וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טרל "טו" הולוואי חתם עד סוף העונה

7.2.2017 / 18:25

הגארד האמריקאי (27, 1.83), ששוחרר מקרמונה האיטלקית, יהיה מחליפו של קאליף וואייט שגמר את העונה בשל פציעה בברך. "שחקן מהרמות הגבוהות ביותר", אמר עליו יושב ראש חולון

one

הפועל חולון הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של הגארד טו הולוואי (27, 1.83 מטר) על חוזה עד תום העונה. הולוואי שוחרר בשבוע שעבר מנועלת הטבלה האיטלקית קרמונה, לאחר שלא הסתדר עם מאמן הקבוצה, ובחולון לא רצו להמתין יותר מדי והחליטו לצרף אותו. הגארד יגיע במקומו של קאליף וואייט, שקרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה.

עוד בנושא:

הניתוח של דגן יבזורי עבר בהצלחה, ייעדר כארבעה שבועות בלבד
ליגת העל: הפועל חולון הביסה 77:92 את מכבי ראשון לציון

טרל "טו" הולוואי שחקן הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
חיזוק לסגל. הולוואי/אתר רשמי, הפועל חולון

יו"ר חולון איתן לנציאנו אמר: "אחרי הכאב הגדול שעברנו עם פציעתו של קאליף, אדם גדול ושחקן גדול, היה חשוב לנו למצוא שחקן שייכנס לנעליים הגדולות שלו. פעלנו באופן מהיר והחתמנו את טו, שחקן מהרמות הגבוהות ביותר ואנחנו מאחלים לו ולנו בהצלחה. כמו כן, אנו מאחלים לקאליף החלמה מהירה ושיקום מוצלח ונשמח לראות אותו איתנו בעונה הבאה, אנחנו נעמוד לצידו לאורך כל תהליך השיקום".

טרל "טו" הולוואי (27, 1.83) הוא בוגר אוניברסיטת קסביאר משנת 2012, ונחשב באותה תקופה לאחד הגארדים הטובים במכללות. את הקריירה המקצוענית שלו פתח באליאגה הטורקית, המשיך ללובן הבלגית ולאחר מכן שיחק מספר שנים בדרום אמריקה. בעונת 2015/16 שיחק בליגת הפיתוח ואף נבחר למשחק האולסטאר. את העונה הנוכחית פתח בקרמונה, שנתיים אחרי הביקור האחרון שלו באירופה, ומבחינה סטטיסטית הרשים מאוד עם ממוצעים של 15.5 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים למשחק, אך כן צריך לציין כי הקבוצה ממוקמת אחרונה בליגה האיטלקית הראשונה.

למרות ההצטרפות הצפויה של הולוואי, שצפוי להיות בסגל לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים ביום שני הקרוב בחצי גמר גביע המדינה, הסגל של דן שמיר רחוק מלהיות בריא. דגן יבזורי עבר ניתוח ארתוסקופיה במיניסקוס וייעדר בחודש הקרוב, וגם שלומי הרוש סובל מרגישות בשריר התאומים. בקבוצה יקבלו החלטה יחד איתו האם יתלבש במשחקי הגביע, או שיקבל מנוחה כדי להחלים.

יש לציין כי להולוואי יש היסטוריה עם אחד משחקני ליגת העל, לאחר שהיה מעורב בתגרה עם סנטר עירוני נהריה, יינסי גייטס. בדצמבר 2011 נפגשו בליגת ה-NCAA מכללת סינסינטי, בה שיחק גייטס, ומכללת קסביאר, בה שיחק הולוואי, ובין הקבוצות התפתחה תגרה המונית.

עדכון ראשון:09:01

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully