וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "שמח מהניצחון, לא מהדרך בה השגנו אותו"

13.2.2017 / 21:15

מאמן מכבי תל אביב דיבר אחרי הניצחון על אשדוד והעלייה לגמר גביע המדינה: "בארבע דקות איבדנו חמישה כדורים, לא מבין למה זה קורה". טפירו: "הגיע לנו יותר קרדיט, הם קיבלו נקודות קלות מהקו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) בחצי גמר גביע המדינה 89:95 את מכבי אשדוד ועלתה לגמר שמיני ברציפות. כמו שקרה לה בהמון משחקנים השנה, הקבוצה של בגאצקיס הובילה ביתרון דו ספרתי, אך איבדה אותו ונקלעה למותחן בשניות הסיום. אחרי ההתמודדות שני המאמנים התייחסו למשחק הצמוד.

איינארס בגאצקיס שמח מהניצחון, אך לא נשמע מרוצה במיוחד: "אני שמח מהניצחון אך לא מהדרך. הרבע הראשון זו דוגמא טובה למה שקורה כשאנחנו לא ממהרים בהתקפה, אם אתה ממהר מדי בהתקפה אתה נותן ליריב הזדמנות. אני לא יודע מאיזו סיבה הפסקנו לשחק לקראת הסיום, בארבע דקות איבדנו חמישה כדורים. נתנו להם יותר התקפות והם ניצלו את זה. זה משחק גביע ואני שמח שניצחנו, אם לפני המשחק היה לנו 25 אחוז לזכות, עכשיו יש לנו 50 אחוז".

דניאל יואינג חוסם את גל מקל/יוסי ציפקיס

בגאצקיס הוסיף לגבי השחקנים: "אם אתה מאבד יותר מדי כדורים אתה נותן ליריבה הזדמנויות. סילבן היה טוב מאוד היום. לגבי אנדרו, זה דברים שיכולים לקרות. גם אם הוא לא קלע נקודות, הוא לקח תשומת לב מלאה מהיריבה. אני שמח מאוד בשביל איתי שגב ומרוצה ממנו. הסיבה שהוא שיחק כל כך הרבה דקות היא שקולטון אייברסון נכנס לבעיית עבירות. חוץ מהם, כל השחקנים עשו עבודה טובה מאוד".

בצד המפסיד, מאיר טפירו אהב את היכולת של שחקניו: "כבר היינו שם וזה ברח לנו. היה מגיע לנו טיפה יותר קרדיט בגלל האגרסיביות ששיחקנו. כשמכבי לא עשו סל, שלחו אותם כמה פעמים לקו. הם קיבלו נקודות קלות מהקו וחבל שלא קיבלנו את הקרדיט הזה. אני מאוכזב כי הפסדנו אבל מאוד גאה בשחקנים שבאו ונתנו את הכל. עשינו את מה שרצינו והוצאנו לפועל. לצערנו לויקטור ראד היה משחק גדול ורשם כל פעם את הנקודות החשובות".

טפירו המשיך: "חבל שלא הצלחנו לעשות עוד פעולה אחת כדי לנצח את המשחק. מקווה שנוכל להמשיך את האגרסיביות גם בליגה, יש לנו ליגה עוד ארוכה. לגבי אדם אריאל עדיין אין אינדיקציה, אנחנו מקווים שזה משהו קטן, כי אנחנו צריכים כל שחקן בסגל שלנו. פרסטון שחקן מאוד חשוב בסגל שלנו, הוא בא קצת לא בכושר ואני מקווה שהמשחק הזה ימשוך אותו גם בליגה".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 89:95 ועלתה לגמר

לכתבה המלאה
מאיר טפירו מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
"היתה חסרה לנו פעולה אחת לנצח". טפירו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully