וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מולנסטיין עשוי לסיים את תפקידו השבוע, אוהדים תקפו את רכבו של מנחם

מאמן הירוקים עשוי לשלם את המחיר, אך לא מתכוון לעזוב: "יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ". גיא לוזון מועמד להגיע במקרה של שינוי. אוהדי הקבוצה בעטו ברכבו של המגן כאשר היה בפנים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

הרוחות במכבי חיפה סוערות הערב (שבת), לאחר שהירוקים ספגו את הפסדם הגדול ביותר בדרבי החיפאי מאז עונת 2000/01 (3:0) וסגרו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון ביתי. עם שריקת הסיום האצטדיון הגדוש באוהדי מכבי חיפה התמלא בבוז צורם לעבר רנה מולנסטיין ושחקניו, וגם כאשר אלו ניגשו לעבר האוהדים לאחר מכן התקבלו בשריקות בוז רמות.

המאמן עצמו אמר שהוא לא מתכוון להתפטר, אך נראה כי ההולנדי עשוי לסיים את תפקידו במועדון עוד השבוע. במקרה שאכן ייפרד ממכבי חיפה, גיא לוזון מועמד להגיע במקומו. מקורבי אריק בנאדו עשויים להציע גם אותו לתפקיד, בעוד הערב, על גבי הפייסבוק, הציע ניר ברקוביץ' את אחיו, איל, לג'וב.

יש לציין שתקרית מכוערת נרשמה בסיום המשחק, כאשר 4-5 מאוהדי מכבי חיפה תקפו את הרכב של סאן מנחם ואף בעטו בחוזקה ברכב כשהמגן נמצא בפנים, עד להתערבות המשטרה.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה הביסה 0:3 את מכבי חיפה
שחר: "רוב המקטרגים הם אינטרסנטים, צריך לתת זמן לתהליך שלנו"

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
"הגענו בכושר טוב, אז זה כואב". רנה מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

"היו לנו הזדמנויות טובות לכבוש, אבל לא ניצלנו אותן", אמר רנה מולנסטיין. "במקום זאת, הם כבשו שער שני וגמרו את המשחק. לא ראיתי את זה בא, זו האמת. הגענו לדרבי במצב רוח מרומם ובכושר טוב, אז זה כואב. אנחנו לא יכולים להמשיך לספוג שערים כאלו, אנחנו צריכים להתקדם ולא ללכת אחורה. אם לא נצליח לשמור על רשת נקייה, נתקשה לנצח. מילא אחד, אבל שלושה? זה לא מספיק טוב עבור מכבי חיפה. בכל מקרה, מדובר בתוצאה רעה מאוד, אך ננסה להתאושש כבר במשחק הבא".

ההולנדי הוסיף: "לברוח בסיטואציות קשות זה קל, זה לא אני. כולם במכבי חיפה עובדים קשה כדי להגיע לפלייאוף העליון, אנחנו נגלה אם נהיה שם בעוד כמה משחקים. אלירן עטר? הוא חזר מפציעה, התלבטנו אם לפתוח אותו או אם להעלות אותו מהספסל".

מולנסטיין המשיך: "אני מאוד מאוכזב, לא כועס כי אני רואה שהשחקנים משתדלים ושקשה להם לאכזב את המועדון והקהל. אם לא הייתי מאמין שאני יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ, לא הייתי פה. עם זאת, בן אדם אחד לא יוציא את הקבוצה מהמצב הזה אלא כולם יחד. היו לנו משחקים טובים העונה, אבל רואים שיש חוסר ביטחון. אני יכול להבין את התסכול של הקהל, זה לא משהו חדש שקורה בכדורגל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מסיבת העיתונאים של מולנסטיין מדף הפייסבוק של וואלה! ספורט

מאמן הפועל חיפה דני גולן. אדריאן הרבשטיין
"נשאר רק איפה שרוצים אותי". גולן/אדריאן הרבשטיין

בצד המנצח, דני גולן נשמע מרוצה אך מאופק: "זה היה הדרבי הראשון שלי ואני מאוד שמח מהניצחון. התרגשות היא חלק מהחיים וציפיתי לזה. כל הכבוד לבחורים, אלו שלוש נקודות חשובות מאוד בדרך, הם הראו את המחויבות שלהם. היו לנו מספיק מצבים כדי להגדיל את היתרון.".

גולן הוסיף: "זו התשובה שלי לכל המבקרים. אני מסוג המאמנים שלא אוהבים לדבר, היום ניצחנו ונעבור למשחק הבא. העונה הבאה? הדיבורים מסביב לא קשורים למציאות. בכל מקרה תמיד חינכו אותי להיות איפה שרוצים אותי, אני לא נשאר באף מקום בכוח".

כוכב המשחק מהראן לאלה הוסיף: "אני מאמין ביכולת שלי, אני כל הזמן עובד קשה ורוצה להצליח עם הקבוצה. לא משנה מי מבקיע - עבורי השערים הם בונוס. אנחנו צריכים את הנקודות הללו וכל הכבוד לשחקנים שהביאו את זה היום. אמרו שיביסו אותנו, זה הרגיז אותנו, הצוות המקצועי הכין אותנו טוב ובאנו מחויבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully