וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מונה למאמן מכבי חיפה: "זה אתגר גדול, פסגת הקריירה"

13.2.2017 / 20:58

אחרי פיטוריו של רנה מולנסטיין, הירוקים מצאו מחליף בדמותו של המאמן בן ה-41, שסיכם לשנה וחצי והצהיר: "נרגש להגיע, אעשה הכול על מנת שמכבי חיפה תגיע למקומות שהיא ראויה להם"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

בווידאו: מסיבת העיתונאים של רנה מולנסטיין אחרי התבוסה בדרבי

גיא לוזון סיכם הערב (שני) כמאמן מכבי חיפה. המשא ומתן בין הצדדים התקדם בשעות האחרונות ולאחר שיחה בין הנשיא יעקב שחר למאמן בן ה-41, הוחלט להחתימו במקום רנה מולנסטיין שפוטר הבוקר. ההתקשרות בין הצדדים תהיה לשנה וחצי, כשלוזון יהיה המאמן השלישי של הירוקים העונה והשביעי בחמש השנים האחרונות.

גיא לוזון, שיעמוד על הקווים ביום שבת במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא, יגיע כבר מחר לכפר גלים ויעביר אימון בכורה. המאמן החדש אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני נרגש להגיע למכבי חיפה, זה אתגר גדול, פסגת הקריירה. מצפה לי המון עבודה, אני אעשה הכול על מנת שמכבי חיפה תגיע למקומות שהיא ראויה להם".

מחר (10:30) יוצג לוזון רשמית במסיבת עיתונאים באצטדיון העירוני בחיפה.

עוד בנושא:

רנה מולנסטיין פוטר ממכבי חיפה
יעקב שחר: "חבל שהגענו לרגע הזה, יש צורך בשינוי"
רנה מולנסטיין בראיון: "הלחץ הוא מרכיב מרכזי בחוסר ההצלחה"
מעל סטנוייביץ', מתחת לבלבול: אחוזי ההצלחה של רנה מולנסטיין

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
פסגת הקריירה. גיא לוזון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

לוזון בן ה-41, שהחל את דרכו כמאמן במכבי פתח תקוה, רשם איתה את הישג השיא של המועדון - מקום שני והעפלה לשלב הבתים של גביע אופ"א. מאז הספיק לאמן בשתי קדנציות את הפועל תל אביב, זכה להצלחה בבני יהודה ובנבחרת הצעירה, שלקחה חלק ביורו 2013. בסיום הטורניר הביתי עבר לאמן את סטנדרד ליאז', איתה שבר שיא ניצחונות רצופים (14) וסיים במקום השני.

באוקטובר 2014, פוטר בעקבות תוצאות מאכזבות. בינואר 2015 מונה למאמן צ'רלטון האנגלית מהצ'מפיונשיפ, השאיר אותה בליגת המשנה ופוטר באוקטובר 2015. בספטמבר האחרון תפס את תפקידו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב, אך בתחילת ינואר האחרון עזב את האדומים בעקבות מצבם הכלכלי.

(עדכון ראשון: 20:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully