וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "אמארה היה נהדר". בגאצקיס: "הפסדנו בקרב, לא במלחמה"

5.2.2017 / 23:05

מאמן ירושלים פרגן לסנטר שנתן הצגה, אבל הזהיר: "זה רק משחק ליגה". מאמן הצהובים ניסה בעיקר לתרץ: "אי אפשר לשחק בלי גבוהים". סטודמאייר: "יצאתי לפרקט ונתתי את כל מה שיש לי"

one

הפועל ירושלים סיפקה הערב (ראשון) הוכחה נוספת למי שהיה צריך שלפחות במאבק בין שתי הגדולות של הכדורסל הישראלי היא הקבוצה הבכירה. פיאניג'אני ושחקניו גברו 63:74 על מכבי תל אביב והנחילו לצהובים האומללים עוד מפלה בעונת הבלהות שלהם. אמארה סטודמאייר, שהגיע ברעש גדול לקבוצה מהבירה, נצץ מול הצבע הצהוב הדליל עם 24 נקודות, 20 מתוכם במחצית השנייה שבה ירושלים ביצעה את הקאמבק שלה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שויירמן.

מישהו הספיד אותו? סטודמאייר חוגג/ברני ארדוב

סימונה פיאניג'אני אמר בסיום: "אני חושב שהמפתח שלנו היה במחצית הראשונה, כי הצלחנו לשמור על אמארה אחרי שהוא הסתבך בבעיית עבירות. היו לנו מעט בעיות, ידענו להתמודד איתן ולהיות טובים בהרכבים אחרים. הצלחנו להיות טובים יותר במחצית השנייה, עם אמארה. אני חושב שהוא היה נהדר בהגנה והוסיף לנו הרבה אנרגיות בהתקפה".

"זה משחק ליגה, אני מאושר עבור הקהל אבל זה רק משחק ליגה. נתאמן בצורה טובה, יש לנו משחק חשוב ברוסיה. אהבתי את העובדה שהשחקנים שלי שיחקו חרף הבעיות והצליחו לנצח. אחרי המשחק ברוסיה נחשוב על חצי הגמר והמטרות שלנו בישראל".

אמארה סטודמאייר כוכב המשחק: "זה היה משחק נהדר, מול הקהל הביתי שלנו ואני מאושר. הייתי מוכן למחצית השנייה, ורציתי לצאת לפרקט עם כל מה שיש לי למען הקבוצה. אני תמיד בשליטה מחוץ לפרקט, אבל עליו אני משתולל. אני שמח עבור קרטיס ג'רלס, זו מתנת יום הולדת מושלמת בשבילו. נבוא עם אותה הגישה והריכוז לקראת חצי גמר הגביע. היינו מרוכזים יותר מהם, רציתי לתקן את בעיית העבירות שלי במחצית השנייה"

בגאצקיס ניסה להסביר: "הם הביסו אותנו בהגנה שלהם. לא יודע להגיד מדוע, אבל הפסקנו לשחק ברבע השלישי. ההתקפה שלנו לא עבדה. אין סיבה אחת לעובדה שאנחנו לא משחקים טוב. אי אפשר לשחק בלי גבוהים. אם לא נשחק כדורסל אגרסיבי לא נביא תוצאות. אסור לנו להוריד את הראש, הפסדנו בקרב אבל לא הפסדנו במלחמה".

גיא פניני: "גם הם ידעו שאנחנו באים יחסית קצרים בגזרת הגבוהים ומההתחלה ניסו ללכת על זה. נכנסו לאיזשהו חיסרון. תכנית המשחק שלנו היתה לשמור על הקצב, הצלחנו קצת אבל בסוף הם עשו את זה. צריך להגיד מילה טובה לירושלים, הם עשו את העבודה וניפגש בעתיד. לא חשבתי שזה יקרה. משהו חסר לנו ביציאה מחדר ההלבשה, אני לא יודע איך עובדים על זה, צריך להיות קצת יותר מרוכזים ולהיות מודעים לסיטואציה ולשחק יותר חכם ברבע השלישי ובמאני טיים. מול אמארה אנחנו צריכים איזשהו סייז, ראינו היום שהוא היה מאוד דומיננטי, אבל לא אני האיש לקבל את ההחלטות האלה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully