וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 63:74 את מכבי תל אביב, ערב שיא לסטודמאייר

הצהובים עוד הובילו במחצית, אבל הסנטר התפוצץ עם 20 מתוך 24 הנקודות שלו במחצית השנייה והוביל את האדומים לניצחון שישי בשבעה מפגשים מול הצהובים. 20 נקודות ו-8 ריבאונדים לג'רלס

one

כשאמארה סטודמאייר הגיע להפועל ירושלים, האוהדים האדומים חיכו לתצוגות כמו שנתן הסנטר הערב והוליך את האדומים ל-63:74 ביתי על מכבי תל אביב האומללה. הצהובים עוד הובילו בסיום המחצית הראשונה, אבל האיש הגדול ניצל צבע דליל של הצהובים וקלע 20 נקודות מתוך ה-24 שלו במשחק בדרך למהפך וניצחון שישי של האדומים בשבעת המפגשים האחרונים מול מכבי תל אביב. קרטיס ג'רלס היה הצלע השנייה בירושלים ונתן משחק מצוין עם 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

מנגד, גיא פניני עוד הצליח לשמור את מכבי במשחק, אבל אייברסון הסתבך בבעיית עבירות וסילבן לנדסברג לא היה קיים ולא קלע ב-23 דקות שקיבל מבגאצקיס. אחרי התבוסה ביורוליג מול באמברג, מכבי ממשיכה את ההתרסקות שלה בעונה שהחלה עם ציפיות רבות, אבל הפכה לסיוט של ממש. ירושלים יכולה לחייך, אך כדי להגיע לפלייאוף מהמקום הראשון היא צריכה להתחיל לנצח גם במשחק החוץ.

מישהו הספיד אותו? סטודמאייר חוגג/ברני ארדוב

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מפוזרת. ירושלים הלכה פנימה לאמארה שקלע סל וירטואוזי וגם סחט מאייברסון עבירה שנייה וקבע 4:6 לאדומים, חמש דקות בתוך הרבע. בגאצקיס הזעיק את איתי שגב שלא שיחק תקופה ארוכה. מכבי הלכה לגיא פניני שקלע שלשה קשה על השמירה והחזיר את היתרון לצהובים. ירושלים המשיכה בעיקר להחטיא ודי ג'יי סילי קבע יתרון שיא לאורחים עם עוד שלשה, 3:18 דק' לסיום הרבע. שתי נקודות עונשין נוספות של פניני השלימו ריצת 0:8 צהובה. דייסון קלע בצד השני, אבל ויקטור ראד צלף שלשה שלישית של הצהובים שקבעה 8:15 למכבי תל אביב, 1:30 דקות לסיום הרבע. אקורד הסיום היה שייך לגל מקל שליי אפ שלו קבע 10:17 למכבי תל אביב בסוף הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאבק בארנה/ברני ארדוב

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לאנדרו גאודלוק שהיה שקט ברבע הראשון, אך פתח את השני עם שתי צליפות מחוץ לקשת שהעלו את הצהובים ליתרון דו ספרתי, 12:23. הפועל ירושלים התעוררה עם הגנה חזקה יותר וסלים של רוזפלד ודייסון שצימקו ל-25:20. אבל ירושלים המשיכה להחטיא מחוץ לקשת ומכבי הענישה עם שלשה נוספת של פניני שקבע 22:30 לצהובים. איתי שגב קלע סל ראשון עם דאנק מקרוב, אבל סיום הרבע היה שייך לקרטיס ג'רלס שצלף שלשה ראשונה לירושלים ועם עוד שתי נקודות עונשין קבע: 29:32 למכבי תל אביב בהפסקה.

בר טימור שחקן הפועל ירושלים מול גיא פניני שחקן מכבי תל אביב, אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
נקלע לבעיית עבירות. סטודמאייר נאבק בפניני/ברני ארדוב

ירושלים חזרה למשחק ברבע הרביעי בעיקר בזכות אמארה סטודמאייר, שלמרות בעיית עבירות היה יעיל מאוד, חגג עם איתי שגב וקבע שוויון 42. אבל ברבע הזה התעורר גם אנדרו גאודלוק שקלע שלושה סלים רצופים, כולל שלשה שלישית שקבעה 42:27 לצהובים, אך קרטיס ג'רלס הגיב עם מהלך של סל ועבירה. המשחק המשיך להיות צמוד מאוד ברבע הזה. פניני עוד קבע 45:49, אבל אליהו קלע ג'אמפ וריבאונד התקפה של סטודמאייר להחטאת עונשין של טימור, החזיר את היתרון לירושלים, 49:50. אליהו וסטודמאייר הלוהט השלימו ריצת 0:9 ובסיום הרבע: 49:54 להפועל ירושלים.

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוגג על הצבע הדליל של מכבי. סטודמאייר/ברני ארדוב

הבצורת הצהובה נמשכה גם בפתיחת הרבע הרביעי. מכבי פשוט לא הצליחה לקלוע סל ואם לא די בכך אז אייברסון צבר עבירה רביעית. למזלם של הצהובים גם ירושלים לא קלעה. אליהו החטיא פעמיים מהקו וגל מקל שבר בצורת של שבע דקות עם ג'אמפ מחצי מרחק. אבל סטודמאייר הוציא עבירה חמישית מאייברסון ובר טימור קבע 51:59 לירושלים, ששברה את הצהובים המתוסכלים. אם לא די בכך אז ספי שמש שרק עבירה בלתי ספורטיבית לגיא פניני וסטודמאייר השלים ריצת 2:18! לאדומים ששייטו לניצחון. סטודאמייר נתק דאנק למזכרת על שגב וג'רלס הוסיף שלשה שקבעה 55:70 לירושלים.

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 24 נקודות (10 מ-13 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, קרטיס ג'רלס 20, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חטיפות, בר טימור 11, ג'רום דייסון 7 ו-5 אסיסטים, ליאור אליהו 6, אייזיק רוזפלט 6 ו-5. טרנס קינזי (25:08 דקות), יותם הלפרין (16:51) וטראוויס פיטרסון (3:32) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: גיא פניני 17 נקודות (3 מ-5 לשלוש), אנדרו גאודלוק 13 (2 מ-5 לשתיים, 3 מ-6 לשלוש), די ג'יי סילי 8, גל מקל 6, איתי שגב 6, יוגב אוחיון 6, קולטון אייברסון 4 ו-6 ריבאונדים, ויקטור ראד 3. סילבן לנדסברג (23:02 דקות ו-0 מ-6 מהשדה) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully