וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לבעלי גולדן סטייט: "שיא הניצחונות שלכם לא שווה כלום"

ג'ו לייקוב סיפר על "רגע משונה" במהלך פגישה עם MJ: "הוא אמר שלהישג שלנו אין ערך. אני עדיין פגוע ממנו". פיפן: "כשג'ורדן פרש, הייתי האדם השמח ביקום". וגם: האם דראגן בנדר גמר את העונה?

מייקל ג'ורדן שחקן עבר. AP
לא מתרשם מההישגים של הווריירס. ג'ורדן/AP

רק בעונה שעברה גולדן סטייט שברה את השיא של שיקגו המיתולוגית עם 73 ניצחונות בעונה הרגילה, אבל נראה שדווקא הגדול מכולם, מייקל ג'ורדן, רחוק מלהתרשם מההישג. בעלי גולדן סטייט ג'ו לייקוב חשף היום (רביעי) סיפור מעניין מהתקופה האחרונה על פגישה בינו לבין הוד אוויריותו, בה MJ טען בפניו ש"73 הניצחונות שלכם לא שווים כלום". לייקוב וג'ורדן ערכו פגישה עסקית בחודש שעבר בניו יורק, בה נכחו עוד מספר דמויות בכירות ב-NBA. במהלך הפגישה ג'ורדן היה אחראי ל"רגע מוזר" לדברי לייקוב.

"אנשים שתו, נהנו וכל זה. אבל היה רגע אחד בו מייקל פנה אליי ואמר לי 'אתה יודע, 73 הניצחונות שלכם לא אומרים כלום. זה בולשיט'. הוא באמת אמר את זה. הסתכלתי עליו והחלטתי לא לעשות מזה ביג דיל. אמרתי 'אתה יודע, אתה צודק. לא זכינו באליפות בסופו של דבר. אנחנו צריכים להשתפר".

לייקוב הוסיף ש"מייקל היה שחקן עצום והוא בן אדם פנטסטי, אני לא הולך לצלוב אותו על זה, אבל זה קצת פגע בי, אני מודה. כשאמרתי לו מה שאמרתי לא באמת התכוונתי לזה. אני עדיין חושב שלמרות שלא זכינו באליפות בעונה שעברה, היתה לנו אחת העונות הכי טובות שהיו אי פעם, בכל ענפי הספורט. אין הרבה קבוצות שמגיעות לשיאים כאלה".

סקוטי פיפן, מייקל ג'ורדן. AP
"סוף סוף קיבלתי צ'אנס להיות האחד". פיפן עם ג'ורדן/AP

* עוד סיפור מעניין שנחשף בהקשר של ג'ורדן: סקוטי פיפן, סגנו הנצחי של MJ, התארח בתוכנית The Jump של ESPN, והודה שכשג'ורדן הודיע על פרישה מפתיעה ב-1993, הוא דווקא היה שמח מאוד. "הייתי האדם הכי מאושר ביקום באותו רגע. סוף סוף היתה לי הזדמנות להיות האחד", סיפר פיפן. "זה משהו שאתה תמיד מדמיין בתור שחקן, במיוחד בתור אחד שתמיד, לאורך שנים, חסה בצל של השחקן הגדול בכל הזמנים. ידעתי שאור הזרקורים לא יופנה אליי, אלא אם הוא יעזוב. לכן כשהוא פרש שמחתי מאוד, גם אם בסתר ליבי קיוויתי שיחזור תוך עונה או שתיים".

משאלת הלב של פיפן התגשמה לבסוף, ו-MJ חזר ושוב היה במרכז הבמה. "במשך השנתיים שהוא היה בחוץ, התחלתי להיות קצת עצוב. אני חושב שהוא הבחין בזה וזה עזר לו לקבל את ההחלטה לחזור לשחק", הוסיף פיפן.

* סיום מריר לעונת הרוקי של דראגן בנדר: בתקשורת הקרואטית מדווחים שהגבוה של פיניקס, אקס מכבי תל אביב, ייאלץ לעבור ניתוח ובעקבות זאת לא אמור לחזור לשחק העונה. בנדר נפצע בקרסול לאחרונה, בדיוק כשהחל לקבל דקות משחק קבועות מהמאמן ארל ווטסון. בסך הכל, בנדר העמיד העונה ממוצעים של 3.3 נקודות ו-2.2 ריבאונדים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דראגן בנדר שחקן פיניקס סאנס. GettyImages
בדיוק כשדברים התחילו להסתדר. בנדר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully