וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "הלחץ הגדול הוא מרכיב מרכזי בחוסר ההצלחה"

13.2.2017 / 12:04

"היו רגעים שבהם הרגשתי שאנחנו בדרך הנכונה. רציתי שזה יהיה אחרת. הייתי בטוח שנפרק את הפועל חיפה. כשיש לחץ כולם רוצים לחזור ולהצליח וכולם חושבים שהנה זה בא". רנה מולנסטיין מנתח את הפרידה ממכבי חיפה, וטוען: "מכל הלב ארצה לשמוע שהם זכו באליפות"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

"היו רגעים בהם הרגשתי שאנחנו עולים על הדרך הנכונה, אבל אז שוב באנו למשחק והדברים לא התחברו מכל מיני סיבות. בסופו של יום, אני עוזב את מכבי חיפה בתחושה שהבעיה הכי גדולה היתה בחוסר היכולת שלי ושל הקבוצה להגיע לרמה טובה של יציבות", כך אמר הבוקר (שני) רנה מולנסטיין שעה קלה אחרי הודעת מכבי חיפה על סיום דרכו.

עוד בנושא

רנה מולנסטיין פוטר ממכבי חיפה
יעקב שחר: "חבל שהגענו לרגע הזה, יש צורך בשינוי"
לפני הפיטורים, מולנסטיין ביקר את השחקנים: "קחו יותר אחריות"

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"המועדון המפואר הזה מנסה להתרומם ולחזור להיות מספר אחת ואני מאמין שזה יגיע". מולנסטיין/ברני ארדוב

ההחלטה לפטר את המאמן ההולנדי לא היתה קלה ליעקב שחר. כמות האכזבות ששחר חווה בשנים האחרונות עצומה, בטח ביחס לשנות ההצלחה המסחררות שלו כנשיא המועדון. את מולנסטיין הוא העריך במיוחד. שחר הרגיש שיש לו מאמן שהביא את רמת האימונים של מכבי חיפה כמעט לשיא. הבעיה היתה שזה לא תורגם למשחקים עצמם.

"אין בלבי דבר נגד הבעלים ונגד ההנהלה", המשיך מולנסטיין. "מי שחי את הכדורגל יודע שימים כאלה יכולים לבוא וזה טבעי שכאשר התוצאות לא מספקות, המאמן הוא זה שהולך הביתה. רציתי שזה יהיה אחרת. בוודאי שהיו לי מחשבות על דרך ארוכה שאעשה עם מכבי חיפה. המועדון המפואר הזה מנסה להתרומם ולחזור להיות מספר אחת ואני מאמין שזה יגיע.

"מכל הלב ארצה לשמוע שמכבי חיפה לוקחת אליפות עם הקהל האדיר הזה. אני יודע כמה הם התאכזבו, בטח בדרבי האחרון. הרגשתי שאנחנו מאוד מוכנים לפני המשחק. האימונים היו ברמה גבוהה, בקצב גבוה. הייתי בטוח שנפרק את הפועל חיפה. בשום סיטואציה לא הייתי מאמין שנסיים את המשחק הזה בתבוסה שכזו".

- למה זה לא מצליח למכבי חיפה כל כך הרבה זמן?

"מועדון גדול שנמצא במצב מתמשך של חוסר הצלחה חווה הרבה יותר לחץ כי כולם רוצים לחזור ולהצליח וכולם חושבים שהנה זה תיכף יבוא. ברגע שהכל מתחבר אז זה נהדר, אבל כשיש הפסדים וכשיש החמצות, אז הלחץ רק הולך וגדל והוא מרכיב עיקרי בחוסר ההצלחה ובחוסר היכולת לצאת מהמשבר".

- זו היתה טעות מבחינתך להגיע?

"בוודאי שלא. חוויתי הרבה חוויות כאן וניסיתי להצליח בדרך שלי. אני שמח מאוד שהגעתי לישראל. הכרתי כאן הרבה אנשים וגם נהניתי מרמת הכדורגל. אני חושב שהכדורגל הישראלי עוד יילך וישתבח עם השנים. גם במכבי חיפה היו לנו משחקים שרמת הכדורגל שלנו היתה מאוד גבוהה. היו משחקים בהם מאוד אהבתי לראות את מה שיישמנו משבוע האימונים, אבל בכדורגל יש גם הרבה רגעים קשים בהם הדברים לא הולכים ולא מסתדרים וכעת אני צריך לצאת לדרך חדשה.

"חשוב לי להדגיש שאין בלבי דבר נגד האנשים שמנהלים את המועדון. הם נתנו לי את ההזדמנות. מכבי חיפה זה מועדון גדול מאוד עם שם אירופאי ואני רק יכול לקוות בשבילם שהם יחזרו להצליח בגדול בשנים הבאות, כי הם ראויים לכך בטח עם הקהל הזה והאיצטדיון הנהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully