וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "עבדנו קשה כדי לסיים את הבית במקום הראשון"

9.2.2017 / 9:05

פורוורד הפועל ירושלים, שהצטיין בניצחון על ניז'ני, מאושר מההישג של קבוצתו שתפגוש את גראן קנאריה ברבע גמר היורוקאפ. האדומים עשויים לרשום את רנדל באיגוד לקראת חצי גמר הגביע

one

הפועל ירושלים ניצחה אמש (רביעי) את ניז'ני נובגורוד הרוסית בחוץ 73:81 וסיימה במקום הראשון בבית הטופ 16 של היורוקאפ. האדומים יפגשו ברבע הגמר של המפעל את גראן קנאריה הספרדית, שניצחה אותה פעמיים בעונה שעברה, כשהשלב הבא ייערך בשיטת הטוב משלושה משחקים ולאדומים יהיה את יתרון הביתיות בסדרה. המשחק הראשון ייערך ב-28 או ב-29 לפברואר.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה את ניז'ני נובגורוד וסיימה בראש בית ז'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד משחק מצוין. ג'רלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה של סימונה פיאניג'ני הגיעה למשחק ברוסיה בידיעה שניצחון מבטיח לה את יתרון הביתיות אך זה לא הפך את המשחק לקל יותר. ניז'ני שלטה במחצית הראשונה אותה סיימה ביתרון 36:39, אלא שב-20 הדקות המכריעות החלו האדומים להראות טוב בהרבה, כשהמצטיין היה ליאור אליהו שסיים את המשחק עם 20 נקודות. "באנו למשחק חוץ מאוד קשה שידענו כמה קשה לשחק במגרש הזה", סיכם אליהו את המשחק וההישג של קבוצתו, "ידענו מה החשיבות של המשחק הזה, רצינו לנצח את המשחק כדי להיות תלויים בעצמנו ולסיים במקום הראשון בבית. שמח שעשינו את זה, עבדנו קשה מאוד כדי לסיים את הבית במקום הראשון".

בריאן רנדל ערך את הופעת הבכורה שלו במדי ירושלים וסיים אותה בצורה מעוררת הערכה עם 9 נקודות ב-14 דקות והרבה מאוד אנרגיה מהספסל. בקבוצה עשויים לבצע מהלך מפתיע כבר בימים הקרובים ולרשום את רנדל באיגוד הכדורסל כדי שיוכל להיות בסגל לקראת שבוע משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה. אם רנדל אכן יירשם בסגל, הוא יהיה הזר השמיני של האדומים שרשום באיגוד, כשבכל משחק שלושה שחקנים יצטרכו לשבת בחוץ. בשלב הזה מאליק היירסטון עוד לא חזר מארצות הברית, שם שוהה בשל בעיה משפחתית, ולא ברור אם ומתי יחזור.

מצבת של שמונה זרים צפויה לעזור לפיאניג'ני לנהל את הרוטציה ולחלק מנוחה לשחקנים לקראת הסדרה נגד גראן קנאריה, כשלאחר שבוע הגביע מחכה לאדומים שבוע מורכב מאוד מבחינת הליגה, עם לא פחות משלושה משחקי חוץ - מכבי חיפה ביום ראשון, הפועל אילת במשחק שהוקדם מהמחזור ה-21 ביום רביעי, ומכבי ראשון לציון ביום שבת. פיאניג'ני בחר להעניק אמש לבר טימור מנוחה מלאה, כדי לעזור לשחקן להתגבר על הפציעה שלו בכתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully