וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי תל אביב תאפשר לניקולה וויצ'יץ' לבנות את הסגל לעונה הבאה

6.2.2017 / 8:25

לוואלה! ספורט נודע שהצהובים מתכוונים להעניק סמכויות נרחבות למנהל המקצועי המושמץ. גאודלוק אחרי ההפסד בירושלים: "זה אותו סיפור בכל משחק, היריבה עושה התאמות ואנחנו לא מגיבים כמו שצריך". מזרחי עודד את השחקנים: "בשלב הזה אין טעם לצעוק ולאיים"

one

בווידאו: צפו בתקציר המשחק

1. מכבי תל אביב חוותה אמש (ראשון) עוד נקודת שפל בעונה האיומה שלה, כשהפסידה 74:63 להפועל ירושלים בארנה. "אין עוד מה לעשות העונה, רק להמשיך להילחם ולחכות שהיא תסתיים", אמר בקבוצה בייאוש בסיום. השחקנים, שספגו קללות ממספר אוהדי ירושלים במנהרה בירידה מהמגרש, הסתגרו כשעה בחדר ההלבשה, אליו נכנס גם שמעון מזרחי יחד עם חברי ההנהלה, ואמר להם: "צריך להרים את הראש. מחכים לנו עוד משחקים חשובים". במועדון הסבירו: "השחקנים נראים מיואשים, אבל לא היו צעקות, אין טעם בשלב הזה של העונה לצעוק או לאיים. צריך להתאושש ולהילחם על המטרה הבאה שלנו, שהיא הגביע".

עוד בנושא

צפו בתקציר: הפועל ירושלים גברה 63:74 על מכבי תל אביב בארנה
פניני: "מול סטודמאייר צריך סייז, אבל לא אני האיש לקבל את ההחלטות האלה"
שי האוזמן על אמארה סטודמאייר - השחקן הכי משמעותי בליגה

שחקני מכבי תל אביב יורדים אל חדר ההלבשה אחרי ההפסד להפועל ירושלים. ברני ארדוב
הייאוש גבר על הכעס. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

2. אנדרו גאודלוק לא חסך ביקורת גם ממאמנו איינראס בגאצקיס, ואמר: "שיחקנו חזק ונלחמנו , אבל לפעמים זה לא זה, לעמים צריך לעשות התאמות. היתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל הם ערכו התאמות במחצית השנייה, ומשום מה לא הצלחנו לקלוע ברבע האחרון. זה אותו סיפור בכל משחק שבו אנחנו מפסידים, אני חושב שקבוצה היריבה מולנו עושה התאמות במחצית ואנחנו לא תמיד מגיבים לכך כמו שצריך".

קולטון אייברסון הוסיף: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל לא מספיק בשנייה כדי לנצח. אני לא חושב שהפועל ירושלים טובהמאיתנו, הם ניצחו אותנו היום אבל בטח נפגוש אותם שוב בשבוע הבא". על ההצגה של אמארה סטודמאייר מתחת לסלים אמר אייברסון: "סטודמאייר שחקן טוב, אבל אפשר לעצור אותו כקבוצה. במשחק הזה הוא הצליח, אבל אני מקווה שנעצור אותו בשבוע הבא. יש לנו ביטחון כקבוצה לקראת הגביע. אין לנו מה להפסיד, ונהיה מוכנים". כשנשאל האם לדעתו מכבי תל אביב צריכה להתחזק בגבוה נוסף השיב אייברסון: איתי שגב חזר לקבוצה והוא יעזור לנו".

קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"אין לנו מה להפסיד". קולטון אייברסון אתמול/ברני ארדוב

3. לאורך העונה נשמעו הערכות רבות על כך שניקולה וויצ'יץ' לא ימשיך במכבי תל אביב, אולם לוואלה! ספורט נודע שהקרואטי ימשיך בעונה הבאה כמנהל המקצועי, ויתרה מכך: הפעם הוחלט בהנהלה לתת לו הזדמנות לבנות את סגל הקבוצה בעצמו, ללא התערבות של אנשי ההנהלה. "עד עכשיו לא היתה לניקולה יד חופשית להביא את חזונו למכבי", אמר גורם במועדון. "ולכן כל העליהום עליו לא היה הוגן".

בתום העונה צפוי להתבצע חריש עמוק בסגל, כשרוב הזרים יעזבו. גם סילבן לנדסברג, שמאוכזב ממעמדו העונה, אמר לגורמים בסביבתו שהוא שוקל לעזוב בתום העונה למרות שהוא מחזיק בחוזה מובטח לעונה נוספת. כזכור, הפועל ירושלים מתעניינת בו ועוקבת אחרי המצב.

מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות. ניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully