וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס היה במרחק שתי נקודות משיא מועדון, פרל מרגש את אוהדי דאלאס

הגארד של בוסטון קלע 38 נקודות מול הלייקרס וכמעט רשם שלושה משחקים רצופים עם 40 נקודות ומעלה, דבר שאף שחקן של הסלטיקס לא עשה. שחקנה של דאלאס קלע תשע שלשות בניצחון על פורטלנד

אייזאה תומאס, בוסטון סלטיקס. AP
"מחפשים אותי ברבע האחרון". תומאס/AP

תשעה משחקי NBA נערכו הלילה (בין שישי לשבת) והכוכבים של הליגה המשיכו לספק הצגות. ראסל ווסטברוק סיים עם הטריפל דאבל ה-25 שלו עונה, ג'יימס הארדן גם היה במרחק אסיסט אחד מטריפל דאבל משלו ואייזאה תומאס המשיך בעונה המדהימה שלו כשהיה קרוב מאוד להשיג שיא מועדון במדי בוסטון. אך עם כל הכבוד לשחקני האולסטאר, מי שמשך אפילו יותר תשומת לב במהלך הלילה היה יוגי פרל, רכזה של דאלאס, שקלע תשע שלשות והוביל את המאבריקס לניצחון על פורטלנד.

עוד בנושא:

סקוטי כן יודע: כוכבי וושינגטון מתחילים לממש את הפוטנציאל
אוקלהומה סיטי גברה 102:114 על ממפיס, ציון דרך היסטורי לבוסטון
גולדן סטייט חתכה את אנדרסון ורז'או, שיקגו בעקבות ג'אליל אוקפור

seperator

אייזאה תומאס המשיך הלילה בעונה המדהימה שלו ונראה שהוא ייאבק עד סוף העונה על תואר ה-MVP. הגארד של בוסטון קלע 38 נקודות בניצחונה של הסלטיקס על הלייקרס, כשהוא היה מאוד קרוב לרשום שיא מרשים באחד המועדונים במפוארים ביותר בליגה. תומאס, שקלע בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה 41 ו-44 נקודות, היה במרחק שתי נקודות בלילה האחרון מלקבוע שלושה משחקים ברצף עם 40 נקודות ומעלה - דבר שאף שחקן בהיסטוריה של בוסטון לא השיג.

אחרי המשחק הוא התלוצץ: "לא ידעתי על כך, כנראה שהייתי לוקח את הזריקה האחרונה אם הייתי יודע". תומאס נשאל אם לאחר פרישתו של קובי בראיינט, הוא השחקן שיכול למלא את החלל בתור הכוכב ביריבות בין הקבוצות: "אתם יכולים לשים את השם שלי ליד זה של קובי .. אולי בעוד 15 שנה. כרגע אני לא קרוב אליו". לגבי היכולת המדהימה ברבע האחרון הוסיף: "חבריי לקבוצה מחפשים אותי בזמן הזה. העבודה שלי היא לעשות מהלכים טובים, במיוחד ברבע האחרון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן דאלאס יוגי פארל. AP
הטירוף החדש של הליגה. פרל/AP

שחקן נוסף ופחות מוכר שנמצא בתקופה מדהימה בקריירה הוא שחקנה של דאלאס, יוגי פרל. לאחר פציעותיהם של דרון וויליאמס וג'ייג'יי בראה, המאבריקס החתימו את הרכז על חוזה לעשרה ימים ונראה שפרל לא מתכוון לוותר על ההזדמנות שקיבל. הגארד שנחתך בתחילת העונה מברוקלין, קלע 71 נקודות במהלך השבוע האחרון והוביל את דאלאס לארבעה ניצחונות רצופים.

הלילה הוא כנראה הציג את המשחק המרשים ביותר שלו, עם 32 נקודות, חמישה אסיסטים ותשע שלשות, כולל אחת קריטית 19 שניות לסיום המשחק. אוהדי הקבוצה כבר מתאהבים בשחקן החדש.

ראסל ווסטברוק אמנם לא נבחר לחמישיית המערב לאולסטאר הקרוב, אך זה לא מפריע לשחקנה של אוקלהומה סיטי להמשיך ללהוט. מלבד הטריפל דאבל שהשיג, הרכז קלע 19 נקודות מתוך ה-38 שלו ברבע האחרון, כשהוא סיפק ברגעי ההכרעה כמה מהלכים מדהימים כולל חטיפה קריטית שהובילה את קבוצתו ל-102:114 על ממפיס.

מאמנו, בילי דונובן, החמיא לשחקנו ואמר שהאנשים מסביב מתעסקים יותר מדי בסטטיסטיקה: "אני חושב שאנשים מחמיצים את הגדולה שלו. כמובן שהמספרים שהוא משיג מדהימים, אך זו המודעות העקבית שהוא תמיד מפגין במהלך המשחק. הוא מבין מה קורה סביבו ולפי זה מצליח לשנות את מה שקורה". גם חברו לקבוצה, אנתוני מורו החמיא: "הוא עושה מה שצריך כדי לנצח, בכל מקום על המגרש. החטיפה בסיום היתה מהלך קלאסי של ווסטברוק, גם באימונים הוא עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully