וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: גילברט בראון נפצע בברכו וגמר את העונה

7.2.2017 / 17:50

עוד פציעה כואבת בליגת העל: הפורוורד האמריקאי (29, 1.98) קרע את הצולבת ואת המיניסקוס בהפסד להפועל אילת ביום ראשון, ולא ישוב לשחק העונה. במועדון יעשו מאמצים למצוא מחליף במהירות

גילברט בראון שחקן עירוני נהריה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
עונה שנייה בנהריה. בראון/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

מכת הפציעות שפוקדת את שחקני ליגת העל הגיעה גם לעין שרה. פורוורד עירוני נהריה, גילברט בראון, קרע את הרצועה הצולבת ואת רצועת המיניסקוס בברכו במהלך המשחק נגד הפועל אילת שלשום (ראשון) ולא ישוב לשחק העונה. בראון נפצע במהלך הרבע השלישי של המשחק, ואתמול עבר בדיקת MRI כשבקבוצה לקחו את תוצאותיה לשני מומחים שונים על מנת לקבל תוצאות חד משמעיות. לפי האבחנות, בראון לא ישוב לשחק בעונת 2016/17.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 79:86 את עירוני נהריה
הפועל חולון: טרל "טו" הולוואי סיכם וצפוי להצטרף
מכבי תל אביב: דריל מונרו סגר את תנאיו ויחתום עד לסוף העונה

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
צריך למצוא פתרונות. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

בראון (29, 1.98) בוגר אוניברסיטת פיטסבורג שרשם קריירה יפה באירופה לפני שנחת בקיץ שעבר במדי נהריה, היה לאחד השחקנים המעניינים בליגה עם 12.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. הקיץ הצליחו בנהריה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, ובראון פתח בסערה עם 38 נקודות נגד מכבי תל אביב במחזור הפתיחה. ב-18 משחקי ליגה הוא רשם 14.3 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק. בליגת האלופות של פיב"א רשם 10.7 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בממוצע.

הפציעה של בראון משאירה את נהריה עם ארבעה זרים, רגע לפני משחק הבית בשמינית גמר היורופקאפ נגד גזיינטפ הטורקית. הסגולים היו מאוכזבים מאוד מההפסד להפועל אילת בבית ביום ראשון האחרון, ויעשו מאמצים להביא שחקן מחליף ראוי לבראון, שהיה אחד הברגים החשובים במכונה שבנה אריק אלפסי בפתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully