וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסוף נורקיץ' עובר לפורטלנד, מייסון פלאמלי לדנבר

הבוסני (22, 2.13 מ') יעבור לבלייזרס בצוותא עם בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב. דיווח: הקליפרס וטורונטו מעוניינות בגלינארי, הראפטורס רוצים גם את איבקה, שמבוקש במיאמי

שחקן דנבר נאגטס יוסוף נורקיץ'. AP
יפרוץ בפורטלנד? נורקיץ'/AP

בחודשים האחרונים היה ברור לכל שיוסוף נורקיץ' לא יסיים את העונה בדנבר. פריחתו של ניקולה יוקיץ' בצירוף הקו הקדמי המעובה של הנאגטס והיחסים הקרירים בין השניים (כך על פי דיווחים) הפכו את ימיו של הסנטר הבוסני בקולורדו ספורים, והערב (ראשון) הם אכן הגיעו לסיומם, כשנורקיץ' נשלח בטרייד לפורטלנד.

בנוסף לסנטר הבוסני, יקבלו הבלייזרס מדנבר גם את בחירת הסיבוב הראשון של ממפיס בדראפט הקרוב. את הדרך ההפוכה יעשו מייסון פלאמלי ובחירת סיבוב שני בדראפט של 2018. כעת, לפורטלנד יש שלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, שאמור להיות עמוק ומוכשר במיוחד.

נורקיץ' (22, 2.13 מ') נבחר במקום ה-16 של דראפט 2014 וחווה עונת רוקי מפתיעה במדי דנבר. אשתקד היה נדמה שהוא בדרך לעונת פריצה, אולם העונה חלה נסיגה במעמדו והוא העמיד ממוצעים של 8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק.

פלאמלי (26, 2.11 מ') נבחר במקום ה-22 של דראפט 2013 על ידי ברוקלין ואחרי שתי עונות בשורות הנטס הועבר בקיץ 2015 לפורטלנד. שם רשם פריצה והעונה חווה את עונתו הטובה בקריירה, עם 11.1 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-1.2 חסימות למשחק, אך בקיץ הקרוב חוזהו יסתיים, ועל פי דיווחים הבלייזרס לא היו מעוניינים להציע לו חוזה גדול.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול מייסון פלאמלי שחקן פורטלנד בלייזרס. AP
ציוות מעניין עם יוקיץ'. פלאמלי שומר על לברון/AP

עוד ברחבי הליגה

* השם הבא שעשוי לעזוב את דנבר הוא דנילו גלינארי. טורונטו ולוס אנג'לס קליפרס מעוניינות בפורוורד האיטלקי.

* מארק שטיין מ-ESPN טוען שסרג' איבקה ככל הנראה יעבור עד תום מועד הטריידים, בעוד עשרה ימים. שתיים מהקבוצות שהביעו עניין בשחקן אורלנדו הן טורונטו ומיאמי.

* אטלנטה ממשיכה להתעקש שפול מילסאפ לא יועבר בטרייד.

* פורטלנד מחפשת בית חדש לפסטוס אזילי, שחתם בקיץ אך עדיין לא שיחק העונה בשל פציעה.

* ברוקלין ממשיכה לדרוש שתי בחירות סיבוב ראשון על ברוק לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully