וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן ראקיטיץ': "מסי, סוארס ואני לא חושבים על מסיבות וברים"

הקשר חשף פרטים חדשים אודות חדר ההלבשה של ברצלונה: "בסגל שלנו יש אנשי משפחה, ביום ההולדת של סוארס החלפנו מתנות". אינייסטה ובוסקטס בסגל לקראת אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט 1)

one

הנהירה של שחקני הכדורגל לעבר הליגה הסינית עבור שדרוג משמעותי בשכרם, עוררה דיון מסקרן אודות מצבו של הכדורגל העולמי. בזמן שכוכבים כמו קרלוס טבס, אקסל ויטסל ואחרים העדיפו את החיים במזרח, יאיא טורה ואריאן רובן סימנו מעבר לסין כסיום ציני לקריירה שלהם. אותם סכומי כסף מטורפים מלווים בעיקר באורח חיים ראוותני ובזבזני, לא אם אתם איבן ראקיטיץ'.

עוד בנושא:

ריאל מדריד נגד ראש עיריית ויגו: "העיר הערות לא הולמות"
"מארקה": ברצלונה וריאל מדריד כבר במשא ומתן עם סרחיו אגוארו
בעצת לואיס סוארס: ברצלונה שוקלת להחתים את ניקולאס דה לה קרוס
דיווח: סאות'המפטון קרובה לצרף את מרטין קאסרס

שחקני ברצלונה חוגגים. AP
לא חוגגים בכלל. שחקני ברצלונה/AP

הקרואטי הנהדר של ברצלונה העניק היום (שלישי) ראיון לתקשורת האנגלית, במהלכו חשף פרטים מהחיים באלופה הספרדית, שמעוררים הרבה סימני שאלה אודות היחסים בסגל של לואיס אנריקה. "בתוך הסגל של בארסה יש שלוש קבוצות. הקבוצה הראשונה כוללת אותי, ליאונל מסי, לואיס סוארס, חאבייר מסצ'ראנו. בקבוצה השנייה את סרג'יו בוסקטס, אנדרס אינייסטה וג'ורדי אלבה. המשותף לשתי הקבוצות הוא סגנון החיים המשפחתי, גם בנסיעות ברחבי העולם אנחנו משתדלים להישאר אחד עם השני וללא בילויים מיוחדים", אמר ראקיטיץ'.

הקרואטי העמיק את הסוגיה והסביר: "לקראת סיום 2016 נסענו לקטאר, אומנם שהינו שם רק שש שעות אבל במהלך כל הזמן הזה כל מה שעשינו היה לשבת ולבלות אחד עם השני. רוב השחקנים בברצלונה לא חושבים על לבלות במסיבות מטורפות, לשתות וללכת לישון מאוחר בלילה. אנחנו אנשי משפחה, ובילויים מהסוג הזה לא מדברים אלינו יותר. רק לאחרונה סוארס הזמין את כולנו ליום הולדתו ה-30 וכל מה שעשינו זה להביא מתנות, לאכול ארוחה נחמדה ולשוחח בצורה נעימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. רויטרס
שוב בסגל. אינייסטה/רויטרס

על החיים שלו בעיר הוסיף: "הפעם הראשונה בה ראיתי את העיר בצורה הכי תיירותית שיש הייתה כשזכינו באליפות, במהלך הסיבוב עם האוטובוס הקבוצתי. אני אדם שממעט להסתובב בקניונים ובתי קפה. כל הזמן הפנוי שלי מוקדש בצורה בלעדית לאשתי ושתי הבנות שלי".

בינתיים, מי שנכללו בסגל של לואיס אנריקה לקראת הגומלין מול אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט 1) הם אינייסטה ובוסקטס. עדיין לא ברור האם השניים ישובו להרכב מול סגנית אלופת אירופה. לעומתם, ניימאר ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully