וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "זה לא המשחק הכי טוב שלי, לקח לנו זמן להשיג את הכימיה"

6.2.2017 / 8:49

כוכב הפועל ירושלים חגג את הניצחון מול מכבי תל אביב: "ברוב הזמן אני נותן לחברים שלי להנהיג", אליהו: "הרבה יותר ממשחק ליגה". אלון: "נתראה בשבוע הבא במטרה לזכות בתואר השני העונה"

one

בהפועל ירושלים חגגו אמש (ראשון) את ה-63:74 מול מכבי תל אביב. לקבוצה מהבירה היה חשוב להפגין עוצמה מול היריבה העיקרית על התואר, בעיקר בזכות תצוגה של אמארה סטודמאייר (24 נקודות, 20 מתוכן במחצית השנייה), אך בסיום דאגו להדגיש: "סטודמאייר היה מצוין, אבל יש לנו עוד מאבקים בגביע המדינה, ביורוקאפ וחשוב להתרכז במטרות האלו. זה מה שהובהר גם לשחקנים בחדר ההלבשה, יש לנו משחק חשוב מול ניז'ני נובגורוד".

בעלי הקבוצה, אורי אלון, פרסום בחשבון הפייסבוק בסיום: "היום כולם מתחילים להבין שיש לנו את אחד הקהלים הטובים באירופה. נתראה בשבוע הבא במטרה לזכות בתואר שני העונה".

עוד בנושא:

הנהלת מכבי תל אביב תאפשר לניקולה וויצ'יץ' לבנות את הסגל לעונה הבאה
פיאניג'אני: "אמארה היה נהדר". בגאצקיס: "הפסדנו בקרב, לא במלחמה"
ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 63:74 את מכבי תל אביב, ערב שיא לסטודמאייר

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הכימיה הגיעה. אמארה/ברני ארדוב

המאמן, סימונה פיאנג'יאני, נשמע מרוצה: "זה היה מאמץ של כל הקבוצה. טרוויס פיטרסון היה חולה, אבל הוא נלחם. אין לנו סגל עמוק כמו של קבוצת יורוליג, אבל השחקנים נותנים את הכל. הגענו מוכנים מנטלית. השארתי את אמארה על הפרקט ברבע האחרון וזה היה סוג של סיכון, אבל הוא הראה כמה הוא חשוב עבורנו. חשוב שהוא ישמור על הגוף שלו, מבחינתי סטודמאייר הוא דוגמה לכולם, לא רק בנקודות שהוא קולע אלא בעזרה שלו לכל אחד".

כוכב הערב הוסיף: "אני לא חושב שזה המשחק הטוב ביותר שלי, היו לי עוד הרבה משחקים בהם שיחקתי טוב. הדבר החשוב ביותר בשבילי הוא להשאיר את הגוף שלי במצב טוב, באתי לעשות את התפקיד שלי. שיחקנו טוב, כקבוצה, גם בהגנה וגם בהתקפה. לקח לנו זמן להשיג את הכימיה הקבוצתית, אבל זה קרה ואני שמח. ברוב הזמן אני נותן לחברים שלי להנהיג".

ליאור אליהו אמר בסיום: "על פניו מדובר בעוד משחק ליגה, אבל זה הרבה יותר מזה. אני שמח שניצחנו. אני מנסה לשים בצד את ההפסד להפועל חולון, אנחנו נמצאים במומנטום חיובי. ההעפלה לשלב הבא באירופה הייתה חשובה, יש לנו משחק חשוב מול ניז'ני".

קרטיס ג'רלס, שבלט עם 20 נקודות והמון איכות ברגעי האמת, הוסיף: "אחרי ההפסד לחולון מדובר בניצחון חשוב. מכבי תל אביב היא היריבה הבכירה שלנו בליגה, ידענו כמה האוהדים רצו שננצח". הקבוצה תמריא היום לרוסיה לקראת המפגש ביום רביעי מול ניז'יני.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מחכה כבר לניז'ני. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully