וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני לקראת הגמר: "למכבי תל אביב יש שחקנים רעננים יותר"

13.2.2017 / 23:59

מאמן הפועל ירושלים נשם לרווחה אחרי ה-59:68 על חולון בחצי גמר הגביע והביט אל עבר יום חמישי: "מקל ואוחיון נחים ביורוליג, במשחק כזה הכל יכול לקרות". שמיר: "לא הצלחנו לעצור את קינזי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שני) 59:68 את הפועל חולון ועלתה לגמר גביע המדינה, שם תפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב. "אני שמח בשביל האוהדים שלנו", אמר סימונה פיאניג'אני. "זאת אחת המטרות שלנו, אנחנו מנסים להגיע לסוף של כל תחרות, ולפגוש שם את מכבי כי ברור שהיא תהיה שם בסוף. פגשנו אותם בגביע ווינר, וגם עכשיו, ואני שמח".

המאמן האיטלקי נשאל על כך שמעולם לא איבד תואר במדינתו והשיב: "משחקים שכאלה קשה לחזות. יש לנו סיכוי, למכבי יש חמישה אמריקאים בתקציב גדול ויש להם שחקנים יותר רעננים, כי גל מקל ויוגב אוחיון נחים יותר ביורוליג. במשחק כזה הכל יכול לקרות. אנחנו צריכים לנצח גם עם המנטליות, זה חשוב מי שיוכל לשלוט ברגשות שלו".

על יותם הלפרין, שמיעט לשחק ולא קלע הערב, אמר פיאניג'אני: "אני לא חושב שליותם היה משחק לא טוב, הוא שיחק מעט כי העדפנו לשחק בהרכבים אחרים. ברור שהוא יהיה חשוב במשחק הבא, הוא שחקן שתמיד חשוב. אם אתה מסתכל על הספסל אתה רואה כמה אני מדבר איתו. הוא תמיד חשוב, בן אדם כזה הוא פלוס גדול לכל קבוצה".

עוד בנושא:

גביע המדינה: הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חולון ועלתה לגמר
גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 89:95 ועלתה לגמר
איינארס בגאצקיס: "שמח מהניצחון, לא מהדרך בה השגנו אותו"

הולוואי מול דייסון/יוסי ציפקיס

בצד המפסיד, דן שמיר סיכם גם את ההפסד וגם את העונה שעוברת על חולון: "ברכות לירושלים, הגמר הקלאסי אז שיהיה לכולם בהצלחה. כולם השאירו את הכל על המגרש ועשו התאמות איפה שצריך ועמדנו במפתחות שסימנו. טרנס קינזי הרים את עצמו ולא הצלחנו לעצור אותו. שיחקנו את הכדורסל שלנו, לא יצאנו לאיזה הרתפקאות אחרות, וזה לא הספיק. זה לא חוכמה להסתפק במחמאות.

"היה לא קל. יש דברים שהם חלק מהביזנס. דגן יבזורי הצטרף אלינו, עבר פציעה לא נעימה ויחזור אלינו, שלומי עבר משהו שמתמודדים איתו במהלך העונה וכמו ענק עשה סדרה של טיפולים ושיחק היום, היו לנו עוד כמה דברים. הייתה פה פציעה אחת קשה מאוד שמשנה את הקבוצה. בחיים צריך לדעת להתקדם, יש לנו שחקן חדש וצריך לדעת לחבר אותו".

על גוני יזרעאלי ששב לרוטציה אמר שמיר: "זה לא היה לי קל להוציא את גוני מהרוטציה. בקטע מקצועי אני מאוד מעריך אותו, שכבנו במארבים ביחד שנה שעברה והוא הציל אותנו. ראיתם עלינו ועליו שלא היה פה יותר מדי סיפור, עכשיו צריך אותו וידענו שהוא ייתן מה שהוא נתן, הוא החזיר אותנו למשחק ולכן פתחנו איתו את המחצית השנייה. כשנצטרך אותו הוא יהיה שם בשבילנו. הוא יכול להיות הרבה יותר טוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל חולון דן שמיר. יוסי ציפקיס
לא רוצה להישאר עם המחמאות. שמיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully