וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי ישתתף בתחרות השלשות? "כשאבא על הקווים, זה מצית אותי קצת"

כוכב הווריירס צלף 11 שלשות מול שארלוט, אביו שידר את המשחק עבור הקבוצה בה כיכב בעבר. לברון: "אין לי בעיה שסטיבנסון בא להתאמן עבורנו" והטרנד החדש סביב תומאס ברבע הרביעי

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
רקד על הפרקט. קרי/AP

ערב גדוש באקשן עבר הלילה (בין רביעי לחמישי) על ה-NBA, עם לא פחות מ-12 משחקים, אבל עיקר העניין הופנה למשחק האחרון של הלילה.

סגנית האלופה גולדן סטייט הביסה 111:126 את שארלוט (אחרי הנחה. הרבע הראשון נגמר עם 21:41) וסטף קרי, שהתחמם בתקופה האחרונה, הפגיז 39 נקודות ב-30 דקות, כולל 11 מ-15 לשלוש, רחוק רק שתי שלשות משיא כל הזמנים למשחק, אשר שייך לו.

עוד לפני המשחק, אבא דל, כוכב העבר של שארלוט, התיישב לצד הפרקט ואפילו קלע שלשה כמעט מהחצי מ"אסיסט" של סטף, שעומד כעת על 82 נקודות, כולל 20 שלשות, בששת הרבעים האחרונים בהם שיחק (הוא נח ברבע הרביעי של שני המשחקים האחרונים), כל זאת אחרי שחזר ממחלה: "תמיד מגניב לראות את אבא שלי לצד המגרש, משדר את המשחק עבור הקבוצה השנייה. זה מצית אותי קצת... יש לי הזדמנות מדהימה לשחק את המשחק שהוא היה חלק ממנו במשך 16 שנים ב-NBA ולשמור על השם שלנו בליגה".

גם החברים החמיאו: "הוא הפגיז מההתחלה ומשם כבר רכבנו על זה עד הסוף", אמר קווין דוראנט, בעוד קליי תומפסון הוסיף: "זה מדהים. חייבים להעריך גדולה כזו". קמבה ווקר מהצד המפסיד הודה: "אי אפשר לשמור עליו כשהוא קולע ככה". בינתיים, כריס היינס מ-ESPN כתב כי תומפסון יתייצב בתחרות השלשות באולסטאר בניסיון להגן על התואר בו זכה אשתקד, בעוד קרי שוקל את השתתפותו.

עוד בנושא:

תומאס כיכב ב-104:109 של בוסטון על טורונטו, סטף קרי הפציץ

בקליבלנד מנסים להירגע מעט אחרי חודש ינואר חלש מאוד, שהסתיים במאזן 8:7. את פברואר פתחה האלופה עם מחצית שנייה מעולה ו-97:125 ביתי על מינסוטה, זאת למרות שקווין לאב הפצוע לא פגש את האקסית: "זה רק משחק אחד, אנחנו צריכים להמשיך ככה. לא בכל משחק יהיו לנו 37 אסיסטים", הודה לברון ג'יימס אחרי שקבוצתו העמידה שיא עונתי.

קייל קורבר, שלא ממש השתלב עד כה, צלף הפעם 20 נקודות באחוזים מצוינים, כולל ארבע שלשות: "לברון מוסר מדהים ורואה את המגרש היטב. אני מרגיש כאילו עדיין החטאתי כמה זריקות נוחות", הוא אמר.

בקליבלנד ממשיכים לבדוק את נושא החיזוק והשם החדש שעלה הוא דרון וויליאמס, אותו מוכנה דאלאס להעביר תמורת אימאן שאמפרט, כך על פי העיתונאי סם אמיקו. מעבר לכך, האפשרות לטרייד בין כרמלו אנתוני לקווין לאב עדיין קיימת והניקס מנסים לדחוף בנושא. כרגע לפחות, הקאבס לא מוכנים לוותר על לאב, אבל ייתכן שיסכימו להעביר את טריסטן תומפסון.

לגבי ה"אודישנים" שקליבלנד עשתה, במסגרתם הגיעו להתאמן עם עבור הקבוצה אתמול מריו צ'אלמרס, קירק היינריך, לאנס סטיבנסון וג'ורדן פארמר, לברון נשמע מרוצה ואמר שהוא "תומך בצעד הזה, בניסיון למצוא פתרון יצירתי לסגל הקצר". לגבי סטיבנסון, עמו היו ללברון לא מעט עימותים בימיהם במיאמי ואינדיאנה לפני כמה שנים, כולל הנשיפה המפורסמת ההיא, אמר כוכב האלופה: "יש לנו היסטוריה, מן הסתם, אבל אין לי שום בעיה עם זה שהוא בא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
חודש חדש, תוצאות חדשות. לברון/AP

44 נקודות, 19 מהן ברבע הרביעי האהוב עליו. זו הייתה התפוקה של אייזאה תומאס הלילה, ב-104:109 של בוסטון על טורונטו. הסלטיקס, שפתחו את העונה בצליעה, מתייצבים לאחרונה מאחורי המנהיג קטן הקומה שלהם, שמספק עונה חלומית. אחרי הניצחון הלילה, הם כבר ביתרון משחק וחצי על הראפטורס במאבק על המקום השני במזרח ורחוקים רק 2.5 משחקים מהמוליכה קליבלנד.

תומאס, מלך הנקודות של הליגה ברבע המכריע, הוביל מהפך אחרי שבוסטון הייתה בפיגור לאורך רוב המשחק והטרנד שהחל במשחקים האחרונים ב-TD גארדן נמשך במלוא העוצמה: בכל פעם שתומאס קולע סל ברבע הרביעי, חבריו לקבוצה ורבים אחרים ביציעים מסתכלים על פרק כף היד שלהם, לכיוון השעון, כאילו מביטים בשעה כדי לסמן כי זה "זמן תומאס".

"החברים לקבוצה, האוהדים, כולם ברשתות החברתיות כל הזמן אומרים לי 'אתה יודע מה השעה עכשיו'", אמר תומאס, בעוד קייל לאורי המאוכזב סיכם: "אתה חייב להכניס אותו למלכודות ולהוציא לו את הכדור מהידיים. היו לו שלוש זריקות פנויות לגמרי ברבע הרביעי ואסור לנו שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully