וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל התנגדותו של מורן מאירי: לוזון לא יוכל להתמודד שוב על מקום בוועד הפועל של אופ"א

נפלה מועמדותו של יושב ראש ההתאחדות לשעבר, שהיה זקוק להסכמת כל חברי ההתאחדות כדי לרוץ לקדנציה נוספת בארגון האירופי. מאירי: "היה צריך לקיים דיון מסודר, הרגשתי ניסיון למחטף"

אוהד מכבי פתח תקוה אבי לוזון. מגד גוזני
המתיחות מחריפה. אבי לוזון/מגד גוזני

אבי לוזון לא יוכל להתמודד לקדנציה הבאה של הוועד הפועל של אופ"א. לוזון היה זקוק על פי התקנון להסכמת כל חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל ונציג מכבי תל אביב עורך הדין מורן מאירי התנגד לאשר את נציגותו של לוזון ובכך מנע ממנו להתמודד מחדש על חברותו בוועד הפועל של אופ"א. כזכור שימש לוזון, מי שהיה יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, כנציג ישראל בוועד הפועל אף שהוא כבר מזמן אינו עובד בהתאחדות. לקראת הבחירות החדשות של הוועד הפועל היה זקוק לוזון לתמיכת ההתאחדות לכדורגל על מנת שיוכל להעמיד את עצמו להצבעה באופ"א.

בשבוע שעבר היתה אמורה להתכנס הנהלת ההתאחדות לכדורגל להצביע על התמיכה בלוזון, אבל בסופו של דבר לא התקיימה ישיבה והדבר הועבר לסבב טלפונים שהיה צריך להיעשות בין כל חברי ההנהלה. במצב של סבב טלפוני חייבים הסכמה פה אחד ולמרות לחצים שהופעלו על עורך הדין מאירי, הוא לא הסכים לתמוך במועמדות של לוזון ועקב כך היא נפלה. הסיפור הזה הוא עוד נדבך במערכת היחסים המורכבת שיש בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקוה. השבוע ייפגשו המועדונים פעמיים בגביע ובליגה ואין ספק שהסיפור האחרון לא מוסיף למתיחות שיש גם כך בין שני המועדונים שלא עושים יותר עסקאות ולא מקיימים קשרים.

עורך דינה של מכבי תל אביב מורן מאירי. קובי אליהו
"אם רצו לשכנע אותי היה צריך להתקיים דיון מסודר". מורן מאירי/קובי אליהו

כתוצאה מכך יסיים ב-5 באפריל תקופה של 8 שנים בוועד הפועל של אופ"א (שתי קדנציות). ביום רביעי יימנע מפגש בין לוזון למאירי, בשל העובדה שבזמן המשחק בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקוה ישהה לוזון בישיבה של הועד הפועל של אופ"א באירופה.

מורן מאירי אישר את הפרטים ואמר: "אני לא יודע אם הייתי היחיד שהתנגד אבל בהחלט לא אישרתי בחתימתי את התמיכה באבי לוזון. יש דוח של עורך הדין אהוד סול שקבע כי יש לפעול להדחתו של אבי לוזון מחברותו בהתאחדות לכדורגל, אז איך מצפים שאתמוך בנציגותו בוועד הפועל של אופ"א. אם רצו לשכנע אותי היה צריך להתקיים דיון מסודר. אני הרגשתי נסיון למחטף ולזה לא הסכמתי. ממה שאני יודע עופר עיני היה המועמד לנציג ההתאחדות בוועד הפועל ואני לא מבין למה זה חזר ללוזון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully