וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעצת לואיס סוארס: ברצלונה שוקלת להחתים את ניקולאס דה לה קרוס

חלוץ הבלאוגרנה המליץ על הקשר הצעיר, המשחק בנבחרת הצעירה של אורוגוואי. ניימאר המושעה ייעדר מול אתלטיקו מדריד בגומלין חצי גמר הגביע (22:00, ספורט 1), מסי יצטרך להזהר מספיגת צהוב

one

ברצלונה תארח מחר (שלישי, 22:00, ספורט 5) את אתלטיקו מדריד למשחק הגומלין בחצי גמר גביע המלך. המשחק הראשון בויסנטה קלדרון הסתיים בניצחון 1:2 של האלופה, משערים יפים של ליאונל מסי ולואיס סוארס. אנטואן גריזמן הצליח רק לצמק באותו משחק.


עוד בנושא:

ניימאר: "שום דבר הוא בלתי אפשרי עבור ברצלונה", הפרשנים מתמוגגים מווידאל
בספרד תוהים מדוע מסי הוחלף, לואיס אנריקה: "זה יישאר ביני לבינו"
ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את אתלטיק בילבאו

שחקן אורוגוואי הצעירה ניקולאס דה לה קרוס. AP
האורוגוואי הבא בברצלונה? דה לה קרוס/AP

מלבד הביטחון מהניצחון, הקטלאנים יגיעו למשחק בכושר טוב, כאשר הם ניצחו את כל המשחקים בבית מאז ה-1:1 נגד ריאל מדריד בתחילת דצמבר. המומנטום נמשך עם 0:3 על בילבאו במחזר הליגה האחרון, כשמי שקיבל מנוחה באותו משחק הוא לואיס סוארס. האורוגוואי כן צפוי לפתוח ב-11 מחר, בעוד ניימאר המושעה לא יהיה בסגל, ראפיניה הפצוע גם צפוי להיות בחוץ בעוד בוסקטס, פיקה ואינייסטה צפויים להיות כשירים. ליאו מסי יצטרך להזהר מאוד מלספוג כרטיס צהוב, כאשר אם זה אכן יקרה הוא יחמיץ את משחק הגמר, אם ברצלונה תהיה שם.

בינתיים, התקשורת האורוגוואית דיווחה היום כי ברצלונה עוקבת מקרוב ושוקלת להחתים את קשר הנבחרת המקומית עד גיל 20, ניקולאס דה לה קרוס. על פי הדיווח, מי שהמליץ לאלופת ספרד על הקשר הצעיר (19) הוא לא אחר מאשר לואיס סוארס, שהתלהב מיכולתו במדי ליברפול (האורוגוואית). ברצלונה מעוניינת להתחזק בעמדת הקישור ההתקפי, ודה לה קרוס עשוי להיות חלק מהפיתרון כבר בקיץ הקרוב.

מנגד, הקולצ'ונרוס ינסו להפתיע ולכבוש שני שערי חוץ לפחות, אך יש לציין שבחמשת המשחקים האחרונים שחקניו של דייגו סימאונה ניצחו פעם אחת בלבד, את לגאנס במחזור הליגה האחרון. פרננדו טורס שכבש צמד באותו משחק, אמר לקראת ההתמודדות מול האלופה: "אנחנו יודעים שהמשחק יהיה קשה במיוחד, אך בדיוק במשחקים האלה הגאווה שלנו יוצאת החוצה. אנחנו מקווים מאוד לחוות עוד ערב קסום כזה מחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
צריך להזהר. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully