וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "הבאתו של ויקטור צ'אנוב למכבי חיפה היוותה קפיצת מדרגה למועדון"

גם הנשיא ספד לשוער האגדי שהלך לעולמו. איל ברקוביץ': "צ'אנוב היה פיגורה, הוא שדרג אותנו". בנין: "היתה לו תרבות מקצוענית והרבה כבוד, כבר אי אפשר להביא זרים כאלה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ברחוב הכדורגל הישראלי קיבלו בתדהמה את מותו הפתאומי של ויקטור צ'אנוב, שוערה האגדי של מכבי חיפה לשעבר, שעל פי הדיווחים נרצח ביריות ליד קייב. על פי הדיווח הראשוני, אדם לא מוכר עצר את רכבו ליד צ'אנוב, תקף אותו וגרם לו לפגיעות מוחיות קשות. צ'אנוב הובהל לבית החולים ועבר ניתוח בהול ביום שלישי, אך מת מפצעיו כיממה לאחר מכן.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר אמר: "הבאתו של ויקטור צ'אנוב למכבי חיפה היוותה קפיצת מדרגה למועדון ולכדורגל הישראלי, כשוער מוכשר ומקצוען אמיתי שהיווה דוגמא חיה לכל שחקני הסגל הן באימונים והן במשחקים. תמיד נזכור את ויקטור כשותף נאמן להצלחה ומיצוב המועדון כמוביל בישראל".

אייל ברקוביץ' לא ראה את ויקטור צ'אנוב שנים ארוכות. הוא היה הבייבי של מכבי חיפה כשהשוער נחת בקבוצה ובין השניים התפתחה ידידות אף שבמגרש היו להם הרבה ויכוחים. "ויקטור היה שוער ושוער הרבה פעמים מרים ידיים באוויר תוך כדי משחק ועושה סימנים ואני לא אהבתי את זה", סיפר הבוקר ברקוביץ'. "הוא היה פיגורה ואני בתחילת הדרך והיה יוצא לנו לעשות אחד לשני תנועות עם הידיים תוך כדי משחק כי הייתי מתעצבן, אבל זה בשוליים. ויקטור היה שוער אדיר שעזר לנו מאוד".

עוד בנושא:

דיווח: ויקטור צ'אנוב נרצח. מכבי חיפה תבקש דקת דומייה לזכרו
ויקטור סיקרט: הקריירה המפוארת של ויקטור צ'אנוב לפני הגעתו לישראל

אסור לשימוש. ברני ארדוב
זכה לשתף פעולה עם צ'אנוב. ברקוביץ'/ברני ארדוב

ברקוביץ' הוסיף: "הוא הגיע באמצע העונה אחרי משחק בו הובסנו והוא שידרג אותנו באופן מיידי. אני זוכר במיוחד את בעיטות השוער על 70 מטר שהיו מנחיתות את הכדור ברגליים שלי או של טל בנין. אז לא היו שוערים עם משחק רגל כזה, כך שזו היתה ברכה. אפשר היה לתת לו גולים, אבל הוא היה חכם במשחק וידע הרבה פעמים להימנע מספיגה. מחוץ למגרש הוא היה אדם שונה לגמרי. שקט, אדיב, ג'נטלמן".

גם יוסי אבוקסיס ששיחק עם צ'אנוב בבני יהודה סיפר הבוקר לוואלה! ספורט על התחושות: "הוא הגיע אלינו כבר בסוף הקריירה אבל עדיין הוא היה מקצוען אמיתי. הייתי חבר טוב של ניקולאי קורדיצקי ולכן יצא לי לראות את ויקטור גם מחוץ למגרש כי הם היו חברים טובים. זה בהחלט כואב לשמוע".

גם טל בנין ששיחק בחיפה עם השוער נזכר בו הבוקר: "המפגש הראשון שלי איתו היה כשחקן נבחרת צעיר נגד נבחרת ברית המועצות ואפילו כבשתי שער והוא זכר את זה מיד כשהגיע. הוא בא מתרבות שונה ועדיין הצליח להתחבר. היה לו מתורגמן צמוד וגם המעסה שלנו התחבר אליו בגלל השפה. הייתה לו תרבות מקצוענית והרבה כבוד. הוא לא היה נראה אתלט ואם היית רואה אותו בבגדים אזרחיים לא היית חושב שהוא שוער גדול כמו שהיה אבל הוא היה חכם מאוד והבין את המשחק בצורה נהדרת. הייתה לו את בעיטת הדרופקה שבארץ לא ידעו להתמודד איתה וזה נתן לנו יתרון גדול. הייתה לו תרבות מקצוענית והרבה כבוד ואני זוכר שבאימונים אם היו באים מולו אחד על אחד ומנסים להתחכם ולעבור אותו הוא היה מתעצבן מאוד ולא נותן לזה לקרות. היום כבר אי אפשר להביא זרים ברמה הזו".

עדכון ראשון: 10:31

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ויקטור צ'אנוב במדי דינמו קייב. האתר הרשמי של דינמו קייב, אתר רשמי
נפרדים מאגדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של דינמו קייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully