וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד חתם: "שמח להתחיל את הפרק החדש בקריירה במכבי תל אביב"

אחרי מו"מ ממושך בין הצדדים, חלוץ הפועל תל אביב חצה את הכביש וחתם לשלוש שנים וחצי אצל הצהובים, ששילמו תמורתו כ-780 אלף יורו. שוינפלד: "מודה על האמון", קרויף: "יוסיף מימד חדש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הסאגה הגדולה של החורף הגיעה לסיומה: ארון שוינפלד, חלוצה של הפועל תל אביב, חתם היום (חמישי) במכבי תל אביב ממש לפני סגירת חלון ההעברות. החלוץ יחצה את הכביש תמורת 780 אלף יורו, והאדומים יקבלו את מלוא הסכום. במסגרת העסקה סוכם שמכבי נתניה תקבל 40 אחוז מהמכירה הבאה של שוינפלד ממכבי תל אביב לקבוצה אחרת, ולא מהמכירה הנוכחית.

עוד בנושא:

חלון ההעברות בכדורגל הישראלי ננעל: כל ההחתמות
בקלאב ברוז' זועמים על מכבי תל אביב: "הם לא היו עקביים במשא ומתן עם טל בן חיים"
מכבי תל אביב החתימה את רובן מיקאל
הלב מול השכל: טל בן חיים מתלבט, הפועל תל אביב מפעילה לחץ כבד
מסתמן: מכבי תל אביב תרכוש 60 אחוז מהזכויות על שוינפלד תמורת 780 אלף יורו
הפועל תל אביב ביקשה את טל בן חיים במסגרת עסקת ארון שוינפלד

שחקן מכבי תל אביב ארון שוינפלד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חצה את הכביש. ארון שוינפלד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במכבי תל אביב הקציבו לעסקה סכום של 250 אלף יורו תחילה, אבל עם הזמן הבינו שהפועל תל אביב עומדת על שלה ומבקשת כמיליון יורו. אחרי משא ומתן הגיעה הפשרה ושוינפלד עבר רשמית לצהובים. החלוץ יהיה חלק מתהליך ההתחדשות שעובר הסגל של מכבי תל אביב. הוא יהיה השחקן החמישי שמצטרף אחרי רובן מיקאל, רמון, מרסלו ושרן ייני. את הקבוצה עזבו האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, דור פרץ ועדן בן בסט.

שוינפלד, שילבש במכבי את החולצה מספר 25, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להתחיל את הפרק החדש בקריירה שלי ומודה למכבי תל אביב על האמון שנתנה בי. אני מצפה להרבה רגעים מאושרים עם חברי לקבוצה החדשים ולא יכול כבר לחכות לפני שאתחיל לעבוד יחד איתם על באימונים". ג'ורדי קרויף, הוסיף: "ארון הוא שחקן שרצינו להחתים זמן מה מכיוון שאנו חושבים כי הוא יוסיף מימד נוסף למשחק שלנו.אני שמח שנוכל להתחיל לעבוד איתו על מגרש האימונים ואני בטוח כי במכבי הוא יחזור להנות מכדורגל".

שוינפלד הצטרף לערן זהבי, גילי ורמוט, שגיב יחזקאל, וינסנט אניימה וטל בן חיים החלוץ, כולם שחקנים שהגיעו לצהובים בעידן קרויף אחרי ששיחקו בהפועל תל אביב. העונה כבש החלוץ שני שערי ליגה, שער נוסף בגביע הטוטו וכמות זהה בגביע המדינה.

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חיזוק חמישי בינואר. קרויף/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully