וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רנה מולנסטיין פוטר. שחר: "חבל שהגענו לרגע הזה, יש צורך בשינוי"

13.2.2017 / 9:58

עקב התוצאות הרעות וההשפלה בדרבי ,מכבי חיפה הודיעה ש"הצדדים החליטו על פרידה משותפת". יעקב שחר: "מודים לרנה, למדנו ממנו לא מעט". מולנסטיין, שפוטר תמורת פיצוי: "זה היה כבוד וזכות גדולה לעבוד פה". גיא לוזון עשוי להחליפו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

בווידאו: מסיבת העיתונאים של רנה מולנסטיין אחרי התבוסה בדרבי

רנה מולנסטיין פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן מכבי חיפה. רצף התוצאות הרעות, שהגיע לשיא שלילי בתבוסה להפועל חיפה בדרבי בשבת (3:0), הביא את הירוקים לבצע זעזוע בעמדת המאמן והם נפרדו מההולנדי שהגיע רק באוגוסט האחרון והחליף את רוני לוי. מכבי חיפה חווה עונה מאכזבת נוספת, וההפסד בדרבי הותיר אותה מחוץ למקומות המובילים לפלייאוף העליון וגרוע מזה היה משחק הבית השביעי שלה ברציפות ללא ניצחון.

ממכבי חיפה נמסר הבוקר ש"הקבוצה ורנה מולנסטיין החליטו על פרידה משותפת. אנו מודים לרנה על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך". ההחלטה התקבלה כבר אחרי המשחק, אבל כעת, אחרי שנסגר גובה הפיצוי שיקבל המאמן, יצאה ההודעה הרשמית.

מכבי חיפה מפטרת את המאמן רנה מולנסטיין. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"המועדון והקהל ראויים להרבה יותר". מולנסטיין נפרד/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה
שחר: "רנה גם כמאמן וגם כאדם הקסים את כולנו וחבל שהגענו לרגע הזה, אבל זו הייתה הבנה משותפת של שני הצדדים שיש צורך בשינוי בכדי לעלות מחדש על דרך המלך"

הנשיא יעקב שחר אמר לאתר הרשמי: "גם במועדונים הגדולים ביותר, מגיע הרגע שאם התוצאות מאכזבות מבצעים שינוי במובילות המקצועית. לצערי, כך זה גם אצלנו. יחד עם רנה החלטנו שזה הזמן להיפרד. רנה גם כמאמן וגם כאדם הקסים את כולנו וחבל שהגענו לרגע הזה, אבל זו הייתה הבנה משותפת של שני הצדדים שיש צורך בשינוי בכדי לעלות מחדש על דרך המלך. אנו מודים לרנה, למדנו ממנו לא מעט דברים שישמשו אותנו בהמשך הדרך. אנו מאחלים לו ולמשפחתו הרבה בריאות והצלחה".

מולנסטיין אמר לאתר הרשמי: "זה היה כבוד וזכות גדולה לעבוד במועדון מפואר כמו מכבי חיפה. תודה מיוחדת לנשיא המועדון, יעקב שחר שהעניק לי את ההזדמנות והתמיכה בכל התקופה פה. לצערי התוצאות לא היו טובות והמועדון והקהל ראויים להרבה יותר. אני רוצה להביע את הערכתי והכרת התודה לקהל המדהים של מכבי חיפה, שיהיה להם מקום גדול בליבי לתמיד. אני מאחל למועדון ולקהל האדיר שלו רק הצלחות ואושר בעתיד".

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
סוף התהליך. רנה מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

גם המיני מהפכה שביצע מולנסטיין יחד עם המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן בחלון ההעברות בינואר לא עזרה למכבי חיפה, שצברה רק 29 נקודות ב-22 מחזורים וניצחה משחק אחד בלבד בתשעת האחרונים שלה בכל המסגרות. ליכולת הדלה בליגה הצטרפה גם ההדחה כבר בשמינית גמר גביע המדינה, ולמרות שלל האמירות על תהליך שמתרחש בקבוצה כבר לא נותר מנוס אלא להיפרד ממולנסטיין.

גיא לוזון הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה, ואם יגיע קרוב לוודאי שיוצע לו חוזה לשנה ושלושה חודשים. גם אריק בנאדו ברשימה של מכבי חיפה, ויעקב שחר מאוד מעריך אותו, כך שגם לו יש עדיין סיכוי טוב להתמנות למאמן הירוקים, בעיקר אם שחר יחליט שהוא רוצה בשלב הזה מאמן עד תום העונה עם אופציה להמשיך. אפשרות נוספת היא מינוי מאמן זר, אך נראה שבסופו של דבר יוחלט בין לוזון לבנאדו.

הירוקים החליטו אמש לבטל את אימון הקבוצה שתוכנן להבוקר, ולאחר מכן הבעלים יעקב שחר נפגש עם ההולנדי וסיכם איתו על עזיבת המועדון. אתמול עוד העביר מולנסטיין את האימון והתנהג כרגיל, למרות ענן הפיטורים שמרחף מעליו, וזאת כיוון ששחר היה עסוק בעניינים אחרים ורצה פסק זמן של 24 שעות כדי לקבל החלטה סופית.

עד שיוחלט על זהות המחליף, ולפחות במשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא בשבת, מי שעשוי לעמוד על הקווים הוא מאמן הנוער איתי מרדכי. גם בתחילת העונה, בין פיטוריו של רוני לוי להגעת מולנסטיין, עמד מרדכי על הקווים יחד עם המנהל המקצועי של מחלקות הנוער, שמוליק חנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully