וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון חוזר ללוס אנג'לס לייקרס, ישמש כיועץ להנהלה

אגדת העבר, שנחשב לאחד השחקנים האהובים והגדולים בתולדות המועדון, יעבוד בצוותא עם ג'יני באס ויחזיק בסמכויות נרחבות בצד הניהולי והמקצועי. ג'ורדן פארמר מרשים במבחנים בקליבלנד

מג'יק ג'ונסון באולסטאר. רויטרס
ברוכים השבים. מג'יק/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס הודיעה הערב (חמישי) כי אחד השחקנים הטובים והאהובים בתולדותיה, מג'יק ג'ונסון, ישוב למועדון ויסייע להנהלה. "אנחנו מאושרים לצרף מישהו עם היכולות של מג'יק ואני מחכה לעבוד איתו", אמרה ג'יני באס, לה יסייע רכז העבר המופלא בצד העסקי והמקצועי. סמכויותיו של אגדת העבר יכללו ייעוץ להנהלה בנושאים כספיים ומקצועיים, שיתוף פעולה עם המאמנים, הערכת שחקנים ועוד.

"כולם יודעים כמה אני אוהב את הלייקרס", אמר מג'יק. "לאורך השנים ייעצתי לכמה הנהלהות, אבל המחויבות שלי למשחק וללייקרס היא תמיד ראשונה. אעשה כל שביכולתי כדי לעזור למועדון לחזור למקומו הראוי, כאחת הקבוצות הטובות ב-NBA".

מג'יק (57) שיחק בלייקרס בין 1979 ו-1991 (ולאחר מכן גם ב-1996), זכה בחמש אליפויות, שלושה תארי MVP של הגמר ושלושה תארי MVP של העונה הסדירה. לאחר שתלה את הנעליים היה מעורב בשלל פרויקטים פילנתרופיים ועסקים, ובין היתר היה חלק מקבוצת המשקיעים שרכשה את קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס.

ג'ורדן פארמר במדי סקרמנטו. AP
קבוצת NBA שישית? פארמר/AP

קליבלנד ממשיכה בחיפושיה אחר גארד חדש, כשעל מקום אחד מתחרים קירק היינריך, מריו צ'למרס, לאנס סטיבנסון וג'ורדן פארמר, שמשתתפים בסשן אימונים אל מול עיניהם הבוחנות של מקבלי ההחלטות. על פי דיווחים בארצות הברית, האחרון הותיר רושם טוב והוא עשוי לקבל חוזה בשורות האלופה. עדיין לא ברור האם הרושם הטוב יתורגם לכדי חוזה של ממש (זמני או עד תום העונה), אך ייתן שאקס מכבי תל אביב ימצא עצמו בקרוב בשורות הקאבס.

אם יחתום, תהיה זו קבוצת ה-NBA השישית של פארמר, שעבר גם בלוס אנג'לס לייקרס, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס קליפרס, ממפיס וסקרמנטו, בה שיחק שני משחקים העונה, לפני שסיים חוזה בן 10 ימים ושוחרר.

"יש לי עבר עם כל השחקנים הללו מלבד ג'ורדן", אמר לברון, וסיפר שיהיה שמח לשתף פעולה אפילו עם סטיבנסון, עימו היתה לו תקרית כשזה שיחק באינדיאנה. "אתמוך במה שהמועדון יבחר לעשות, המטרה שלי כרגע היא לגרום לשחקנים שלנו לשחק ברמה של אליפות".

המאמן טיירון לו אמר על המבחנים: "זה עבר היטב, צעד בכיוון אליו אנחנו רוצים ללכת. לא אדבר על יותר מזה".

עוד בנושא:

סטפן קרי ישתתף בתחרות השלשות? "כשאבא על הקווים, זה מצית אותי קצת"
צ'ארלס בארקלי: "יש אנשים ב-NBA שממש מפחדים מלברון ג'יימס. אני לא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully