וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אופ"א לא אישרה ארכה, אבי לוזון לא יהיה בוועד הפועל של הארגון

14.2.2017 / 7:43

יושב ראש ההתאחדות לשעבר בדק את האפשרות לכנס את הנהלת ההתאחדות כדי לבטל את התנגדותו של מורן מאירי, אך קיבל הבהרה שהמועד האחרון כבר חלף, ולא יוכל להעמיד את עצמו לבחירה לקדנציה שלישית

אבי לוזון בוועדת האיתור. יוסי ציפקיס
הבהרה חד משמעית. אבי לוזון/יוסי ציפקיס

באופן סופי, אבי לוזון לא יוכל להעמיד את עצמו לבחירה לקדנציה שלישית בוועד הפועל של אופ"א. כפי שנחשף כאן בשבוע שעבר, מנע היועץ המשפטי של מכבי תל אביב, עורך הדין מורן מאירי, מלוזון להעמיד את עצמו לבחירה מחודשת לוועד הפועל של אופ"א אחרי שהתנגד למהלך ובכך הפיל אותו.

לוזון שהמריא לישיבה של הוועד הפועל בשבוע שעבר ולא נכח במשחק הגביע בין שתי הקבוצות, עוד ניסה לבדוק אפשרות לקבל מאופ"א ארכה של זמן כדי שיוכל לכנס את הנהלת ההתאחדות ולבטל את ההתנגדות של מאירי, אלא שבאופן סופי הודיעה אופ"א כי המועד להציג מועמדות הסתיים ביום ראשון שעבר בחצות ומכיוון שלוזון לא קיבל עד אז את תמיכת ההתאחדות לכדורגל בישראל, הוא לא יהיה רשאי להעמיד את עצמו לבחירה מחודשת אחרי שכבר כיהן בשתי קדנציות שונות ובזמן כולל של שמונה שנים.

בסביבתו של לוזון טענו אתמול כי מי שהיה מוסמך לכנס את ישיבת ההנהלה בהתאחדות הוא יושב הראש עופר עיני ומכיוון שהוא לא עשה כך, נאלץ לוזון לבקש אישור אישי מכל חבר הנהלה ואז גם הצליח מאירי לטרפד את המהלך.

עוד בנושא

לידיעה הראשונית על התנגדותו של מאירי להארכת כהונתו של לוזון
המתיחות מחריפה: קובי רפואה תקף את ג'ורדי קרויף אחרי המשחק
קרויף הגיב: "לא ניסיתי לפגוע במכבי פתח תקוה"

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully