וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלס אוקלי השתולל במדיסון סקוור גארדן ונעצר בזמן משחק של הניקס

שחקן העבר ששיחק 10 שנים במדי ניו יורק דחף את המאבטחים שניסו לפנות אותו מהיציע במשחק מול הקליפרס: "לא אמרתי כלום לג'יימס דולאן, פשוט באו ודרשו ממני לעזוב". הקהל קרא בשמו של אוקלי, לברון הביע תמיכה באינסטגרם

צ'ארלס אוקלי ניו יורק ניקס. AP
"אמרתי להם שאני לא עוזב". צ'רלס אוקלי/AP

תקרית אלימה התרחשה הלילה (בין רביעי לחמישי) במדיסון סקוור גארדן. במהלך הרבע הראשון של המשחק בין הניקס לקליפרס, הגיעו מאבטחים אל צ'רלס אוקלי, שחקן העבר של ניו יורק, וביקשו ממנו לצאת מהאולם. אוקלי סירב והגיב בדחיפת אחד המאבטחים, מה שהוביל לפינויו באזיקים ולמעצרו על ידי המשטרה.

אוקלי, שישב שלוש שורות מאחורי הבעלים של הניקס, ג'יימס דולאן, וצעק לעברו במהלך התקרית, הכחיש לאחר שיחרורו ממעצר את הדיווחים על כך שהתקרית החלה בכך שקילל את הבעלים ולכן התבקש לעזוב: "לא אמרתי לו כלום, אני נשבע באמא שלי. הם באו ורצו לדעת למה אני יושב שם. אני קניתי את הכרטיס למקום הזה, ואמרתי להם 'למה אתם בוהים בי'. ואז הם ביקשו ממני לעזוב, ואמרתי שאני לא עוזב".

עוד בנושא

הקליפרס ניצחו בגארדן 115:119, ניצחון 12 רצוף למיאמי
בעקבות בלאט? טרינקיירי, איטודיס ולאסו מועמדים ל-NBA
ג'ורדן לבעלים של הווריירס: "73 הניצחונות לא שווים כלום"

ג'יימס דולאן נשיא ניו יורק ניקס. AP
"אנחנו מקווים שהוא יקבל עזרה בקרוב". ג'יימס דולאן/AP

מי שניסה להרגיע את אוקלי ביציאתו מהאולם היה הנשיא פיל ג'קסון, שניגש אליו בשיא ההמולה, בשעה שאוהדי הניקס הגיבו בקריאות תמיכה "אוקלי, אוקלי". שחקן העבר בן ה-53 נשלח ישירות למעצר, ממנו שוחרר לאחר מספר שעות. הוא יובא בפני שופט המשך החודש, ויואשם בשלושה סעיפים של תקיפה, ובסעיף של השגת גבול.

בהצהרה הרשמית של הניקס לתקרית נכתב: "צ'רלס אוקלי הגיע למשחק והתנהג בצורה מאוד לא נאותה ופוגענית. הוא הורחק מהמקום וטופל על ידי משטרת ניו יורק. הוא היה שחקן גדול בניקס, ואנחנו מקווים שהוא יקבל עזרה בקרוב".

אוקלי שיחק בניקס בין השנים 1988 ל-1998, אחרי שהגיע בטרייד המפורסם עם שיקגו תמורת ביל קרטרייט. בעונות השיא שלו בתפוח הגדול רשם אוקלי 14.6 נקודות ו-12.1 ריבאונדים למשחק, והיה אחד הסמלים של הקבוצה הקשוחה של הניקס בשנות התשעים, שהגיעה לגמר ה-NBA ב-1994 והפסידה ליוסטון. בדמדומי הקריירה שלו נדד אוקלי בין טורונטו, שיקגו, וושינגטון ויוסטון, לפני שתלה את הנעליים ב-2004.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully