וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת דריל מונרו נפלה? פיצוץ במגעים בין מכבי תל אביב לאנקרה

7.2.2017 / 18:45

הצהובים כבר סגרו את כל הפרטים עם סנטר ראשון לציון לשעבר, אבל לא הצליחו להשיג את השחרור מקבוצתו הנוכחית. הניסיון להחתים שחקן פנים זר יימשך, במטרה לעבות את הסגל עוד לפני חצי גמר הגביע ביום שני

one

כמעט, אבל לא. דריל מונרו סגר היום (שלישי) את תנאיו במכבי תל אביב, אבל אם לא תחול התפתחות קיצונית נוספת - הוא לא ישוב העונה לישראל. המגעים בין הצהובים לבין קבוצתו הנוכחית של השחקן, טורק טלקום אנקרה, עלו על שרטון והופסקו בשל מחלוקת על גובה הפיצוי שישולם תמורת שחרורו.

מכבי מנהלת בימים האחרונים מירוץ נגד הזמן, בניסיון לעבות את הסגל בסנטר זר לקראת משחקי ההכרעה בגביע המדינה, שייערכו ביום שני וביום חמישי בשבוע הבא בארנה. לאחר שחרורם של מאיק צירבס וסוני ווימס, ולאור הפציעה שממנה קווינסי מילר מתקשה להתאושש, הבינו במועדון שלא יוכלו להגיע למשחקים על התואר בסגל כל כך קצר ודל.

הכל נראה מוכן לקראת הבאתו המפתיעה של מונרו, ה-MVP של העונה שעברה בליגת העל, שזכה באליפות עם מכבי ראשון לציון. המשא ומתן עמו היה קצר ותכליתי, אלא שהקשיים התעוררו בחלק האחרון שחסר להשלמת העסקה: ההסדר לשחרורו מאנקרה, שמשחקת בליגה השנייה בטורקיה.

דריל מונרו שחקן אושאק ספורטיף. ליגת האלופות, אתר רשמי
יחזור לישראל? לא כל כך מהר. מונרו במדי אושאק ספורטיף/אתר רשמי, ליגת האלופות

עונה לא קלה עוברת על הסנטר האמריקאי: לאחר שעזב את ישראל, הוא חתם באושאק ספורטיף, העולה החדשה לליגה הראשונה בטורקיה, ואף ניצח יחד עם מארק ליונס את האלופה פנרבחצ'ה במחזור הפתיחה, אבל השניים עזבו עד מהרה לאחר שלטענתם לא שולמו להם משכורות. בחודש שעבר חתם באנקרה, ובחמש הופעות העמיד ממוצעים של 15 נקודות ו-11 ריבאונדים.

נכון לעכשיו, רק ארבעה זרים רשומים בסגל של הצהובים לזירה המקומית: אנדרו גאודלוק, די.ג'יי סילי, ויקטור ראד וקולטון אייברסון. אף שבסגל ישנם שני זרים נוספים שרשומים רק ליורוליג, מילר ודווין סמית', במועדון חוששים למהר ולצרף אותם גם לליגה מסיבה פשוטה: ברגע שיעשו זאת, הם לא יוכלו להחתים זר נוסף להמשך המאבקים על האליפות.

בימים הקרובים, אם לא יצליחו להחתים בזמן סנטר לקראת הגביע, ישקלו הצהובים מחדש אם להקדים את רישומו של סמית' באיגוד הכדורסל. במועדון כבר התקבלה החלטה עקרונית לצרף את הפורוורד הוותיק במטרה שיוכל לסייע בחצי גמר גביע המדינה, אבל המגעים המתקדמים עם מונרו שינו את התמונה. כעת חוזרת מכבי למקום שבו הייתה לפני שבוע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully