וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף הבהיר: "לא ניסיתי לפגוע במכבי פתח תקוה". אובארוב יישאר

14.2.2017 / 7:16

המנהל המקצועי שוחח עם אבי לוזון אחרי שלטענתו סילפו את דבריו על המלאבסים. בנוסף, קרויף הבהיר: "אין כוונה להחליף את שורה". וגם: הרצף של ג'ורדי מול מאמנים ישראלים, ולמה גולדהאר ציפה ליותר. ב-11:30 (חי בוואלה! ספורט): הצגתו של ליטו וידיגאל

ברני ארדוב

1. גולדהאר ציפה ליותר

מיטש גולדהאר כבר ראה את מכבי תל אביב מהיציע במשחקים רעים בהרבה. הוא גם ראה לא מעט הפסדים. המשחקים האחרונים שלו בישראל לפני הגיחה הנוכחית היו בליגת האלופות ושם הוא גם גילה כמה הפער בינו לבין אירופה גדול. ובכל זאת, אי אפשר היה שלא להתרשם אמש שבעל הבית ציפה ליותר. גולדהאר תפס כיסא ביציע הכבוד בין ליטו וידיגאל לג'ק אנגלידיס. אחרי מחצית ראשונה רעה הוא לא חזר לשבת ואת החצי השני העביר בעיקר בעמידה במרומי תא הכבוד, מה שכנראה גם לימד על סוג של קוצר רוח. "העיקר שניצחנו", אמר בסיום. "אני שמח על הניצחון".

ספק אם מישהו הכין את הבוס לכך שקשה לנצח את אותה הקבוצה תוך פחות משבוע וספק אם מישהו הסביר לגולדהאר עד כמה חזקה היא העונה מכבי פתח תקווה. ג'ורדי קרויף סיפר אמש (שני) כי הוא לא ייעץ לגולדהאר להגיע בשל המינוי של וידיגאל, אבל שוטה ארבלדזה לא זכה אפילו לפגוש את בעל הבית לפני שחתם וגם בחודשיו במכבי תל אביב, הקשר ביניהם הסתכם בשלוש שיחות טלפון. "אני שמח שמיטש הגיע עכשיו ביחד עם ליטו", אמר אמש קרויף. "ההגעה של מיטש מלמדת שהוא היה שלם עם הצעד הזה אפילו שבעיני חלקים מסויימים בתקשורת זה לא היה נכון למנות כעת מאמן. העובדה שמיטש הגיע איתו מלמדת שכולנו מאוחדים סביב ההחלטה הזו".

עוד בנושא:

11:30, חי בוואלה! ספורט: הצגתו של ליטו וידיגאל כמאמן מכבי תל אביב
לעיני וידיגאל וגולדהאר: 0:1 למכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה
קובי רפואה זעם בסיום : "ג'ורדי חושב שהוא המציא את הכדורגל"
ייני החזיר את השקט, מלמד לא הפסיק להחמיץ: הטופ והפלופ

מאמן מכבי תל אביב  ליטו וידיגאל עם הבעלים מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
ארבלדזה לא זכה לפגוש אותו. גולדהאר עם וידיגאל/ברני ארדוב

2. קרויף הבהיר: לא ניסיתי לפגוע במכבי פתח תקוה

ג'ורדי קרויף הבהיר את עצמו אמש בפני אנשי מכבי פתח תקוה, בעקבות הטענות שעלו עקב דבריו במחצית, בה רמז שהמלאבסים משחקים פיזי במיוחד, מה שגרר מתקפת נגד מקובי רפואה. לדברי קרויף לא פירשו אותו נכון ויצרו מתיחות גדולה מעבר לזו שגם כך קיימת בין שני המועדונים. "לא אמרתי שמכבי פתח תקוה באה להרוס ולשחק אגרסיבי ושאנחנו באנו לשחק כדורגל", אמר אמש קרויף לפני שנבלע לתוך אוטובוס הקבוצה שעזב את המושבה. "לא העלבתי את מכבי פתח תקוה. להיפך, אני חושב שמדובר בקבוצה טובה ומגיע הרבה קרדיט לעבודה שנעשית שם. אפילו החמאתי לאבי לוזון על העונה שהם עושים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

3. ג'ורדי מציג: סטטיסטיקה מושלמת מול מאמנים ישראלים

כשג'ורדי קרויף עבד בא.א.ק לרנקה יצא לו, בדיוק כמו בחודש האחרון, לשמש כמאמן חירום. הוא הדריך את הקבוצה הקפריסאית שלושה משחקים ובשלושתם ניצח. שתיים מהיריבות שלו היו אנורתוזיס פמגוסטה ואלקי. את הראשונה אימן רוני לוי ואת השנייה יצחק שום. "כנראה שהולך לי נגד מאמנים ישראלים", התלוצץ קרויף שלא רשם מאזן מושלם בחודש שהוא על הקווים רק כי סיים בתיקו 2:2 מול רנה מולנסטיין. חמישה משחקי ליגה ושלושה משחקי גביע הוא ניצח. בכולם התמודדו מולו מאמנים ישראלים. "אני עוזב בזמן נכון", אמר אמש קרויף. "הקבוצה חזרה להאמין בעצמה והאוהדים חזרו להאמין בקבוצה. זה זמן טוב לעשות את השינוי ואני כמובן אשאר כדי לעזור למאמן. אנחנו ארבעה משחקים לסיום העונה הסדירה ושלושה מהם משחקי בית, כך שזה העיתוי הנכון".

קרויף נשאל האם הוא לא חושש שלקח סיכון גדול בכך שהזיז את עצמו כעת כשהולך כל כך טוב לקבוצה. "גם כשלקח לי יותר מדי זמן למצוא מאמן, אמרתם שזה סיכון גדול שמכבי תל אביב בלי מאמן. עכשיו אתם אומרים שזה סיכון גדול ושאולי אני עושה טעות. בכדורגל אין אולי. לכל החלטה יש סיכוי של 50 אחוז. אין שום ביטוח שהישארותי כמאמן תמשיך לייצר ניצחונות. היו לי ארבעה ניצחונות של 0:1 בלבד, כך שזה לא היה קל. המזל שלי כמאמן יכול היה להשתנות בכל רגע. מכבי צריכה מאמן שידחוף אותה בכל יום קדימה. שבכל אימון ידחוף את השחקנים".

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
הרצף החל עוד בקפריסין. קרויף/ברני ארדוב

4. גולדהאר וקרויף ידונו בקרוב בעתידם המשותף

קרויף חוזר לעמדה שהוא אוהב ואמש היה לו מצב רוח לדבר קצת יותר על העתיד שלו. "אני מניח שתהיה לי ולמיטש ארוחת צהריים או ארוחת ערב מתישהו ואנחנו נדבר גם על העתיד. למעט העונה הראשונה שלי במכבי תל אביב אז הייתי חתום על חוזה תחום בזמן, מאז וגם עכשיו אני לא חתום על חוזה מותנה בזמן. מיטש ואני נמצאים במערכת יחסים טובה מאוד מהיום הראשון, אבל אני לא מדבר איתו בשלבים כאלה על העונה הבאה". באשר לעתידו קרויף עוד לא סגור אף שהוא מאוד רוצה להישאר, אבל לגבי שורה אובארוב היו לו דברים מאוד ברורים לומר אמש. בפורטוגל פורסם שלשום שליטו וידיגאל ינחית שני עוזרים, כשאחד מהם הוא מאמן שוערים. "אני לא יודע מהיכן הפרסומים האלה", הבהיר קרויף. "אפילו לא חשבנו להחליף את שורה והבהרתי לו את זה. שורה יודע שאין לנו כוונה לגעת בו".

מאמן השוערים של מכבי תל אביב שורה אובארוב. ברני ארדוב
כאן כדי להישאר. אובארוב/ברני ארדוב

5. יצחקי: "החזרנו למכבי תל אביב את כוח ההרתעה"

ברק יצחקי היה אחד השחקנים הראשונים שמיטש גולדהאר רכש. 1.7 מיליון דולר שילם עליו בקיץ 2010 לבית"ר ירושלים. אתמול היה זה דווקא יצחקי שסידר לבוס שלוש נקודות יקרות. "מכבי תל אביב זה כנראה העסק היחיד בו מיטש גולדהאר מפסיד כסף ולכן היה לנו עוד יותר חשוב לנצח הערב כשהוא נוכח ביציע", חייך יצחקי בסיום. על עתידו אמר: "יש לי חוזה עד סוף העונה ואני לא מהשחקנים שאחרי שלושה משחקים מבקש חוזה חדש. אם יראו לנכון שצריך להאריך לי את החוזה אני אשמח ואם לא, אז לא". השער שכבש מצטרף לשינוי שחל אצלו מאז הפך ג'ורדי קרויף למאמן. "אני שמח שחזרתי לכושר בתקופה הזו. בעונה שעברה היו לי הרבה פציעות שהציקו לי. אני עובד מאוד קשה ומבחינתי שרק ימשיך. אנחנו נראים טוב בתקופה האחרונה. החזרנו למכבי תל אביב את כוח ההרתעה וזה יהיה חשוב להמשך הדרך". זו גם תקופה בה יצחקי הפך לאב טרי ודומה שהוא נהנה מכל רגע. "האבהות היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. הכנתי את עצמי הרבה זמן לזה גם דרך האחיינים שלי ואני מאושר מכל רגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully