וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי: "יש אנשים ב-NBA שממש מפחדים מלברון ג'יימס. אני לא"

העקיצות ההדדיות נמשכות. שחקן העבר השיב למתקפה של כוכב קליבלנד: "מעריך את זה שהוא חיפש מידע עליי בגוגל". וייד גיבה את ג'יימס: "שמח שהעמיד את בארקלי במקום". גם ג'ורדן פארמר מועמד

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מאוכזב. AP
בארקלי לא מתחרט. לברון/AP

אין רגע דל אצל לברון ג'יימס. אחרי שתקף אמש (שלישי) בחריפות את צ'ארלס בארקלי על שכינה אותו "בכיין", כוכב קליבלנד ניסה להוריד פרופיל אבל החזית בין השניים נמשכת. הלילה בארקלי, פרשת רשת TNT, הגיב לדברים של לברון, שתקף אותו אישית, כינה אותו "הילד הרע של ה-NBA", העלה מן האוב מספר דוגמאות להתנהלות קלוקלת שלו מחוץ למגרש ואף האשים אותו בהתמכרות להימורים.

"כשקראתי מה לברון אמר עלי צחקתי. ברור שהוא עשה שיעורי בית...כנראה שהוא הקיש את השם שלי בגוגל וחיפש כמה דברים עלי", אמר בארקלי. "הוא היה די צעיר כששיחקתי אז אני מעריך את זה שהוא חיפש אינפורמציה עלי. אני בהחלט לא כועס. הביקורת שלי כלפיו היתה הוגנת ואני מרגיש טוב לגביה, לא לוקח שום מילה בחזרה".

עוד בנושא:

לברון במתקפה על בארקלי: "הוא הילד הרע של ה-NBA, לא אני"
קליבלנד תבחן את קירק היינריך, מריו צ'אלמרס ולאנס סטיבנסון
הלילה: ניצחון בית 15 ברציפות לוושינגטון, סן אנטוניו ויוסטון שייטו

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול דוויין וייד שיקגו בולס. AP
"שמח שהוא לא שתק". וייד עם לברון/AP

בארקלי הוסיף ש"חלק מהדברים שלברון אמר עלי נכונים, אבל זה לא הופך את מה שאני אמרתי עליו ללא נכון. כנראה שיש אנשים שמפוחדים מלברון, אבל אני לא מאויים בכלל ממנו", ואמר שהוא לא לוקח אישית את הדברים שלברון אמר עליו. "מה לעשות, הוא באמת היה בכיין בשבוע שעבר. אני כן וישיר, ובניגוד ללברון, לעולם לא אתקוף אישית אף שחקן NBA".

בהמשך השיב בארקלי לכל אחת מהטענות של לברון. "הייתי בחובות, אבל הם כבר שולמו, אז הוא טועה. חוץ מזה, מעולם לא איחרתי לאולסטאר. הוא אמר הרבה דברים לא נכונים, אבל אני ארד לרמה הזאת ולא אגיד עליו שום דבר אישי. בכל פעם שמבקרים את החבר'ה הצעירים האלה, הם אוטומטית אומרים שאתה שונא אותם. הם אף פעם לא שואלים את עצמם אם הביקורת עניינית או לא. כבר אמרתי יותר מפעם אחת שהוא בין עשרת השחקנים הגדולים בתולדות ה-NBA. אמרתי שהוא השחקן הטוב בתבל. אמרתי שהוא בחור נפלא. אז איך זה מתיישב עם הטענה שאני שונא אותו באופן אישי?".

בינתיים לברון קיבל גיבוי מחברו הטוב דווין וייד, שאף הוא היה מושא לביקורת מצד בארקלי, שטען כי בתקופה בה הוא שיחק לא היו חברויות שכאלה בין השחקנים הטובים בליגה, וכי ככה עדיף לכולם. לברון דחה את הטענות הללו וטען שאין בחברות בינו לבין כמה מהשחקנים הטובים בליגה שום דבר פסול. כעת גם וייד הצטרף לחזית מול בארקלי. "תודה לאל שלברון סוף סוף פתח את הפה שלו", אמר. "הרבה אנשים מנסים להקניט את לברון מכל מיני סיבות, והוא תמיד סתם את הפה והתרכז במה שהוא צריך לעשות. אנשים רוכבים עליו כדי לקבל תשומת לב, בעיקר שחקני עבר, אז זה מגיע להם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ורדן פארמר שחקן סקרמנטו. GettyImages
ירשים את הקאבס? פארמר/GettyImages

וייד הוסיף ש"לפעמים, כשהחבר'ה הללו מקבלים מיקרופונים, הם פשוט מדברים ומדברים ומדברים, ושוכחים לגמרי מההיסטוריה שלהם. כולנו עושים טעויות, אבל הבחור הזה מהטלוויזיה (בארקלי) טועה הרבה מאוד. הוא מתנהג כאילו אף אחד לא יענה לו, אז אני שמח שלברון העמיד אותו במקום".

בינתיים הקאבס ממשיכים לחפש אחר חיזוק. אמש פורסם שהקאבס יערכו אימון מיוחד לשחקנים אותם סימנו, קירק היינריך, מריו צ'אלמרס ולאנס סטיבנסון. הלילה התווסף לרשימה הזו שחקן נוסף, מיודענו ג'ורדן פארמר. פארמר חתם פעמיים העונה על חוזים ל-10 ימים בסקרמנטו, ושותף בשני משחקים בהם העמיד ממוצעים של 7.7 נ4קודות, 2.9 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים.

שני מועמדים נוספים ששמם הוזכר ב-USA Today ביממה האחרונה הם רכז דאלאס דרון וויליאמס וכמו כן בארון דייויס, שחזר לאחרונה מפרישה ומשחק כעת בליגת הפיתוח. וויליאמס אמנם מרוויח שכר גבוה יחסית (9 מיליון דולר), אולם הוא נמצא בשנתו האחרונה בחוזה, מה שעשוי להגדיל את רצון המאבס להיפטר מהחוזה שלו. דייויס נחשב למקורב ללברון ג'יימס, ואף הגיע לבקר אותו לאחרונה במשחק של הקאבס מול גולדן סטייט.

דמרקוס קאזינס, סקרמנטו קינגס, מעל מייקל קיד גילכריסט, שארלוט הורנטס. AP
בדרך לאריזונה? קאזינס/AP

קאזינס וכרמלו יעברו לפני הטרייד דדליין?

* הדדליין לטריידים יגיע ב-23 בחודש, ולמרות שבינתיים לא הושלמה אף עסקה גדולה במיוחד, יכול להיות שנרקמת אחת כזאת. בכלי התקשורת בפיניקס מדווחים שהסאנס מנהלים מגעים עם סקרמנטו בנוגע לטרייד על דמרקוס קאזינס. במסגרת הטרייד הסאנס מוכנים להעביר לקינגס את טי ג'יי וורן, אלכס לן ולפחות שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפטים עתידיים. ספק אם הקינגס יענו להצעה כזאת, בייחוד שהיא לא כוללת אף אחד מכוכבי הסאנס, אריק בלדסו ודווין בוקר.

עוד לא ברור מה התוכנית של הקינגס לגבי קאזינס. מצד אחד הם מנהלים שיחות על טריידים עליו, ומצד שני הם כבר הגישו לו הצעה לחוזה חדש לחמש שנים תמורת למעלה מ-200 מיליון דולר, שגם תמע ממנו את האפשרות להפוך לשחקן חופשי מוגבל ב-2018.

* במקביל, נמשכות השמועות גם בנוגע לכרמלו אנתוני. ב'ניו יורק פוסט' מדווחים כי מלו, שיכול להטיל וטו על כל טרייד ולעבור רק לקבוצה שאליה יחפוץ, הבהיר שיסכים לעבור אך ורק לקבוצה שתהיה נוחה גם עבור משפחתו. המשמעות היא ככל הנראה שככל הנראה כרמלו לא מוכן לעבור לקבוצות מערים לא מרכזיות כמו קליבלנד, למשל. לכן הצעות מהקליפרס, למשל, הרבה יותר קורצות לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully