וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת המחאה בניו יורק נגד הבעלים. ספייק לי: "מי ירצה לבוא לכאן?"

סערת צ'ארלס אוקלי גוברת: אחרי שדולאן רמז ששחקן העבר אלכוהוליסט וספג ביקורת, ביום ראשון נכחו בגארדן שורה של שחקני עבר, כולל לטרל ספריוול, כעת גם ספייק לי הצטרף למחאה. וגם: מה מציק לדמרקוס קאזינס

ג'יימס דולאן, בעלי ניו יורק ניקס, לצד לטרל ספריוול, לארי ג'ונסון, ברנרד קינג. GettyImages
סתם אני והחבר'ה, בערב רגיל. דולאן לצד ג'ונסון, ספריוול וקינג/GettyImages

סערת צ'ארלס אוקלי נמשכת בניו יורק. ארבעה ימים בלבד אחרי ששחקן העבר של הניקס הורחק מהמגרש בצורה בוטה ונעצר על ידי שוטרים אחרי שהתעמת עם הבעלים של הקבוצה ג'יימס דולאן, אתמול (ראשון) ישב נולאן בשורה הראשונה במדיסון סקוור גארדן לצד שחקן העבר לטרל ספריוול.

דולאן ספג ביקורת רחבה בניו יורק וברחבי הליגה על ההתנהלות שלו ועל היחס שלו לאוקלי, שחקן עבר פופולרי ואהוב, מי שנחשב בעבר לסמל הקבוצה. דולאן אף רמז שאוקלי סובל מבעיות שתייה, והגביר עוד יותר את הטינה כלפי הבעלים, שלא רושם הצלחות גדולות בתפקידו. כדי לרכך מעט את הביקורת, וכדי לשדר מסר כאילו הוא כן זוכה לתמיכה של שחקני עבר, אתמול הוא ישב בשורה הראשונה לצד ספריוול, כמו גם ברנרד קינג ולארי ג'ונסון.

עוד בנושא

הלילה: הניקס הפתיעו את הספרס, טורונטו מעדה מול דטרויט
אסף רביץ על שיאי השפל החדשים שהניקס שוברים העונה
נורקיץ' עבר לפורטלנד, פלאמלי לדנבר, איבקה לראפטורס?

ספייק לי לצד דסטין הופמן, ניו יורק ניקס. GettyImages
לא מבסוט. לי והופמן/GettyImages
ג'יימס דולאן לצד לטרל ספריוול, ניו יורק ניקס. רויטרס
אחוקים. דולאן וספריוול/רויטרס

יש לציין כי ספריוול, האיש שכיכב בניקס שהעפילה לגמר ה-NBA ב-1999, התעמת בעבר עם דולאן ועזב אחרי תקרית לא נעימה עמו, שבמסגרתה נקנס ב-25 אלף דולר. אז למה דווקא אתמול פתאום הוא הגיע לסולחה עם נולאן? "אני לא יכול להגיד למה לא חזרתי לכאן עד היום", אמר ספריוול, שלא נראה בגארדן מאז 2003, "אני רק יכול להגיד שלא הייתי מאושר מזה. ניו יורק זה כמו בית שני עבורי, אני אוהב את האוהדים פה, אין כמו הגארדן".

בסך הכל תשעה שחקני עבר של הניקס היו אתמול באולם, במשחק שבו הניקס גברו 90:94 על סן אנטוניו. הקבוצה הודיעה שהשחקנים הגיעו על מנת להוכיח שהיא תומכת בשחקני העבר שלה. בזמן הזה על אוקלי עדיין נאסר להיכנס למדיסון סקוור גארדן, אחרי שדולאן הודיע שהוא מורחק עד להודעה חדשה. רבים מאוהדי הניקס הגיעו למשחק עם חולצות "שחררו את אוקלי" ו"אנחנו רוצים את אוקלי".

אחד מהם היה ספייק לי, הבמאי המוערך והאוהד הכי מפורסם של הקבוצה, שלבש חולצה של אוקלי. "איך אתה יכול להגיד שמישהו אלכוהוליסט? אתה פשוט לא יכול", אמר לי על האמירות של דולאן, "גם אם הוא אכן אלכוהוליסט, למה להגיד את זה? לא יודע למה. כל מה שאני יכול לעשות זה ללבוש את החלצה שלו". ההתנהלות של דולאן מצטרפת למספר אמירות לא פופולריות של הנשיא פיל ג'קסון נגד כרמלו אנתוני. ספייק לי סבור שזה יפגע בסיכויי הקבוצה להביא שחקנים חופשיים ושמות גדולים. "מי ירצה לבוא לכאן?", שאל.

מה עומד מאחורי החולצה של ספייק לי

סקרמנטו בדרך הנכונה, דמרקוס קאזינס פחות

סקרמנטו ודמרקוס קאזינס ממשיכים בתנופה. הלילה קאזינס קלע 28 נקודות וקלט 14 ריבאונדים והוליך את הקינגס לניצחון 99:105 על ניו אורלינס. הניצחון השלישי ברציפות של סקרמנטו (ורביעי בחמישה משחקים) קירב אותה מרחק 1.5 משחקים מהמקום השמיני במערב, אחרי פתיחת עונה מקרטעת, אבל מה שמעיב על הניצחון היה שוב ההתנהלות של קאזינס, שספג עבירה טכנית מספר 17 העונה (הכי הרבה בליגה) ואם יספוג עוד אחת יורחק שוב.

"אני לא יכול להיות אני", אמר קאזינס על ההתנהגות שלו, "כשאני משחק בדרך שלי, זה מה שהופך אותי לשחקן שאני. אני מנסה למצוא את הדרך לעשות את מה שמבקשים ממני, כי כנראה מה שעשיתי עד עכשיו לא מקובל".

אגב, באדי הילד מהפליקנס הורחק אחרי כניסה ישירה בקאזינס. "זה לא היה מכוון", אמר הילד על המכה למפשעה ששלח לסנטר, "אני כמעט בטוח שזה לא היה בכוונה, כי כמו שאני מכיר את דמרקוס, אם הוא היה חושב שזה בכוונה, הוא היה מתנפל עליי".

מאט בארנס טוען שקאזינס זוכה ליחס לא קל. "יש לנו מוניטין דומה, בי זה דבק כל הקריירה. הוא זוכה ליחס קשה, אני יכול לתת לו עצות, להרים ראש, כי זה קשה, הוא מקבל מכות, הוא לא מקבל שריקות, אבל זה המחיר של להיות שחקן גדול, יש עליו הרבה אחריות, הוא חייב להישאר עצמו, בלי לסכן את הקבוצה".

* עומרי כספי הפצוע החמיץ משחק 15 ברציפות.

דמרקוס קאזינס סקרמנטו קינגס. AP
יחס לא הוגן? קאזינס/AP

* פרידה בטונים צורמים: מייסון פלאמלי עזב את פורטלנד לדנבר, בטרייד ששלח את יוסוף נורקיץ' לבלייזרס, אבל ביומו האחרון גילה פלאמלי שרכבו נפרץ ושנגנב משם הארנק שלו. "הגעתי מוקדם למתקן האימונים כדי לבטל את כרטיס האשראי שלי ולטפל בעניינים", סיפר פלאמלי, "כשפתאום מישהו אמר לי 'ניל רוצה לדבר איתך'". הכוונה לניל אולשי, נשיא הקבוצה, שהודיע לו על עזיבתו.

* וגם, בגלל זה אנחנו כל כך אוהבים את הספורט האמריקאי: אנשי הססטיסטיקה ב-ESPN בחנו את המאזן של קלי אוליניק מהסלטיקס לפי סידור השיער שלו - עם סרט על הראש, או עם קוקו בשיער אסוף. אלה הנתונים.

המאזן של קלי אוליניק לפי התסרוקת. ESPN, סריקה
המאזן של קלי אוליניק לפי התסרוקת/סריקה, ESPN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully