וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: עירוני נהריה מארחת את גזיינטפ

7.2.2017 / 12:20

הסגולים יארחו את הטורקים במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר היורופקאפ (19:00, ספורט 5+), כשהמטרה היא ליצור יתרון משמעותי לקראת הגומלין בעוד שבועיים. גילברט בראון הפצוע גמר את העונה

one

עירוני נהריה תארח מחר (רביעי) את רויאל האלי גזיינטפ הטורקית במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר היורופקאפ (19:00, שידור ישיר בספורט 5+). שמינית ורבע הגמר של המפעל נערכים בשיטת בית וחוץ, ונהריה תצא לגזיינטפ בעוד שבועיים בתקווה לנצח את המפגש הכפול ולעלות. הסגולים הגיעו למפעל אחרי שסיימו במקום השישי בשלב הבתים של ליגת האלופות, ואילו הטורקים צלחו שני סיבובי בתים ביורופקאפ.

עוד בנושא:

הפועל חולון: טרל "טו" הולוואי סיכם וצפוי להצטרף
ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את הפועל תל אביב 81:86

סטו דגלאס שחקן עירוני נהריה. לירון מולדובן
צריך להתעלות. סטו דאגלס/לירון מולדובן

נהריה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדי ליגה למכבי ראשון לציון והפועל אילת, שהורידו את הקבוצה עד המקום התשיעי המאכזב, ארבעה מחזורים לפני סיום הסיבוב השני. אם רצף ההפסדים הנוכחי לא הספיק, הגיעה הפציעה של גילברט בראון שנפצע בברכו, ולא ישחק נגד הטורקים. בנהריה התאכזבו מאוד לשמוע שבראון סובל מקרע במיניסקוס וברצועה הצולבת וגמר את העונה. במועדון מקווים שגם ללא בראון ידעו לעבור את המשוכה הגבוהה, כשמי שייכנסו לנעליו הם ניק פאוסט שנמצא בתקופה טובה מבחינה אישית, ערן אסנטי וסטו דגלאס, שמעמדו בקבוצה ירד בתקופה האחרונה.

את גזיינטפ, המדורגת עשירית בליגה המקומית, מאמן דאדאס סטפנוס היווני מזה מספר שנים והיא השתתפה גם בעונה שעברה ביורופקאפ, כשנעצרה בשמינית הגמר על ידי וארזה האיטלקית. השם המוכר ביותר של הקבוצה הטורקית הוא דבון ג'פרסון, אקס מכבי חיפה, שרשם עד כה בליגה המקומית 16.6 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

חוץ ממנו מובילים את הקבוצה עוד שלושה אמריקאים - הרכז וויל צ'רי, ששיחק אשתקד באלבה ברלין, הגארד מרכוס דנמון והגארד האמריקאי-קנדי, אנדרו ראוטינס. שחקן מוכר נוסף הוא הפורוורד הסלובני הוותיק, יורה באלאזיץ'. גזיינטפ נחשבת לקבוצה ביתית טובה מאוד, כשבאירופה היא מחזיקה במאזן 1:5 בביתה, ובליגה המקומית הצליחה לכפות משחקים צמודים אצלה בבית נגד פנרבחצ'ה/אולקר ודרושפאקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully