וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: בריאן רנדל עוכב בכניסה לישראל

9.2.2017 / 17:25

הפורוורד עוכב לאחר שהתברר כי שיחק ללא אשרת עבודה חוקית, ברשות המנהל והאוכלוסין איימו בעזיבה אם מעמדו לא יוסדר. במועדון כועסים: "לא ברור מדוע עוכב, משום שנקבעה ועדה בעניינו"

one

בריאן רנדל חווה אמש (רביעי) רנסנס מסוים, כשרשם דקות טובות וסייע להפועל ירושלים לנצח את ניז'ני נובגורוד ולהבטיח את פסגת הבית ביורוקאפ. אלא שבדרך חזרה לישראל חווה האמריקאי רגע לא נעים, כאשר עוכב בכניסה ארצה לאחר שהתברר כי תקופה ארוכה שיחק ללא אשרת עבודה חוקית ומבלי שניתן לקבוצה היתר העסקה עבורו, כך הודיעו היום מרשות האוכלוסין וההגירה, וטענו כי גם עוזר המאמן, ריאן פאנון, עוכב מסיבות דומות.

לוואלה! ספורט נודע כי ריאן פאנון כלל לא טס עם ירושלים למשחק ברוסיה מאחר והוא משמש כיועץ מקצועי ולא כעוזר מאמן של הקבוצה. בהפועל ירושלים מסרו: "רנדל משחק בישראל מעל 7 שנים, ובשל העובדה הזאת הוא נמצא פה במעמד מיוחד. הוגשו כל המסמכים על מנת לקבל אשרת עבודה עבורו, ונקבעה ועדה מיוחדת שאמורה לדון בעניינו במהלך השבוע הבא. לא ברור לנו מדוע השחקן עוכב אם נקבעה ועדה כזו". גם לגבי פאנון הוגשו המסמכים, ו-ועדה אמורה להיערך בתקופה הקרובה.

תגובת הפועל ירושלים הרשמית: "ראשית ובכדי למנוע כל ספק, הפועל ירושלים החתימה בשנים האחרונות עשרות שחקנים ובעלי מקצוע בתחום האימון וכולם הועסקו במדינה באופן חוקי לחלוטין. שנית, למען הדיוק, ריאן פאנון אשר משמש כיועץ מומחה בתחום פיתוח השחקנים לא מתלווה לנסיעות הקבוצה לחו"ל ולפיכך לא היה בנתב"ג אחר הצהרים ומן הסתם לא עוכב. גם האמירה לפיה רנדל שיחק בקבוצה זמן רב ללא אשרה תמוהה, שכן השחקן רק נחת בארץ לפני כשבועיים.

"ולגופו של עניין - כל המסמכים הדרושים להסדרת אישורי ההעסקה של השניים הוגשו. יתרה מכך - עפ"י הודעה שקיבלה הקבוצה ממשרד הפנים, דיון בעניינם נקבע לאמצע השבוע הבא. לפיכך לא ברור לנו מדוע עוכב רנדל בנתב"ג. אנו מאמינים שבאותה החריצות שיצאה ההודעה לתקשורת, כך גם יאושר מעמדם של השניים כפי שקורה באופן קבוע בתחום הספורט".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה את ניז'ני נובגורוד וסיימה בראש בית ז'
ליאור אליהו: "עבדנו קשה כדי לסיים את הבית במקום הראשון"
47 סיבות לנקמה: הכירו את יריבת הפועל ירושלים, גראן קנאריה

בריאן רנדל הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רגע לא נעים. רנדל/ברני ארדוב

"התנהלות הקבוצה מול רשות ההגירה נמשכת מזה זמן מה ועל אף שהקבוצה קיבלה שוב ושוב התראות בנושא זה, המשיכה להעסיק את השחקן ואת עוזר המאמן בניגוד לחוק", נמסר מרשות האוכלוסין וההגירה. "לאחר שנבדקו הדברים לעומק, הוחלט לאפשר כניסת השניים לשבוע ימים ובתנאי שמעמדם יוסדר כחוק-זאת כדי לא לפגוע בשניים. באם לא יוסדר נושא מעמדם בתקופה שהוקצבה-יאלצו לעזוב את ישראל".

סגן מנהל מינהל מעברי הגבול ומ"מ מנהל אשכול נתב"ג, ערן זהבי, הבהיר: "למרבה הצער, העסקה לא חוקית בענף הספורט הפכה לתופעה נפוצה וכתוצאה מחוסר האחריות של הקבוצות, נפגעים אך ורק השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully