וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין ביקר את השחקנים: "קחו יותר אחריות". המאמן ממתין לשיחה עם שחר

12.2.2017 / 13:50

יממה אחרי ההפסד בדרבי, מאמן מכבי חיפה הפנה אצבע מאשימה כשהסביר באסיפה: "לא יכול להיות שמה שאנחנו עובדים עליו לא מגיע למשחק". למקורביו אמר: "לא קיבלתי כל הודעה". הנשיא יזמן אותו לשיחה ונוטה לפטרו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

בעוד הוא ממתין לשיחה שאמורה להתקיים היום (ראשון) עם הבעלים יעקב שחר, מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין כינס אסיפת שחקנים בה דיבר על המצב הקיים. שחקנים סיפרו כי מולנסטיין "נראה שבור" באימון וניכר כי הוא מבין את המצב אליו נקלעה הקבוצה. גם במהלך האסיפה אותה ניהל, לדברי אנשים שנכחו במקום, מולנסטיין נראה עצבני מאוד. "הפסד כזה זה דבר שלא יכול לקרות לנו. אתם השחקנים צריכים לקחת יותר אחריות במצב הקיים", הטיח המאמן בשחקניו עוד לפני האימון. "לא יכול להיות שמה שאנחנו עובדים עליו באימונים לא מגיע למשחק". באימון עצמו מולנסטיין לא הרבה להעיר לחניכיו.

ההולנדי אמור להגיע לפגישה עם שחר, אך טרם הוזמן אליה. לאימון הוא הגיע אחרי שהסביר למקורביו כי "לא קיבלתי כל הודעה משחר על סיום תפקידי". גם טור כריסטיאן קרלסן והמנכ"ל אסף בן דב נכחו באימון, אך הם לא שוחחו עם השחקנים. גורם במכבי חיפה אמר: "כל עוד אין הודעה של שחר, הוא עובד כרגיל". שחר עצמו מתכוון להוציא הודעה בעניין רק לאחר שישוחח עם המאמן ובמועדון מעריכים כי הוא יפטר אותו. הלילה נערכו שיחות בין קברניטי המועדון במהלכה דנו במצב הקבוצה. לראשונה מזה זמן רב, בעקבות סגירת חלון ההעברות, נושא השיחה לא עסק בשחקני רכש אלא בעתידו של המאמן.

עוד בנושא

שחר נוטה לפטר את מולנסטיין, שהעביר את אימון הבוקר
שפל חדש במכבי חיפה: הפועל הביסה 0:3 בדרבי, האוהדים זעמו
מולנסטיין עשוי לסיים את תפקידו השבוע, אוהדים תקפו את רכבו של מנחם
איזה מאמן הוציא כל כך מעט מתנאים כל כך טובים? שביזות יום א'

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יישאר? יעזוב? התשובות בקרוב. מולנסטיין באימון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully