וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות של פיב"א: ראשון לציון מארחת את לודוויגסבורג

7.2.2017 / 14:30

אלופת ישראל תפתח את שלב הפלייאוף במפעל האירופי שייערך בשיטת בית וחוץ, כשתארח את הקבוצה מאמצע טבלת הבונדסליגה (21:00, ספורט 5+). שון דאוסון ומאליק ווינס יעמדו לרשותו של אריק שיבק

מאליק וויינס שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
הופעת בכורה באירופה. ווינס/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון תארח מחר (רביעי) את לודוויגסבורג הגרמנית, במסגרת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א (21:00, שידור ישיר בספורט 5+). שלב הפלייאוף, כמו גם שלבי שמינית ורבע הגמר של המפעל, נערכים בשיטת בית וחוץ, כשבעוד שבועיים ייצאו הכתומים לגרמניה כדי לנסות ולהשלים את המשימה ולעלות לשמינית הגמר, שם מחכה נפטונאס קלייפדה הליטאית.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 77:92 את מכבי ראשון לציון
רביעי ביורפקאפ: עירוני נהריה מארחת את גזיינטפ
מכבי תל אביב: דריל מונרו סגר את תנאיו ויחתום עד לסוף העונה

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
רוטציה רחבה. שיבק/לירון מולדובן

האלופה הישראלית מגיעה למשחק אחרי ההפסד להפועל חולון ביום שבת האחרון, בו הציגו השחקנים של אריק שיבק יכולת חלשה מאוד במחצית הראשונה וירדו להפסקה בפיגור 18 נקודות. בחצי השני נראו השחקנים מעט טוב יותר אך לא הצליחו לבצע קאמבק. במועדון יודעים שלמרות התקופה הלא מרשימה בליגה, עליהם לנסות ולהתמקד כעת באירופה ולנסות לרשום הישג במפעל הבכיר של פיב"א. מה שגורם לאופטימיות בסביבת ראשון לציון היא העובדה כי שון דאוסון, שלא שיחק בשלבים ארוכים של שלב הבתים של המפעל בשל פציעה, וגם מאליק ווינס שלא היה רשאי להשתתף בשלב הבתים, יעמדו לרשותו של אריק שיבק, וכך יוכל המאמן להשתמש ברוטציה רחבה יותר ממה שהיה רגיל עד כה במפעל.

לודוויגסבורג דורגה במקום הרביעי בבית ה' עם מאזן 6:8, בדיוק כמו פרטיזן בלגרד, והיא הייתה המדורגת האחרונה בין הקבוצות המדורגות. בליגה הגרמנית היא מדורגת במקום התשיעי במאזן של שמונה ניצחונות מול תשעה הפסדים. את הקבוצה מדריך ג'ון פטריק האמריקאי והכוכב הגדול שלה הוא הסנטר ג'ק קולי ששיחק בעונה שעברה במדי מלאגה. קולי רשם בליגת האלופות עד כה העונה 13.6 נקודות ו-6.7 ריבאונדים.

שם מוכר מאוד בכדורסל הישראלי שמשחק בקבוצה הוא דרו קרופורד, ששיחק אשתקד בבני הרצליה, ורושם בליגה הגרמנית 9.1 נקודות ו3.7 ריבאונדים למשחק. שחקנים מובילים נוספים בקבוצה הם הפורוורד טקלה קוטון עם 11.3 נקודות, הגארד פורוורד קלווין מרטין עם 11 נקודות והרכז קליף האמונס עם 9.1 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק. לודוויגסבורג מציגה אולם ביתי מצוין עם 2:5 בשלב הבתים של ליגת האלופות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully