחק אחרי הפציעות של קאליף וואייט ודגן יבזורי בשבוע שעבר, נשארו צמודים לירושלים לאורך כמעט כל המשחק, אך הסגל החסר והקצר של דן שמיר לא יכל בסופו של דבר מול הקבוצה מהבירה. דן שמיר בחר לשתף אמש חמישה שחקנים ליותר מ-25 דקות, כשגוני יזרעאלי שיחק 22 דקות ואלכס צ'וברביץ' זכה ל-11 דקות. טו הולוואי ורועי הובר מיעטו לקבל הזדמנויות.

בקבוצה היו גאים בהופעה של שלומי הרוש, שלא התאמן במשך שבוע ורק בשבת ערך אימון חלקי ראשון בשל פציעה בשריר התאומים, "הרבה שחקנים היו עולים למשחק כזה ונותנים את הגוף שלהם, לא התאמנתי במשך השבוע, ובאתי ונתתי מה שאני יכול בשביל הקבוצה. בסוף נגמר לנו האוויר", סיכם הגארד החולוני שרשם משחק טוב עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, "המשכנו לשחק את המשחק שלנו מתחילת העונה, משחק קבוצתי, הכדור זז בין כולם, בסופו של דבר אנחנו מגיעים למי שצריך ליצור. בסוף נגמר לנו האוויר וזה מה שהכריע את המשחק".

עוד בנושא:

הקרב של פניניג'אני: גיא פניני בעקבות מיקי, פיאניג'אני בעקבות עצמו
מאני דיפרסיה: מכבי תל אביב לא מוצאת פיתרון לבעיית הרבע האחרון
אנדרו גאודלוק: "איבוד היתרון? לא נשברנו, אולי אנחנו משתפרים בתחום הזה"

הולוואי מול דייסון/יוסי ציפקיס

שחקן נוסף שרשם הופעה טובה היה הסנטר דריון אטקינס שגילה עליונות על אמארה סטודמאייר. אטקינס, שנקלע לבעיית עבירות מוקדמת, קלע 18 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים וחסימה אחת ענקית על סטודמאייר ב-28 דקות, "אנחנו מאוד מאוכזבים, ניסינו הכי חזק שאנחנו יכולים אבל הזריקות לא נכנסו, ובכל פעם שאתה מפסיד משחק, במיוחד משחק כזה, זה כואב. אמארה הוא שחקן אדיר, לא קל לשמור עליו כי הוא שחקן גדול".

בקבוצה מאמינים שעד משחק הליגה הבא, נגד הפועל אילת ביום שבת, יוכלו להכניס את הולוואי יותר לעניינים, כששמיר אמר אמש במסיבת עיתונאים כי הקבוצה תצטרך להשתנות מעט בשבילו. הולוואי שיחק נגד ירושלים רק 4 דקות, ולא קלע, אך במועדון מאמינים מאוד ביכולות שלו ומקווים שהוא יוכל להראות אותם כבר מהמשחק בעיר הדרומית.

חולון לנה בלילה שבין שבת לראשון בבירה, ובשעות הערב עשתה את דרכה מהמלון לארנה, אך בדרך חברון בעיר פרצה אש בחלק האחורי של האוטובוס והשחקנים הורדו ממנו במהירות. בקבוצה הגיבו בזריזות והחלו לשלוח את השחקנים לאולם במוניות שעצרו באזור. "זה היה מלחיץ לכמה דקות, אבל אחרי זה קצת מצחיק", הודה אחד משחקני הקבוצה, "זה גרם לנו לעלות חמים למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully