וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה": ברצלונה וריאל מדריד כבר במשא ומתן עם סרחיו אגוארו

בספרד כבר מגדירים את זה כ"מלחמה חדשה": שני מועדוני העל נאבקים על שירותיו של החלוץ שנחוש לעזוב את סיטי בקיץ. מסי כבר נרתם למאמצי השכנוע, אך החלוץ משוכנע שיוכל לבלוט יותר במדריד. וגם: מי אמר שמסי לא נהנה על הספסל?

one

הספסול של סרחיו אגוארו במנצ'סטר סיטי והיחסים העכורים בינו לבין פפ גווארדיולה עשויים לסלול את דרכו לספרד. כך מדווחים הבוקר (שלישי) בכלי התקשורת המרכזיים בספרד. ברצלונה וריאל מדריד הן כמובן החשודות המיידיות, ועל פי "מארקה" שתי הקבוצות כבר פתחו במגעים עם החלוץ על הצטרפותו בקיץ, במה שהוגדר כ"מלחמה החדשה בין מועדוני העל".

זה זמן רב שליאונל מסי מפנטז לשחק לצד אגוארו, שנחשב לאחד מחבריו הקרובים ביותר ואף לוקח חלק פעיל בשיחות עם אגוארו לאחרונה. ברצלונה אף פנתה אליו מספר פעמים בעבר וערכה עימו שיחות בלתי רשמיות ובלתי מחייבות, שאף פעם לא ממש הבשילו לכדי משא ומתן של ממש. הפעם, אם להאמין לתקשורת בספרד, התסריט שונה: אגוארו מתוסכל מאוד במנצ'סטר סיטי ומהעובדה שגבריאל ז'סוס מקבל יותר קרדיט ממנו, ונחוש לעזוב בקיץ.

אגוארו חתם רק בשנה שעברה על חוזה חדש עד קיץ 2020 עם התכולים, והמשכורת השנתית שלו - 16 מיליון יורו - נחשבת לגבוהה במיוחד גם במושגים של הגדולות בספרד. אולם נראה שהן מוכנות לעשות הפעם מאמצים גדולים יותר כדי לצרפו. על אף שנראה שברצלונה היא יעד נחשק יותר עבור אגוארו, בספרד לא משוכנעים שכך הם פני הדברים. לטענת "מארקה", אגוארו היה רוצה מאוד לשחק לצד ליאונל מסי אך לא בטוח שיקבל בברצלונה את הבמה לאור העובדה שהסגל משופע בכוכבי על, גם בהשוואה לריאל מדריד. לדעתו, אצל הבלאנקוס יהיו לו יותר אופציות לבלוט.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין) עם סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"מה יש לך לחפש בריאל, סרחיו?". מסי ואגוארו/רויטרס

וגם: מעקב צמוד אחרי מסי במשחק מול בילבאו - מי אמר שהוא לא נהנה על הספסל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully