וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרינקיירי, איטודיס ופאבלו לאסו על הכוונת של כמה קבוצות NBA"

מאמן נוסף יקפוץ מאירופה לליגה הטובה בעולם? בארה"ב טוענים שהקבוצות שזהותן לא נחשפה שוקלות ברצינות למנות אחד מהשלושה למאמן ראשי. טרינקיירי הוזכר לאחרונה כמועמד למכבי תל אביב

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה עם דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. GettyImages
יילך בדרכו? איטודיס עם בלאט/GettyImages

מייק ד'אנטוני ודיוויד בלאט נחשבים לפורצי דרך משום שהיו המאמנים הראשונים שעשו את הקפיצה מאירופה ל-NBA, אולם יכול להיות שבקרוב מאוד הם כבר לא יהיו היחידים. בארצות הברית דווח הלילה (בין רביעי לחמישי) כי כמה קבוצות בליגה הטובה בעולם "עוקבות מקרוב" אחרי שלושה מאמנים אירופים בכירים: דימיטריס איטודיס (צסק"א מוסקבה), אנדראה טרינקיירי (באמברג) ופאבלו לאסו (ריאל מדריד).

על פי הדיווח, הקבוצות עליהן מדובר, שזהותן לא נחשפה, מעוניינות בשלושה למשרה של מאמן ראשי, אם כי גם האפשרות למנות אותם לעוזרים בכירים עומדת על הפרק. איטודיס נחשב למועמד המוביל מבין השלושה לעשות את הקפיצה. המאמן היווני בן ה-46, שמאמן את צסק"א מוסקבה החל מ-2014, נחשב למקושר ביותר בליגה הטובה בעולם ואף מקורב לג'ו דומארס, שאמנם לא נושא כיום בשום תפקיד רשמי באחת מקבוצות הליגה, אבל דעתו נלקחת בחשבון. איטודיס אף אימן יחד עם מורו ורבו ז'ליקו אוברדוביץ' את דטרויט בליגת הקיץ בעשור הקודם, והוא דובר אנגלית שוטפת.

אנדראה טרינקיירי מאמן באמברג. GettyImages
מכבי תל אביב תצטרך לוותר? טרינקיירי/GettyImages

טרינקיירי (48) הוא עוד מועמד מסקרן. האיש שעומד על הקווים של באמברג בשלוש השנים האחרונות מוערך מאוד ביבשת הישנה וגם מחוצה לה. בנוסף, ההתאקלמות שלו לכדורסל האמריקאי אמורה להיות קלה יותר, משום שאביו אמריקאי והוא עצמו חי במשך שנים בארצות הברית. לאחרונה דווח לא אחת על חיזורים מצד מכבי תל אביב לגבי טרינקיירי, אולם מועמדותו ל-NBA אכן ממשית, נראה כי לא יהיה לה סיכוי במאבק עליו. פרט נוסף שנזקף לזכותו של טרינקיירי הוא שבקיץ הקרוב הוא מסיים חוזה, כך שיהיה חופשי לנהל משא ומתן עם כל מי שיחפוץ.

לעומתו, לאסו (49) נראה על פניו כמו מועמד פחות רציני. מאמן ריאל גם נמצא תחת חוזה בשנתיים הקרובות, ובנוסף האנגלית שלו נחשבת לפחות שוטפת מזו של השניים שהוזכרו מעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully